فال روز 21 خرداد 95 را در گهر بخوانید

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز 21 خرداد 95 را برای شما تهیه کرده ایم.

fal_rozane_359

فروردین:

در تمام مدت روز خلقتان متعارض خواهد بود. انرژی بی پایانتان باعث می شود تعامل فعالی با دنیا داشته باشید که باعث می شوید تلاش زیادی را صرف حفظ روابط در آن کنید. همچنین امروز آرامش و سکوت را دوست خواهید داشت.

اردیبهشت:

مردم به حمایت و مراقبت شما نیاز دارند. والدین و دیگر اعضای خانواده را از توجهاتان محروم نکنید. به برادران و خواهرانتان زنگی بزنید. شاید هنوز هم کمی از مساله برای بحث وجود داشته باشد. با همکاران، کارمندان، مشتریان و یا همراهان گهگاهتان مهربان تر باشید.

خرداد:

امروز افکارتان روی خانه، خانواده و نیازهای شخصیتان متمرکز شده است. علاقه تان به حمایت از دیگران به اقوام و دوستان نزدیکتان هم سرایت کرده است. حتی ممکن است در نگرش احساسیتان دربرابر دیگران هم کمی متعصب شوید.

تیر:

بهترین علامت سلامتتان تعادل درونی و خلق خوبتان است. اگر اینها چیزهایی نیستند که بتوانید به آنها افتخار کنید، احتمالا کمی خسته هستید یا صرفا کاری اشتباه را انجام می دهید. باید سریعا به خودتان اجازه دهید که آسایش مورد نیاز خود را فراهم کنید و خودتان را به چیزی مهمان کنید.

مرداد:

امروز ضرری ندارد که کمی آهسته تر شوید. اگر در تعطیلات به سر می برید از رخدادها و مکان های شلوغ اجتناب کنید. وقت خوبی برای یوگا، مراقبه و اثبات است. خانم ها باید کمی از وقتشان را صرف کارهای خانگی و مرتب کردن خانه کنند.

شهریور:

باید توجه ویژه ای به مسایل مرتبط با خانه، محل اقامت، وضعیت خانواده و روابط آن داشته باشید. مانند همه ی شهریوری ها احتمالا شما هم درباره ی این مسایل تصمیمتان را گرفته اید. عجله نداشته باشید که برنامه هایتان را تثبیت کنید. کمی دیگر درباره ی آنها فکر کنید.

مهر:

امروز نمی تواند روز پر آسایشی برای شما باشد، مخصوصا اگر به جنبه ی احساسی آن برسیم. موضوعات اخیر بیشتر با کمک حس ششم حل می شوند و نه با خرد. امنیت، سلامت و درک متقابل امروز اهمیت قابل توجهی دارند.

آبان:

روز خوبی برای تلاش های جدید نیست. اگر کاری را دوست ندارید به خودتان سخت نگیرید. بگذارید جنبه ی رمانتیک یا خلاقتان خود را نشان دهد و احساساتتان را آزاد کنید. بسیاری از شما امروز فرصت این را دارید که خودنظمی را شل تر کنید و یا از کنترل خارجی و خشک رها شوید.

آذر:

یک شجاعت بیرونی احساساتتان را بطرزی عالی مخفی می کند، ولی نمی توانید که خودتان را گول بزنید. چیزی برای مخفی کردن یا از دست دادن دارید و به نظر می رسد که نمی خواهید هیچ کس آنرا بداند.

دی:

امروز به نظر می رسد که اهمیت زیادی به نظرات دیگران از جمله تفکر شخصی دیگران درباره ی خود می دهید. فقط می توانی سعی کنید که تفکرات و احساسات دیگران را حدس بزنید، ولی اصلا راهی وجود ندارد که درباره ی آن مطمئن باشید. کنجکاویتان را رام کنید و بیش از حد سوال نپرسید.

بهمن:

امروز چیزهای کوچک وجود ندارند و دقیق تر بگوییم آنها همه چیز را در کل برای امروز تشکیل می دهند. باید سعی کنید و حتی کوچک ترین کارها را نیز با عشق و اهمیت انجام دهید. اگر در یک مقیاس کوچک موفق شوید، مطمئنا خوش شانسی با کارهای بلندپروازانه ترتان هم همراه خواهد شد.

اسفند:

فضای امروز برای اکتشاف متوازن در جهان درونیتان مطلوب است. خیلی ابتکار به خرج ندهید. تمام آنچیزی که نیاز دارید رشد به تنهایی و بدون کمک دیگران است. وقت ایده آلی برای استراحت مطلق است.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه