فال روز 22 بهمن 94 را در گهر بخوانید

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز 22 بهمن 94 را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 22 بهمن 94 را در گهر بخوانید

متولد فروردین : شاید الان به دنبال این هستید که تعادل خوبی بین کمیت و کیفیت پیدا کنید. ستاره بخت شما تمایل شما را برای این کار زیاد می‌کند و شما تشخیص می‌دهید که رضایت بیشتر الزاماً آن را بهتر نمی‌کند. این شانسی است که در خانه ی شما را زده تا از قدرت تشخیص خود استفاده کنید و به جای نه گفتن به تفریح به دلیل اینکه الان کار دارید، از زندگی، بیشترلذت ببرید.

متولد اردیبهشت : خوشبختانه، سربالایی زندگی تان رو به اتمام است، مشکلات تان به پایان رسیده است. اکنون زندگی تان در سراشیبی قرار گرفته است، بدون هیچ گونه سعی و تلاشی به تمام اهداف تان می‌رسید. فقظ بنشینید و از زندگی تان لذت ببرید و البته شاکر خداوند نیز باشید.

متولد خرداد : به جای انکه صبر کنید و ببینید که وقایع امروز شما را به کجا می‌برد زمانیکه بیدار شدید اول برنامه ریزی کنید. شما باید قادر باشید که بین وظایف تان تعادل برقرار کرده و آنها را برای مدت زمان کمی‌که در اختیار دارید اولویت بندی کنید. اگر نتوانید زمان تان را بدرستی مدیریت کنید ممکن است فرصت‌ها و امکاناتی که اکنون در اختیار شماست از بین بروند. خوشبختانه شما می‌توانید بوسیله متعهد بودن به برنامه ریزی که اول صبح کرده اید از این احساسات ناخوشایند جلوگیری کنید.

متولد تیر : امروز در حالیکه فکر می‌کنید انرژی و وقتتان ته کشیده است، کارهای جدیدی از راه می‌رسند!! البته این سخن به معنی این نیست که شما عمدا قصد گمراه کردن افراد دیگر را دارید؛ بلکه به این معنی است که شما فکر می‌کردید کارها راحت تر از این پیش برود. پس بهترین استراژی این است که قبل از اینکه در آخرین لحظه و تحت فشار و زور مجبور شوید کارتان را انجام دهید، زودتر از موعد دست به کار شوید.

متولد مرداد : امروز ماه دردوازدهمین خانه‌تان یعنی خانه خودآگاهی معنوی قرار دارد و شما هم وقت و فرصت كافی برای فكركردن و تعمق كردن در مسائل معنوی را دارید. اما این موضوع ربطی به حوادث اجتماعی و یا نمایش‌های متملقانه ندارد. راه‌های خیلی زیادی برای نیایش كردن وجود دارد. راهی را پیدا كنید كه برای شما مناسب باشد.

متولد شهریور : ممکن است امروز پریشان تر و غمگین تر از همیشه باشید،‌ چرا که ماه برای یکی دو روزی وارد نشان شما شده است؛ به هر حال،‌ هنوز هم شما این توانایی را دارید که معامله‌ای را به صورت عالی به اتمام برسانید اما اگر احساسات تان را دخیل نکنید و اجازه ندهید که دیگران شما را از کوره بدر ببرند. شما وقتی بسیار هیجان زده می‌شوید براحتی کنترل خود را از دست می‌دهید. اما این نباید باعث شود که شما از کار دست بردارید، سعی کنید همچنان اهل عمل باشید،‌ حتی وقتی آدرنالین خون شما بالا رفت!!

متولد مهر : اغلب وسوسه می شوید که یک برنامه جدید برای رژیم غذایی و یا تمرین های ورزشی انتخاب کنید. امروز احتمالا بیشتر مطمئن هستید که از زندگی خود چه می خواهید و می دانید که هنوز زمان ایجاد یک تغییر بخصوص در زندگی تان فرا نرسیده است. هیچ کدام از تئوری های دنیا اکنون نمی تواند به شما کمک کند به خاطر اینکه شما به اندازه کافی می دانید. هر مسیر مستقیمی راکه انتخاب کنید احتمالا منجر به پیشرفت اساسی در شرایط فیزیکی تان می شود؛ پس صبر نکنید تا زمان مناسب فرا برسد!

متولد آبان : مشغله فکری امروز به شما اجازه نمی‌دهد که بیشتر استراحت کنید. درحقیقت، این مشغله فکری نمی‌گذارد که حتی به راههای ساده‌تر کردن زندگی‌تان فکر کنید. اگر به نظر می‌رسد که هیچ راه آسانی برای خارج شدن از این موقعیت دشوار وجود ندارد، خودتان را نگران نکنید. برای شما اهمیت ویژه‌ای دارد که به جای اینکه هر پیشنهاد کاری‌ای را بپذیرید، دست از کار بکشید تا ببینید که در اطرافتان چه اتفاق می‌افتد.

متولد آذر : شما می‌توانید هیجان نشاطی را که دارد به سمت تان می‌آید، در هوا حس کنید، که نیازتان به ثبات و پایداری را به بارزه دعوت می‌کند. معمولا، شما می‌خواهید که به خودتان خوش بگذرانید، مخصوصا اگر اخیرا به سختی کار کرده باشید. پس احتمالا نمی‌توانید در مقابل یک دعوت جالب توجه ایستادگی کنید. در نهایت، بهتر آن است که کاری غیر ازکارهای معمولی انجام دهید که اجازه نمی‌دادند شما کمی ‌تفریح کنید.

متولد دی : شما برای این که باور کنید که وجود خارجی دارید، حتما به تایید یا تمجید اشخاص دیگر احتیاج دارید، شما به اشخاص دیگر بیش از حد وابسته هستید. سعی کنید این احساس مخرب را کنار بگذارید زیرا به شدت دید شما را نسبت به زندگی منفی کرده است. شما به جای این کار می‌توانید از تجربه‌های دیگران استفاده کنید نه اینکه تنها وجودتان، زندگی تان در شخص دیگری خلاصه شده باشد. از زندگی تان لذت ببرید.

متولد بهمن : در حالی که ونوس سیاره با احساس شما امروز نشانه‌تان را ترک می‌کند، اگر به هفته‌های گذشته نگاهی بیندازید تا ببینید که این سیاره عشق و زیبایی چه چیزی را برای زندگی شما به ارمغان آورده است، مطمئناً سود خواهید کرد. حالا که این سیاره وارد دومین خانه شما مربوط به مسائل مادی زندگی می‌شود؛ زمان این رسیده که بر چیزهایی که پیش از این داشته‌اید تکیه کنید. به جای اینکه به دنبال دوستی‌ها و ارتباطات جدید باشید، بر روی همان روابط قبلیتان تمرکز کنید.

متولد اسفند : دو سیاره حاکم شما مریخ و پلوتون یک مثلث حمایتی را برای شما تشکیل داده‌اند و این کار به شما کمک می‌کند تا با موفقیت در راه تغییرات مثبت گام بردارید. ممکن است لازم باشد که امروز و الان به سختی تلاش کنید و خوشبختانه می‌توانید از انرژی ذخیره شده خود کمک بگیرید. اما اگر نتوانید از این اشتیاق و شدت انرژی خود اطلاع درستی داشته باشید ممکن است تحت تاثیر دیگران قرار بگیرید. نگاه کنید که چگونه دیگران به شما واکنش نشان می‌دهند و اگر آنها به خاطر کارهای شما شگفت زده شدند کافی است کمی رویکرد خود را آرام تر کنید.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه