فال روز 25 فروردین 95 را در گهر بخوانید

تاريخ : 25 فروردین

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۲۵ فروردین ۹۵ را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 25 فروردین 95 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

فروردین:

دارید بیشتر اجتماعی و کنجکاو می شوید. ممکن است بسیاری افراد از رک بودن و غیرعادی بودنتان خوششان بیاید، ولی بسیاری افراد را ممکن است اینطور برنجانید. باافراد روشن فکر نشست و برخاست کنید. اگر ایده هایی درباره مسافرت، مطالع یا برنامه ریزی دارید باید همه آنها را رها کنید.

اردیبهشت:

یک دوره دیگر در زندگیتان تمام شده است. باید از آن استفاده کنید و جشن بگیرید. با نگاه به گذشته ناراحت نباشید، اکنون آینده برایتان نویدبخش است و لذت های فراوانی در انتظارتان است. اگر کسی قادر نشد که دوستی نزدیک برایتان باشد او را مورد قضاوت قرار ندهید. صبورتر باشید.

خرداد:

احتمال این وجود دارد که در تمام روز هدیه و تحسین دریافت کنید. علی رغم اینکه از ویژگی های متمایز خود آگاه هستید، ولی هنوزهم اعتمادبنفستان کم است. در دوره های منفی نگری بدون انگیزه تان لحظاتی وجود دارد که پر از شک و تردید می شوید.

تیر:

به تعامل فعالانه و تغذیه افکار نیاز دارید. اگر خیلی به کسی یا چیزی علاقه دارید، قادیرید تا اطلاعات بسیا زیادی را درباره اش هضم کنید. برای اینکه احساس اعتماد بنفس و امنیت کنید، به حمایت یا یک محافظ شخصی نیاز دارید (یک حامی یا راهنما).

مرداد:

امروز آزادی بیان دارید و می توانید به راحتی ایده هایتان را بیان کنید. وقت خیلی خوبی برای ملاقات های جدید، رفتن به مکان های تازه(چه واقعی و چه مجازی) و گشترش افق هایتان است.

شهریور:

ستاره ها با شما صادق اند. اوقات سختی گریبان گیرتان شده است. تنها می توانید به خودتان تکیه کنید. آماده باشید که باید شجاع، فعال و پاسخگو باشید. آماده برنده شدن یا اول شدن در یک کشف باشید. سعی کنید از دوگانگی، مرموز بودن و توطئه اجتناب کنید. جرات داشته باشیدو حقیقت را بگویید.

مهر:

لغت کلیدی امروز برایتان بهبود و پیشرفت است. مهم نیست که چقدر مهارت های دیپلماتیک شما قوی هستند، وقت آن رسیده که هنر دیالوگ های موفق را از نو یاد بگیرید. زندگی به آن نیاز دارد. موضوعات جدید یاد بگیرید، وقت بهتری برای آن پیدا نمی کنید.

آبان:

امروز اجتماعی بودن یعنی تضمین موفقیت. چرا برای مدتی قاطعیت خود را کنار نمی گذارید و سعی نمی کنید نظرات دیگران را بپذیرید یا درک کنید یا لااقل بررسی کنید؟ امروز روز ماجراجویی هایی است که نمی خواهید، ولی به درون آنها کشیده شده اید.

آذر:

بهترین جنبه های امروز برای شما ایده های تازه، مواجهه های جدید و کشفیات خلاقانه است. اتفاقات امروز ممکن است تبدیل به نعمتی شوند که مخفی مانده اند. هنگام مواجه با سردرگمی یا سوءتفاهم حس شوخ طبعیتان را حفظ کنید.

دی:

امروز برای شما یافتن یک جای پا بسیار دردسرساز خواهد شد. هنوز هم تغییرات اطراف برایتان بی معنا هستند. ممکن است که در اطلاعات بسیاری غرق شوید. اگر از فشار و ابهام خوشتان نمی آید ممکن است چیزهایی که برای همه جالب اند تبدیل به سردرد شوند.

بهمن:

وقت آن رسیده که در ارتباطاتان فصلی تازه باز کنید. علایق قدیمیتان ممکن است ناگهان تبدیل به برنامه های پیش بینی نشده و هیجانات جدید شوند. این امکان وجود دارد که تصمیم بگیرید تغییرات زیادی در زندگی اجتماعیتان بدهید یا ناگهان به یک مسافرت هیجان انگیز بروید.

اسفند:

بایدمورد میل های مبهمتان سردرگم نشوید و سعی کنید که آنها را بشناسید. این موقعیت را از دست ندهید که رویاهایتان را تبدیل به واقعیت کنید. شاید بهتر است یک کامپیوتر جدید بخرید یا از یک نرم افزار جدید استفاده کنید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي