فال روز 19 خرداد 95 را در گهر بخوانید

تاريخ : 19 خرداد

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۱۹ خرداد ۹۵ را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 19 خرداد 95 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

فروردین:

فضای امروز نیاز به روابط اجتماعی بیشتر دارد. همچنین این احتمال وجود دارد که به ویژه فعال باشید و به سمت مکان های مختلف کشیده شوید. ممکن است بطور فعالی درمورد برنامه های آینده، بویژه برنامه های مرتبط با آموزش و مسافرت بحث خواهید کرد.

اردیبهشت:

امروز برای استراحت مناسب است، ولی برای تنهایی خوب نیست. با مردم در ارتباط باشید، کتاب و روزنامه بخوانید، و اطلاعات کسب کنید. اگر خیلی به خانه وابسته اید می توانید امروز به مسافرت بروید یا برنامه ریزی برای بودجه خانواده را آغز کنید. علایق خود را به کارهای خانه و امور مالی محدود نکنید.

خرداد:

امروز روز خارق العاده ایست. نمی توانید روی جنبه های منفی زندگی تمرکز داشته باشید و این کار درستی نیست. تفکرات مثبت داشته باشید تا خلق و خوی خوبی را برای آخر هقته ی خود رقم بزنید.

تیر:

نباید امروز فقط در دنیای بیرونی به دنبال منبع امید و خلق و خوی خوب باشید. بسیاری از شما می توانید آن را در درون خودتان پیدا کنید. امروز ممکن است از دانش جدید، کشفیات معنوی و اثبات شک هایتان لذت زیادی ببرید.

مرداد:

باید بدون هیچ لحتیاطی به سمت آینده بروید. این برایتان خیلی بهتر خواهد بود. از اشتباهات گذشته درس بگیرید و آنها را بعنوان یک اتفاق ناخوشایند رها کنید. امروز روزی است که بدون هیچ مشکلی می توانید برنامه های بزرگ و سخاوت روحی خود را نشان دهید.

شهریور:

اگر می خواهید روی کاری که اخیرا شروع کرده اید کار کنید یا آنرا تمام کنید، باید یک روز کامل را به آن اختصاص دهید. بهتر است بگوییم که باید سعی کنید بین آنچه که مطلوب است و آنچه که ممکن است تعادل برقرار کنید. در غیراین صورت ممکن است در خطر خودشیفتگی و رفتن به دنبال یک رویای غیرممکن باشید و یک شانس واقعی را از دست دهید.

مهر:

در تمام روز شانس با شما یار خواهد بود. استارت هر کار تازه ای بسیار حیرت انگیز خواهد شد، بویژه در هنگام صبح. آشنایی با یک فرد بانفوذ یا فردی دور نقش مثبتی روی زندگیتان خواهد داشت.

آبان:

در تمام مدت روز ممکن است احساس کنید به شدت روحیه دارید یا علاقه ی زیادی به چیزی دارید. طالعتان اعتقاد دارد که چنین شوروشوقی می تواند نگران کننده باشد. سرخوشی می تواند خیلی سریع تمام شود، ولی شرایط آن ممکن است تا مدت ها روی شما تاثیر داشته باشند. قبل از انجام کاری که برگشت ندارد، تا هنگام عصر صبر کنید.

آذر:

امروز برای تلاش های مشترک تحت شرایطی که درک متقابل بین شما و دوستان وجود دارد مناسب است. امروز طرز رفتار دیگران با شما می تواند خیلی گویا باشد. اگر از شما تحسین شد، یعنی اینکه کارهایتان در کل درست و به جا بوده اند.

دی:

الان وقت این نیست که کاملا در مشکلات شخصی خود غرق شوید. تا اواخر شب مجبور خواهید بود که برطبق شرایط عمل کنید و نیازهای دیگران را در نظر داشته باشید. ممکن است امروز مجبور شوید که به کسی کمک کنید یا با نشان دادن محبت قلبی خود به دیگران لطف داشته باشید!

بهمن:

یک هفته ی دیگر هم با نشانه های خوب ادامه پیدا می کند. احساس خیلی خوبی خواهید داشت و از زیبایی های کل دنیا لذت می برید. فرصت این را خواهید داشت که رویاهایتان را محقق کنید و بعضی از برنامه هایتان را عملی کنید. متاسفانه همه چیز در نزدیکی عصر تغییر خواهد کرد.

اسفند:

در نیمه ی اول روز آشفتگی اطرافتان یا حساسیت بیش از اندازه تان خیلی پریشانتان می کند. ممکن است خواسته هایتان بیش از حد باشند یا دیگران انتظارات زیادی از شما داشته باشند. در تمام مدت روز چارچوب ذهنی مثبتی داشته باشید تا بتوانید به سرعت به تغییرات مثبت موجود در خانه عادت کنید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي