فال روز 19 مرداد 95 را در گهر بخوانید

تاريخ : 19 مرداد

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۱۹ مرداد ۹۵ را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 19 مرداد 95 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

فروردین
باور داشتید که کنترل همه چیز در اختیار شماست، اما امروز ممکن است از خواب بیدار شوید و ببنید همه ی این ها فقط خواب و خیال بوده است. صورت فلکی دلو به یازدهمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی امیدها و آرزوها وارد شده است، به همین خاطر ذهن تان سرشار از خیالات رنگارنگ است. اگر سعی کنید که احساسات تان را با منطق پیش ببرید، می توانید انرژی های امروز را به نفع خودتان در دست بگیرید. اما عجله نکنید، زیرا با شتاب کردن فقط همه چیز را سخت تر می کنید.

اردیبهشت
شاید فکر کنید که امروز هم یک روزی است مثل همه ی روزهای دیگر، اما نیروهای کهکشانی برنامه ی های ویژه ای برای شما دارند. بهتر است برنامه هایی را که خودتان تدارک دیده اید کنار بگذارید، زیرا با انجام آن ها نمی توانید به خواسته های دلخواه تان برسید. کمی انعطاف پذیری به خرج دهید تا تعاملات زندگی برای تان ساده تر شود و همزمان سعی کنید تا جایی که امکان دارد عصبانی نشوید. فقط کافی است سرسختی های تان را رها کنید تا ببینید همه چیز چه طور تغییر خواهد کرد.

خرداد
شاید بهتر باشد که امروز صحنه را به دست کس دیگری بسپارید و اجازه دهید که به جای شما خطر کند. اکنون صورت فلکی دلو به نهمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی افکار بزرگ وارد شده است، به همین خاطر ممکن است زیاده روی کنید و دست به کارهای بزرگ بزنید. خوشبختانه این قابلیت را دارید که از پس همه ی کارها بربیایید. اما به شما توصیه می شود قبل از این که دیر شود، بخشی از وظایف تان را با دیگران تقسیم کنید.

تیر
به نظر می رسد که امروز کسانی می خواهند مانع راه تان شوند و با قصد و غرض شما را عصبانی کنند، اما گر دقیق شوید می بینید آن قدرها هم همه چیز ضد شما نیست. البته ممکن است پیام هایی که از سوی اطرافیان دریافت می کنید چندان مهرآمیز نباشد، اما از آن جایی که بیش از حد حساس شده اید همه چیز را به خودتان می گیرید. اگر کمی با خودتان خلوت کنید و به افکارتان سر و سامان دهید، آن وقت می توانید با مشکلات احساسی و عاطفی به طرز مؤثرتری دست و پنجه نرم کنید.

مرداد
امروز کمی دمدمی مزاج به نظر می رسید، هم تمایل دارید که به وظایف تان رسیدگی کنید و هم می خواهید از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنید. اکنون ماه کامل در هفتمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی همراهان قرار گرفته است و از شما انتظار می رود که بر روابط تان با اطرافیان تمرکز کنید. شاید مجبور شوید خودتان را به آن ها ثابت کنید، اما اگر با مهربانی جلو بروید می توانید نیت های خوب تان را به همه نشان دهید.

شهریور
به نظر می رسد که همه ی تمرکزتان را روی افکار شخصی قرار داده اید. اکنون ماه کامل به ششمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی کارهای روزانه وارد شده است، پس از شما انتظار می رود که افکار غیر عادی را کنار بگذارید و فقط آن هایی را که به نظرتان عالی می آید دست چین کنید. خودتان را اذیت نکنید و به اندازه ی توان تان درگیر مشغله های روزانه شوید. کمی هم به ذهن تان اجازه دهید که برای خودش این طرف و آن طرف پرسه بزند. تا آخر هفته فرصت های خوبی به دست خواهید آورد تا بیش از پیش کارآمد عمل کنید.

مهر
به نظر می رسد که خیلی با دوستان تان هماهنگ نیستید. اگرچه سعی می کنید احساسات تان را مهار کنید، اما هر لحظه ممکن است عصبانیت تان بروز کند. اگر نتوانستید انتظارات دیگران را برآورده سازید اشکالی ندارد، اکنون زمان آن است که با خودتان صادق باشید. هر آن چه را در قلب تان می گذرد بگویید. اگر خود خودتان باشید زودتر به نتیجه خواهید رسید.

آبان
به نظر می رسد که در یک جاده ی صاف حرکت می کنید و هیچ حد و مرزی برای سرعت ندارید. امروز می توانید واکنش های صحیح از خودتان بروز دهید و این قابلیت را دارید که موانع را با موفقیت از میان بردارید. اما همین طور که از مسیر لذت می برید، حواس تان به انرژی مصرفی هم باشد. کمی از سرعت تان بکاهید و به جای این که مدام به دنبال لذت های زودگذر باشید بر اهداف بلند مدت تمرکز کنید.

آذر
از آن دسته آدم هایی هستید که به کلیت توجه دارند، اما امروز تمایل دارید که وارد جزییات شوید، زیرا ماه کامل به سومین خانه در طالع شما یعنی خانه ی اطلاعات وارد شده است. شاید بهتر باشد که کمی چشمان تان را تنگ تر کنید تا محدودتر ببینید. اما یادتان باشد که قرار نیست همه ی جزییات آن دور دست ها را هم ببینید.

دی
اکنون فکر جدیدی به ذهن تان رسیده که می توانید با عملی کردن آن درآمدتان را افزایش دهید. اما به نظر می رسد که هنوز از قید و بند افکارهای قدیمی و ناکارآمد خلاص نشده اید. شاید مجبور شوید دست از روال و رویه ی سابق بردارید تا بتوانید فرصت های جدیدی را برای خود رقم بزنید. به جای این که منتظر بمانید تا همه چیز خودش مهیا شود، بهتر است خودتان فضای لازم را ایجاد کنید تا فرصت ها بروز کنند.

بهمن
امروز ممکن است از خواب بیدار شوید و ببینید که کنترل حالات و احساسات تان دست شما نیست. اکنون ماه کامل در نشانه شما قرار گرفته و ممکن است متوجه شوید که احساسات مدفون شده در ذهن تان به مرز آگاهی رسیده اند. برای این که بتوانید خودتان را دوباره به وضعیت تعادل برگردانید به شما توصیه می شود که با یک دوست درباره ی موضوعات فلسفی صحبت کنید، شاید این گفتگوها کمک تان کنند.

اسفند
معمولاً تصورات تان از مجموعه ای از نشانه ها تشکیل می شود، اما امروز ممکن است برای تحلیل آن ها وارد یک بحث بی پایان شوید و در نهایت معنی نشانه ها در توضیحات بی شمار شما گم شود. اکنون اطراف تان شلوغ تر از آن چیزی است که ترجیح می دهید. از آن جایی که ماه کامل به دوازدهمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی معنویات وارد شده است به سکوت احتیاج دارید. لازم است که بدانید همه ی این تشویش ها از درون شما برمی خیزد و ربطی به اتفاقات دنیای بیرون ندارد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي