فال روز 23 خرداد 95 را در گهر بخوانید

تاريخ : 23 خرداد

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۲۳ خرداد ۹۵ را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 23 خرداد 95 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

فروردین:

امروز تا هنگام عصر برایتان خیلی متعادل خواهد بود. روز خارق العاده ای برای آنهایی است که کارآزاد دارند یا کارشان خلاقانه است. در زندگی شخصیتان نیز فرصت های حیرت انگیزی پیش می آید.

اردیبهشت:

امروز محیط اطرافتان ثابت، آرام و پر از امید است. اگر با کسی جروبحث داشته اید، امروز قطعا فروکش خواهد کرد. ممکن است سرسختی شما باعث شود نتوانید کینه های قدیمی را کنار بگذارید. آرام تر باشید و به مردم اطرافتان مهربانی نشان دهید.

خرداد:

امروز دوباره اطمینان می یابید که هنوز هم شانس باشماست و همه چیز بهتر از چیزی است که فکر می کردید. موقعیت های بیشتری که امروز پر از آنهاست، به شما کمک می کند که عزت نفس خود را بازیابید و از شرایط حداکثر استفاده را بکنید.

تیر:

صرفه جویی شدید دیگر مورد نیاز نیست. می توانید هزینه های اضافی داشته باشید، مثلا وسایل لوکس، مد، لباس های گرانقیمت و هدیه های جالب بخرید. ممکن است تصمیم بگیرید کمی از پولتان را در تورهای گران یا مسافرت دور دنیا خرج کنید.

مرداد:

از این نترسید که طبق انتظارات دیگران زندگی نمی کنیدو باید طبیعی رفتار کنید و با خود روراست باشید. این چیزی است که شما را شکست ناپذیر می کند. شاید احساس کنید دوست دارید پیرو کسی باشید یا برعکس کسی پیرو شما باشد.

شهریور:

تمام شرایط را دارید که به خودتان افتخار کنید. چیزهایی مثل کار در یک مکان باپرستیژ، موفقیت های فرزندان یا همسر خوب واقعا باعث افتخار هستند. بااین حال، این امکان وجود دارد که امروز مجبور شوید شادی خود را پنهان کنید.

مهر:

باید از کارهای روزمره اجتناب کنید. امروز این کارها رضایت نمی آورند. به جای آن روی کارهای عمومی تمرکز داشته باشید. امروز برای آغاز یک مسافرت هیجان انگیز، گشودن یک نمایشگاه، آغاز یک مسافرت جالب ایده آل است. مطمئنا از رفتن به یک سخنرانی، نمایش یا هر رخداد عمومی لذت خواهید برد.

آبان:

امروز کارهایتان با میلتان به شناخته شدن هدایت می شوند. مسیر باشکوهتان به احتمال زیاد دشوار خواهد بود. به هر حال، به یاد داشته باشید که هیچ چیز غیرممکن نیست اگر واقعا بااستعداد و با اتگیزه باشید.

آذر:

همه چیز برایتان عالی است. در اوج خود هستید و در حال گرفتن نتیجه تلاش هایتان هستید. کمی وجهه ی عمومی موفقیت های خود را اضافه کنید. این شانس را از دست ندهید. آخرین شانستان خواهد بود.

دی:

امروز باید موقتا استانداردهای خود را کنار بگذارید و نقش جدیدی را امتحان کنید. در این کار، حتما از الهامات خلاقانه، ارزیابی معنوی و اعتماد بنفس استفاده کنید. بدون این ها موفقیتی بدست نمی آورید.

بهمن:

امروز برای گذراندن در مکان های شلوغ، سخنرانی های عمومی و ملاقات از گردهم آیی های شلوغ مطلوب است. برای بازاریابی هم ایده آل است. یک شراکت موفقیت آمیز می تواند منبع شادی برایتان باشد.

اسفند:

رخدادهای امروز باعث می شود جشن های خانگی یا ملی بسیار لذت بخش و موفقیت آمیز باشند. فضای جشن، با وجود لذت هایشان می تواند جنبه های منفی نیز داشته باشد. مثلا مخارج بیش از حد یا خستگی ببش از حد. سلامتی ضعیف نتیجه ی مستقیم اضافه کاری است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي