فال روز 23 شهریور 95 را در گهر بخوانید

تاريخ : 23 شهریور

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۲۳ شهریور ۹۵ را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 23 شهریور 95 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

متولد فروردین : اگر شما امروز با فرد جدیدی آشنا بشوید، حجاب و پرده بین دنیای شما ممکن است چنان نازک شود که شما همه چیز را در مورد زندگی گذشته یا برخی از جنبه‌های دیگر زندگی آن فرد متوجه بشوید. حتی اگر این موضوع را باور ندارید، تجربه برخورد کردن با فردی را در نظر داشته باشید که این شخص آنقدر به نظرتان آشنا می‌آید که احساس می‌کنید قبلاً با هم دوست بوده‌اید.

متولد اردیبهشت : برنامه ی کاری سخت امروز باعث شکست شما می شود. اگر یک قراری دیر بشود ، هر یک از طرفین مثل هم رفتار می کنند، مشکل را بیشتر کرده و تقویم شما را به هم می ریزند.به عبارت دیگر، اگر در روش خود منعطف باشید می توانید روز خود را مثل آب خوردن مدیریت کنید . بین قرار ملاقاتهایی که دارید اتاق را ترک کنید تا بتوانید تغییراتی که در مقابل روش شما قرار می گیرند را کنترل کنید .

متولد خرداد : ستاره فرمانروای شما یعنی ژوپیتر، امروز تماس عاشقانه‌ای را از ونوس دریافت می‌کند. حتی اگر شما اخیراً دوران سختی داشته‌ای، اکنون برای شما سخت است که آدم منفی‌ای باشی. دیگران نیز در حضور شما بیشتر خوش بین خواهند بود و به همن دلیل، ممکن است که بیشتر دنبال شما باشند، و شما را وارد لیست خود بکنند نه برای تنبیه؛ بلکه بیشتر برای بازی و سرگرمی.

متولد تیر : شما امروز بیشتر از آنچه در توانتان بوده به دیگران وعده داده‌اید، برای اینکه شما زمان و انرژی‌ای را که برای کامل انجام دادن یک مسئولیت لازم است را دست کم گرفته‌اید. این موضوع باعث می‌شود که در آینده موفق به درک قدرت مشکلات شوید، بخصوص اگر این پروژه پر از طنین ارزشهای شما باشد. معمولاً تیزبینی ذهنی شما خیلی به کارتان می‌آید؛ امروز باید بیشتر کار کنید تا به یک بینش واضح و حقیقی نسبت اتفاقات پیش آمده برسید.

متولد مرداد : شما در این روزها توقعات زیاد یا بیش از حدی را، از دیگران برای خودتان طلب می‌کنید. این موضوع باعث شده است که شما صبر، استقامت تان را در برابر مشکلات از دست بدهید. باید این موضوع را بخاطر داشته باشید که هر شخصی به تنهایی مسئول زندگی خود و خانواده اش می‌باشد، دیگران هیچ گونه تعهدی در قبال شما ندارند. پس به جای یاس و نا امیدی خودتان زندگی تان را بسازید.

متولد شهریور : ممکن است شما روزتان را با یک رفتار و حالت آسان گیر و بی قیدانه شروع کنید اما همچنان که روز پیش می‌رود می‌بینید که شرایط چقدر سخت و دشوار می‌شود. شما اکنون قصد تغییر و تحول را ندارید اما یک موقعیت دشوار به توجه فوری شما بستگی دارد. دوستان تان شیفته توانایی شما برای درک یک موضوع پیچیده هستند و همه شان از درک استوار شما از واقعیت‌های امروز شگفت زده هستند. جلو بروید و رهبری را بدست بگیرید اما بیش از حد سخت گیری نکنید.

متولد مهر : شما اکنون به روابط تان امیدوار هستید اما ممکن است هنوز احساسات تان در نوسان باشد چرا که ماه به هفتمین خانه از “شرکا” شما وارد می‌شود. شما احتمالا بیش از حد نسبت به نتایج دل کندن و رها سازی حساس هستید. بنابراین اگر شخصی کاری انجام داد و شما را در آن دخالت نداد موضوع را بیش از حد شخصی نکنید و تصمیم نگیرید که دوستی تان را بهم بزنید. به دوستان تان آزادی دهید و در عین حال به آنها اعتماد داشته باشید همانطور که دوست دارید آنها نسبت به شما همین رفتار را داشته باشند.

متولد آبان : شاید شما دوست نداشته باشید به اندازه ای که امروز احساس می کنید جدی باشید، برای اینکه دلتان می خواهد شادیهایتان بیشتر باشد. با وجود این شما باید با این واقعیت کنار بیایید که شاید این خصوصیتتان شما را در رسیدن به اهدافتان یاری نکند. اگر شما سعی کنید که از احساساتتان فرار کنید فقط بیشتر ناامید خواهید شد. ایده های خود را مطرح کنید و فراست ذهن غیر استدلالی خود را باور داشته باشید.

متولد آذر : اگر شما فكر كنید كه اشخاص دیگر می خواهند به شما زور بگویند، شاید نتوانید امروز خیلی صبور باشید. حتی اگر شما نمی دانید كه دیگران تا الان چگونه بوده اند، باز هم شما می توانید تفاوت بین واقعیت و دروغ را تشخیص بدهید. به صدای درونتان پاسخ مثبت بدهید؛ مادامی كه شما در لحظه حال زندگی می كنید این صدا شما را اشتباه هدایت نخواهد كرد.

متولد دی : شما امروز به حدی دلسوز شده اید که سعی می‌کنید تمام خواسته‌های اطرافیانتان را برآورده کنید. اما این کاری که می‌کنید اصلاً کار درستی نیست. چرا که پایان خوشی برای شما نخواهد داشت. اگر نمی‌توانید میزان توقعات افراد دیگر را بسنجید نگرانی به دلتان راه ندهید. برای اینکه دوست و یا نامزدتان از شما توقعات غیر معمول دارد. فقط تا حد امکان بهش نشان دهید که هم راستگو هستید و هم گوش شنوا برای شنیدن حرف‌هایش دارید.

متولد بهمن : امروز ممکن است شما حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشید، اما که نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید. متاسفانه، شما ممکن است دیگران را با احساسات شتاب زده که اشتباه هم هستند به دردسر بیندازید. این به خاطر این است که شما آنقدر سریع واکنش نشان می‌دهید که دوستان و افراد خانواده تان نمی‌دانند در سر شما چه می‌گذرد. چند لحظه جایی بنشینید و چند بارنفس عمیق بکشید و به این ترتیب خود را آرام کنید. اجازه دهید قبل از اینکه دهان تان را برای شکوه و شکایت بگشایید، احساسات تان خود به خود ناپدید شوند.

متولد اسفند : به نظر می‌رسد که هیچ چیز نمی‌تواند امروز جلوی شما را بگیرد. اما ممکن است اگر نتوانید درک درستی از اوضاع داشته باشید ناگهان متوجه شوید که اشتباه می‌کردید. خوش بینی کورکورانه می‌تواند شما را با موانع یا صخره‌هایی در مسیرتان مواجهه کند اما تمایل و اشتیاق تان قبل از اینکه خیلی دیر شود با اطمینان راه را برایتان باز کرده و مسیرتان را هموار می‌کند. بکار بردن قدرت کنترل تان، سیاست کاملا عاقلانه‌ای است به جای اینکه وقتی لبه پرتگاه قرار گرفتید به دنبال چتر نجات باشید سعی کنید قبل از آن از این سیاست استفاده کنید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي