فال روز 20 آذر 94 را در گهر بخوانید

تاريخ : 20 آذر

سایت گهر سعی دارد همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۲۰ آذر ۹۴ را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم.

فال روز 20 آذر 94 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

متولد فروردین : امروز خصلت حقیقت‌گویی شما در حالیکه باعث می‌شود شما احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید، شما را به چیزهایی که می‌خواهید می‌رساند. حتی اگر شما بین دو تفکر مختلف تردید داشته باشید، هر یک از آنها قدرتی جادویی در خود نهفته دارند. به جای اینکه درگیر احساسات شوید، توانایی‌هایتان را بالاتر ببرید و به جهان اطرافتان عشق بورزید.

متولد اردیبهشت : شما در این روزها فریب یکی از اطرافیان تان را خورده‌اید و به همین دلیل افسرده شده اید زیرا فکر نمی‌کردید که ﺁنها جواب اعتماد شما را بدین شیوه بدهند. این اتفاقات باعث شده اند که شما از رویا و خواب بیدار شوید و به واقعیت زندگی روی بیاورید. هر صحبت و یا جریانی را که در ذهن‌تان رخ می‌دهد را برای دیگران بازگو نکنید.

متولد خرداد : با وجود اینکه ممکن است در رابطه با رابطه اخیری که دارید امیدوار باشید،‌ احساسات تان تحریک شده است و باعث شده تا هر اتفاقی که امروز می‌افتد را بسیار مهمتر فرض کنید. شما ترجیح می‌دهید تا اکنون ملودرام‌های زندگی تان را به حداقل برسانید، اما به نظر می‌رسد آنها شما را هر کجا که می‌روید تعقیب می‌کنند. به جای تلاش برای جلوگیری از اینکار،‌سعی کنید دریچه قلب تان را باز بگذارید تا احساسات خود را بیان کرده و از این طریق به آرامش برسید.

متولد تیر : شما کسی نیستید که به زور و اجبار خانواده و یا دوستانتان هر چیزی را قبول کنید! شما می‌دانید چه می‌خواهید، کجا می‌خاوهید بروید، می‌دانید چگونه به آنجا برسید و جواب منفی و مقاومت دیگران را قبول نخواهید کرد. باهمه این احوال حتی اگر مجبور شوید به خاطر دوری گزیدن از تمام مشکلات به احساسات‌تان بها ندهید، اصلا خوب نیست که مسیرتان را منحرف کرده و به دشمن ملحق بشوید! کمی حسایت از جانب شما امروز شما را نجات می‌دهد!

متولد مرداد : امروز مسائل و مشکلات مالی کاملاً شما را گیج و پریشان می‌کنند، برای اینکه شما واقعا نمی‌دانید چه روشی را انتخاب کنید. نصیحت کننده‌های همیشگی شما! راههای پیچیده‌ای را بهتان پیشنهاد می‌کنند که حتی از خود مشکل هم پیچیده تر است!! درنهایت شما باید هوشمندی و زیرکی خود را کنار بگذارید، از تجزیه و تحلیل کردن منطقی دست بردارید و به حرف دلتان گوش دهید. امروز سعی نکنید تصمیمات خود را با عقل و منطق توجیه کنید؛ فقط صدای درونتان هرچه بهتان گفت گوش دهید.

متولد شهریور : اگر شما اكنون وظایف خود را به خوبی انجام ندهید، شاید دیگران بیایند و این كار را برایتان بكنند. جالب اینجاست كه اگر آنها امروز شما را سرزنش كنند، شما هم به آنها ایراد می‌گیرید كه چرا در زندگی شما دخالت می‌كنند. حتی اگرآنها قصدشان فقط كمك كردن باشد، شما نمی‌توانید به راحتی جواب آنها را بدهید. با وجود این شما مجبورید سخت كار كنید تا زندگی تان را تغییر دهید.

متولد مهر : شما امروز فکر می‌کنید که دیگران شما را به سمت مسیری هل می‌دهند که خودتان انتخابش نکرده اید، اما مقاومت کردن در برابر تلاش‌های آنها می‌تواند سبب ایجاد مشکل دیگری شود. باوجود این شما نمی‌توانید به خاطر به حداقل رساندن مشکلات با هر کسی موافقت کنید، حتی اگر خودتان هم مشکلاتی را ایجاد کنید ولی می‌خواهید جایگاه خود را داشته باشید. امروز به جزئیات بی اهمیت هم توجه کنید؛ چسبیدن به مفاهیم کلی شاید به نظر خوب باشد، اما موقعیت شما را تضعیف می‌کند.

متولد آبان : شما امروز خیلی راحت تر می‌توانید با دوستان و اعضای خانواده تان ارتباط برقرار کنید، برای اینکه قادر هستید به مسائل و مشکلات حساس از تمام زوایا بنگرید. شما حتی بهترین نفر برای میانجی کردن در دعواهای خانوداگی هستید. اما وقتی برای انتخاب کردن بهترین عملکرد-خواه عملکرد خود و یا دیگران- تحت فشار قرار بگیرید اوضاع پیچیده می‌شود. وقتی تنها کسی هستید که می‌توانید تصمیم بگیرید و آمادگی لازم را دارید بگذارید دیگران بفهمند و از گفتن این موضوع نترسید.

متولد آذر : شما امروز از مطرح کردن نیازها و افشا کردن دردلهایتان با یک دوست و یا همکار خیلی صمیمی‌خجالت نمی‌کشید. شما می‌توانید کاملاً رک حرفهایتان را بزنید و این موضوع اطرافیانتان را شگفت زده خواهد کرد، اما وقتی با لحن صمیمی ‌و خودمانی با آنها صحبت می‌کنید آنها نیز با کمال میل به حرفهای شما گوش می‌دهند. اطلاع پیدا کردن از مرزهایی که دیگران برای خود تعیین کرده اند امروز به راحتی حاصل نمی‌شود، ولی لازم است که حتماً این کار را بکنید.

متولد دی : اگر شما در زندگی شخصی تان تعهدی دارید معمولا آن را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهید. اما اگر اتفاق کاملا غیر منتظره در محل کارتان افتاد ممکن است دلیلی برای توجیه آن داشته باشید اما باز هم مجبورید که به قول و قرار خود بازگردید. بعضی اوقات مشکلات برای دلیلی اتفاق می‌افتند حتی اگر ما نتوانیم بفهمیم چرا! به جای تلاش برای جنگیدن با آن سعی کنید به طرز موثر و مفیدی در برابر این شرایط واکنش نشان دهید. امروز اتخاذ یک مسیر پر پیچ و خم فلسفی بی فایده است؛ فقط کافی است اهل عمل باشید.

متولد بهمن : امروز ماه در حال حركت كردن به سوی سومین خانه شما یعنی خانه سفرهای كوتاه می‌باشد و ناآرامی‌و بی‌قراری‌تان امری كاملاً طبیعی است. شما امروز فقط برای اینكه از منزل خارج بشوید ممكن است كه به یك فروشگاه و یا مكانی تفریحی و گردشگری بروید. اگر تا آخر روز پیشرفت چندانی نداشتید زیاد به خودتان سخت نگیرید.

متولد اسفند : شما در حالیکه باور کرده‌اید تمام جوابها در مورد سوالهای زندگی را می‌دانید! ناگهان به سرعت می‌فهمید که اطلاعات خیلی زیادی را از دست داده اید و روند فکر شما چیز خیلی خارق العاده ای نیست!! قبول کنید؛ بین دانستن حقایق و توانایی برای داشتن دیدگاه واضحی نسبت به آینده تفاوتهای خیلی زیادی است. باهمه این احوال بدون توجه به اینکه شما چقدر باهوش هستید هنوز راه هایی برای پیشرفت کردن هست.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي