فال روز 25 آبان 94 را در گهر بخوانید

سایت گهر سعی دارد همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز 25 آبان 94 را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم.

فال روز 25 آبان 94 را در گهر بخوانید

متولدین فروردین ماه

در ماه گذشته نگرانی های مالی شما بیشتر شده بودند، تا جایی که شما آرزو می کردید درآمد ثابتی داشته باشید. باوجود این در حال حاظر شما خیلی مطئن نیستید و هنوز هم ناراحتی هایی وجود دارد. به خاطر اصلاح کردن دیدگاه هایتان در مورد جهان واقع از رسیدگی به اهداف خود صرف نظر کنید. اگر مجبور شدید برنامه هایتان را نیز معوق بگذارید و خیلی بلندپروازی نکنید، وگرنه زندگی تان دچار عدم تعادل خواهد شد.

متولدین اردیبهشت ماه

امروز خیلی دلتان می خواهد که کارهایتان را به کنار نهاده و به فکر پیدا کردن تفریح و سرگرمی لذت بخشی باشید. اما مسئولیت های تان خیلی زیاد است و شما واقعا قادر نیستید ازشان فرار کنید. به همان اندازه که امروز احساس ناامیدی و یاس می کنید، تضیمن می کنیم که با استراحت کردن این حالت زیاد دوام نمی آورد. بهترین کار این است که از تفریح کردن صرف نظر کرده و به کارهایتان برسید. شما بعدها هم وقت کافی برای تفریح کردن پیدا می کنید.

متولدین خرداد ماه

اگرچه شما واقعا نمی خواهید امروز وقت و انرژی خود را برای دفاع از عقاید و باورهای خود هدر دهید اما می خواهید دیگران بسرعت دیدگاه شما را درک کرده و آنها را قبول کنند. اما این کار آسان نیست به خاطر اینکه ممکن است یک مین زیر سطح زمین پنهان شده باشد. زمانیکه شما نظرات و باورهای کنونی خود را بیان می کنید ممکن است بیش از آنکه انتظار داشته باشید از دیگران واکنش احساسی دریافت کنید. الان وقت آن نیست که ثابت کنید چقدر ثابت قدم و سرسخت هستید. برعکس اگر بتوانید در رویکرد خود انعطاف پذیر باشد می توانید همه چیز را تحت کنترل خود داشته باشید.

متولد تیر :

شما امروز آماده اید که در رابطه با احساسات خود دستوری صادر کنید اما بهتر است این کار پنهانی انجام گیرد تا آشکارا! با وجود اینکه شما می‌خواهید که همه شما را درک کنند اما بهتر است اطلاعات شخصی و خصوصی خود را تنها برای دوستان نزدیک و اعضای خانواده تان فاش کنید. صبر کنید تا زمانیکه شخص؛ مکان و وقت مناسبی برای این کار بیابید که خصوصی ترین اسرارتان را برای محرم اسرارتان اشکار کنید.

متولدین مرداد ماه

شما وقت و انرژی تان را بر روی تعطیلات و یا ثبت نام کردن در یک رشته درسی صرف می کنید. هرکدام از این دو راه که برگزینید، در عین حال که شما را با عدم اطمینان نسبت به آینده روبرو می کند، خوش بینی شما را نیز رفته رفته کم تر می کند. به هر حال نیازی نیست که ریسک کردن را عقب بیندازید و یا اینکه از شدت آن بکاهید. شما مجبور نیستید برنامه های خود را کنسل کنید؛ فقط لازم است که نسبت به آنها واقع بینانه تر رفتار کنید.

متولد شهریور :

امروز نظر شما در مورد عشق کمی غیر عادی به نظر می‌رسد، برای آنکه چیزهای که قبلاً شما را هیجان زده می‌کردند امروز هیچ حسی در شما ایجاد نمی‌کنند. شما لزوماً دیگر به عشقهای سطحی علاقه‌ای ندارید؛ رابطه‌های بیهوده داشتن به نظر شما فقط باعث تلف کردن وقت باارزشتان می‌شود. به جای اینکه بر پایه عادتهایتان واکنش نشان دهید، بیشتر رویاپردازی کرده و یک راه کلی‌تر و جدیدتر برای برقراری ارتباط و دوست‌یابی پیدا کنید. اگر شما ذهن خودتان را به روی چیزهایی متفاوتی که وجود دارد نبندید، متوجه می‌شوید که عشقی که در جستجویش هستید همین نزدیکی‌هاست.

متولد مهر :

حال که ونوس حساس دور زده و به هفتمین خانه تان یعنی خانه دوستان و یاران برگشته، روابط دوستانه شما پیچیده تر می‌شود. تعادل برقرار کردن بین مسئولیت‌های جدیدتان و آروزی تان برای عشق ممکن است روابط بین شما و یک نفر دیگر را تیره و تار کند. اما امروز اعمال شما به اندازه صحبت‌هایتان کارساز نخواهد بود، برای اینکه کارهای شما پیام‌های نامفهومی‌برای دیگران به شمار می‌آید. بنابراین بهترین راهکار این است که تا جایی که امکان دارد شرایط خود را به روشنی تشریح کرده و بدانید که با این کار سوءتفاهمات برطرف می‌شود.

متولد آبان :

شما مدام در فکر این موضوع به سر می‌برید که زندگی تان را متحول کنید، ا گذراندن وقت‌تان به این تفکرات تنها از یاد بدن و جسم تان غافل شده اید. این که شما به صدای قلب‌تان گوش می‌دهید بسیار اثر مثبتی را ایجاد می‌کند اما به شرط این که قدرت اجرای آنها را داشته باشید تا بتوانید از استراتژی‌هایی که در سابق از آنها پیروی می‌کردید دیگر تبعیتی نداشته باشید و استراتژی جدیدی را شروع کنید. شما به انتقادات دیگران نسبت به رفتار و گفتار خود اهمیت می‌دهید و برای آنها ارزش قائلید بهتر است این کار را ترک کنید.

متولد آذر :

اگر دیگران به سردی با شما رفتار می‌کنند و شما انتظار چنین رفتاری را از آنها نداشته‌اید نباید فوراً به آنها اعتراض کنید. شما می‌توانید پیامهای دوگانه‌ای بفرستید. با وجود اینکه شما خواستار برقرار کردن کردن ارتباطی احساسی هستید ولی اعمال شما نشان دهنده چیز دیگری است. اگر شما از نوع واکنش دیگران می‌ترسید، دلیلش این است که شما کم حرف‌تر شده‌اید. شما می‌توانید با صحبت کردن در مورد نیازهایتان همه چیز را به نفع خود تغییر دهید.

متولد دی :

شما روزهای پر شور و حرارتی را تجربه می‌کنید، تمایلات و علایق جدیدی در این روزها برایتان به وجود آمده است. از طرفی شما مشتاق هستید که تجربه‌های جدیدی را به دست بیاورید زیرا ذاتا فردی کنجکاو هستید، شما کمی نیز انسان پر حرفی هستید، کمی بیش از حد صحبت می‌کنید و از طرف دیگر فعالیت‌هایی را که انجام می‌دهید سعی می‌کنید با با کمی‌نیرنگ و سیاست همراه باشد اما باید بدانید در هر کاری سیاست لازم نیست و گاهی ساده انگاری و ساده بودن بهتر از هر سیاستی است.

متولد بهمن :

ذهن تان فعال است. فرصت خوبی است تا برای آینده برنامه ریزی کنید زیرا اکنون منطقی و عقلائی هستیدودوست دارید به اهدافتان برسید به ویژه آن هایی که دست نیافتنی تر هستند. واقعاً ناراحت کننده است شما دیدی مثبت دارید و یکی از همکاران آن را خراب میکند . این مشکل آنهاست .اگر دوست دارند که از شما ایراد بگیرند و روی شما زوم کرده اند، ارزش ندارد وقت تان را با آنها تلف کنید.

متولد اسفند :

امروز روز خوش شانسی شما است، و زمان این فرا رسیده که دیگران را در ایده‌های خود سهیم کنید، به خصوص اگر می‌خواهید که آنها در اجرا کردن برنامه‌های مهم به شما کمک کنند. اما زمانی که ایده ها‌یتان را بیان می‌کنید احتمال دارد که خیلی عجیب و افراطی جلوه کنید. آرام حرکت کنید و از ابتدا از روی منطق برنامه هایتان را قدم به قدم اجرا کنید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه