فال روز 22 تیر 94 چه چیزی برایتان رقم می زند؟

تاريخ : 22 تیر

سایت گهر روزانه جدیدترین فال های روزانه را برای شما عزیزان منتشر می کند. از این رو این مطلب از سایت گهر را اختصاص داده ایم به: فال روز ۲۲ تیر ۹۴ چه چیزی برایتان رقم می زند؟ .از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

فال روز 22 تیر 94 چه چیزی برایتان رقم می زند؟, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

فروردین

حرف های خشن و بی ملاحظه از طرف یکی از دوستان و یا همکارانتان شما را به فکر خواهد داشت که چرا مثل همیشه رفتاری دوستانه نداشته است. نگذارید این نگرانی اعصاب شما را خرد کند. به احتمال زیاد مشکلات شخصی خود آنها باعث بروز این رفتار از جانب آنها شده است. تمام سعیتان را بکنید که حرف هایش را به دل نگیرید. وضعیت آنها را درک کنید و آنها را ببخشید.  وقت آن رسیده است که جسارت داشته باشید که رابطه عاطفی خود را جدیتر کرده و به مرحله بعدی ببرید. اگر هم هنوز در جستجوی عشق هستید بهتر است مرزها و حدودی که برای یک رابطه عاطفی در نظر دارید را از الان برای خودتان مشخص کنید.

اردیبهشت

ممکن است کسی با شما تماس گرفته و بخواهد در مورد گرفتاری هایش با شما درد دل کند. حتی شاید بیش از یک نفر که نیاز یه همدردی و توصیه دارد بخواهد با شما تماس بگیرد. شما هم کسی نیستید که بتوانید درخواست آنها را رد کنید. این یکی از نتایج عادی شنونده خوب بودن است. در هر صورت مواظب باشید این داستان های غم انگیز روحیه شما را بهم نریزند و اسباب ناراحتی شما را فراهم نکنند. اگر عشقتان را پیدا کرده اید باید این را یاد بگیرید که چطور بین کارتان و رابطه عاطفی خود تعادل برقرار کرده و به هر دوی آنها توجه مافی داشته باشید. اگر مجرد هستید قبل از این که یک قدم به جلو بروید اول یک قدم به عقب بردارید و دورنما را بسنجید.

خرداد

نگرانی در مورد مسائل مالی ممکن است امروز ذهن شما را به خود مشغول کند. عدم اطمینان در مورد درآمدتان به ویژه اگر شغلتان آزاد باشد ذهنتان را درگیر خواهد کرد. مواظب باشید خودتان را با این فکرها دیوانه نکنید. احساس عدم امنیت باعث می شود که این وضعیت به نظرتان جدی تر از آنچه که هست به نظر بیاید. اگر واقعا چیز نگران کننده ای وجود دارد، شاید حتی وجود هم نداشته باشد، سعی کنید به جای نگرانی به فکر راه چاره باشید. اگر متاهل هستید جمله کلیدی این هفته این است: دست از کارهای تکراری بردارید. اگر هنوز موفق به یافتن کسی که دوست دارید نشده اید اول کمی فکر کنید و ببینید اصلا به دنبال چه کسی هستید؟!

تیر

چند روزی است که از یکی از دوستان عزیزتان هیچ خبری ندارید. شاید حتی دلتان به شور افتاده باشد و تسلیم تردیدهای خود شده و فکر کنید او دیگر برای دوستی اش با شما ارزشی قائل نیست و شاید دوست ندارد دیگر با شما ارتباطی داشته باشد. اما زود قضاوت نکنید. شاید دوستتان دچار مشکلی شده و به همین خاطر از شما سراغی نمی گیرد. وظایف دوستی ایجاب می کند که قبل از هر قضاوتی شما پیش قدم شده و با او تماس بگیرید. از خودتان بپرسید واقعا چه کسی را دوست دارید، چه چیزهایی برایتان ارزش محسوب می شوند و اولویت هایتان کدام اند؟ اگر متاهل هستید مواظب رفتارهایتان باشید و صبر داشته باشید.

مرداد

افکار جدیدی در رابطه با پروژه های هنری به ذهن شما خواهند رسید. هرچند برخی از آنها هنوز واضح نیستند و نیاز به پردازش بیشتری دارند. شاید دلتان بخواهد جنبه معنوی وجودتان را از طریق فعالیت های هنری به عرصه نمایش بگذارید، اما دقیقا ندانید که چطور باید این کار را بکنید. این کارها را به زور نمی شود. بهتر است خودتان را به انجام کارهایی که بلدید مشغول کنید و نتیجه ای که به دست می آورید شما را حیرت زده خواهد کرد. در رابطه عاطفی خود شجاع باشید و افکار و احساساتتان را به زبان بیاورید و خواسته هایتان را با شهامت و با صدای بلند بیان کنید. کافی است صبور باشید و وقت بگذارید تا نتیجه دلخواهتان را بگیرید.

شهریور

امروز اعتماد به نفس زیادی خواهید داشت و در شلوغ ترین جمع ها هم خودتان را راحت حس می کنید و خیلی راحت می توانید حرفتان را بزنید. مدیریت یک پروژه گروهی در محل کارتان می تواند زمینه رشد کاری شما را فراهم کند. عشقتان ممکن است در لاک خود فرو رفته باشد و تمایلی نسبت به حرف زدن با شما از خود نشان ندهد. شاید فکر کنید که او از دست شما عصبانی است و یا یکی از کارهایی که کرده اید و یا حرف هایی که زده اید او را از دست شما ناراحت کرده است. به احتمال زیاد چیزی که او را ناراحت کرده مسائل مالی، کاری و یا خانوادگی هستند. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که به او نشان دهید که در کنارش هستید و هر کاری که از دستتان بر بیاید را برای او انجام خواهید داد.

مهر

امکان رفتن به دنبال فرصت های جدید کاری که شاید درآمد بیشتری نیز برایتان به همراه داشته باشند، ممکن است در میان اعضای خانواده ایجاد نگرانی و تردید کند. آنها شاید نگران این باشند که با انجام این کار وقت کمتری برای آنها خواهید داشت. این احساس آنها را نادیده نگیرید، ایجاد حس امنیت و اطمینان در آنها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. خیال آنها را راحت کنید که در هر شرایطی در کنارشان خواهید بود و به آنها قوت قلب بدهید. به اولویت ها در روابط عاطفی خود فکر کنید و مرزها و حدود را مشخص کنید. در این کار می توانید حتی از دوستان خود نیز کمک بگیرید. وقتی همه چیز مشخص باشد هر دو طرف برنده خواهند بود.

آبان

امروز نگرانی در مورد یکی از اقوامی که دور از شما زندگی می کند ذهنتان را به خود درگیر خواهد کرد. اگر نتوانید با آنها تماس بگیرید این نگرانی دو چندان خواهد شد. به جای این که خودتان را دیوانه کنید با آشنایان و دوستان مشترکتان تماس گرفته و سراغ او را بگیرید. به احتمال زیاد هیچ چیز خاصی وجود ندارد که بخواهد باعث ایجاد نگرانی شود. اما برای این که خیالتان راحت شود از وضعیت او اطلاع کسب کنید. در رابطه عاطفی شما چه کسی ریاست را به دست دارد؟ واقعا این موضوع مهمی است؟ این که کی رئیس است خیلی مهم نیست، آنچه اهمیت دارد این است که در این رابطه احترامی که انتظار دارید را دریافت کنید.

آذر

بسته، چک و یا نامه ای که منتظرش بودید هنوز به دست شما نرسیده است و شما هم قادر به تماس گرفتن با فرد فرستنده نیستید. این موضوع ممکن است شما را نگران کند که آیا اصلا به دستتان خواهد رسید یا خیر. به احتمال زیاد الکی دارید خودتان را نگران می کنید. این جور تأخیرها گاهی پیش می آیند ولی هیچ مشکل جدی و پیچیده ای به وجود نخواهد آمد. آرامش خودتان را حفظ کنید و منتظر بمانید. خاطره یک عشق قدیمی ممکن است در ذهن شما زنده شود. اگر کسی را دوست دارید این فکر را از ذهن خود بیرون کنید، شما عوض شده اید و حالا کس دیگری را دوست دارید. با گذشته برای همیشه خداحافظی کنید.

دی

امروز توجهتان به ظاهر و اندامتان جلب خواهد شد. البته که رسیدگی به تناسب اندامتان اهمیت دارد، ولی آرامش و استراحت نیز از اهمیتی ویژه برخوردارند و باید در هر دو زمینه تعادل را برقرار کنید. به طور ناگهانی احساس علاقه نسبتا شدیدی نسبت به فردی که تازه با شما آشنا شده است پیدا خواهید کرد. رویا پردازی در مورد آینده این رابطه ذهن شما را به خود دگیر خواهد کرد. این احساس از طرفی لذت بخش است، ولی از طرف دیگر نیز این نگرانی را در شما ایجاد می کند که آیا طرف مقابل نیز احساسی شبیه به شما دارد؟! برای این که بخواهید نگران این چیزها باشید کمی زود است. ابتدا کمی وقت بگذارید و طرف مقابلتان را بیشتر بشناسید.

بهمن

ایده های جدید برای افزایش درآمدتان، به ویژه اگر شامل کار بیشتر نیز بشوند، امروز به نظرتان کمی ساده دلانه خواهند آمد. نقشه هایی که همین دیروز برای انجامشان حاضر بودید ممکن است با تردید و عدم اطمینان شما جذابیت خود را برایتان از دست بدهند. اجازه ندهید این اتفاق بیفتد. در مورد آنها با افراد آگاه مشورت کنید و ببینید تا چه حد قابل اجرا هستند و سپس پیش بروید. شما که نمی خواهید فرصت های خوب را از دست بدهید. بین کار و زندگی شخصیتان تعادل برقرار کنید و اینقدر خودتان را در کار غرق نکنید. عشق شما به توجه شما نیاز دارد و انتظار دارد برای او نیز به اندازه کافی وقت بگذارید. اگر هم مجرد هستید از پشت آن میز لعنتی بلند شوید و به جستجوی عشقتان بروید.

اسفند

امروز توجهی ویژه نسبت به دوستان و عزیزانتان دارید و حاضر هستید بخاطر کسانی که لایق محبتتان هستند هر کاری بکنید. از وقت گذراندن همراه با خانواده غافل نشوید، حتی اگر بین شما دلخوری به وجود آمده سعی کنید آن را فراموش کرده و به دیدن عزیزانتان بروید. امروز مسائل عاطفی ذهن شما را به خود مشغول خواهند کرد. تردید و عدم اطمینان ممکن است افکارتان را مسموم کنند. آیا طرف مقابلتان نیز در این رابطه احساسی شبیه به شما دارد؟ این که بخواهید به طور مستقیم این سوال را از او بپرسید بچگانه به نظر می رسد. بهترین کار این است که به رابطه خود و طرف مقابلتان توجه کنید و خودتان جواب این سوال را پیدا کنید. عجله نکنید و به خودتان و او وقت بدهید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي