فال روز 19 بهمن 94 را در گهر بخوانید

تاريخ : 19 بهمن

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۱۹ بهمن ۹۴ را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 19 بهمن 94 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

فروردین:

امروز توصیه می شود که هیچ پروژه ی مهمی را قبول نکنید. الان وقت مناسبی برای تعامل کردن با رییس هم نیست. امروز برای تکمیل پروژه هایی مناسب است که روی آنها مشغول بوده اید. هرچه تاثیرشان روی شلتان بیشتر باشد، باید تلاش بیشتری هم روی آنها متمرکز کنید.

اردیبهشت:

درتمام مدت روز احساس فوق العاده ای دارید و بسیار کارآمد خواهید بود. انرژی زیادتان را می توانید خیلی خوب صرف ورزش، معامله با نمایندگان شهرها یا کشورهای دیگر، کار با وکلا، نظامیان، معلمان، مدیران و دیگر حرفه ها کنید.

خرداد:

امروز هیچ تحول عظیمی رخ نمی دهد و هیچ سردردی هم نخواهید داشت. می توانید با آزادی تمام، کارهای مناسبی مثل بیمه، پیشگیری از بحران، مالیات، اوراق قرضه و حوزه ی نفوذ ر آغاز کنید. بااین حال، حتی تاثیرپذیرترین شما هم ممکن است که تا هنگام عصر احساس یک اضطراب مبهم داشته باشند.

تیر:

امروز بحث ها و نزاع های شما نمی توانند به نتیجه ای برسند. یک روحیه ی رقابت جویی به همه شما به ارث رسیده است، ولی ارزش این را ندارد که با آن یک جنگ باز را آغاز کنید. یک دیالوگ زناشویی یا کاری را تبدیل به یک میدان جنگ نکنید.احتمال این وجود دارد که انرزی خود را به هدر بدهید و رقیبتان هم هنوز عقیده خود را حفظ کرده باشد.

مرداد:

امروز روز کارهای عادی روزمره و وظیفه شناسی همیشگی است. هیچ پروژه ای را آغاز نکنید، زیرا برای دیدن همه جوانب آن اشتیاق درونی و تخیل کافی را ندارید. احتمالا تعاملتان با همکاران نزدیک تر شود. باید توجه بیشتری را به جزییات مختلف مرتبط با امور مالی کاری، درآمد، تغذیه و غیره معطوف کنید.

شهریور:

اگر خلاق باشید، امروز روز خیلی عالی خواهد بود. کار ابتکاری راه خیلی خوبی برای نشان دادن استعدادهای طبیعیتان است. این شیوه همچنین به انهایی که در یک بحران در روابط شخصی و حرفه ای روبه رو هستند کمک می کند تا ذهنشان را از مساله دور کنند و اعتماد به نفس بیشتری بدست آورند.

مهر:

امروز درمورد اتفاقات حرف زیادی برای گفتن ندارید. انرژی و تلاشتان را روی چند چیز به طور همزمان به هدر ندهید. اگر یک مهرماهی عادی هستید این کار در یک آن شما را از پای درمی آورد. در این صورت احساس غمگینی می کنید و در هیچ کاری کوچکترین موفیقیت را بدست نمی اورید.

آبان:

امروز باید توجه بیشتری به همکاران و اقوام نزدیک داشته باشید. با افراد مسن احترام بیشتری از خود نشان دهید. الان بهترین زمان برای تعامل نزدیک با بچه ها و کوچک ترها است، مگر اینکه راهنما، مربی مدرس یا رهبر تیمشان باشید.

آذر:

امروز شما را آماده ی یک رویکرد عملی، مراقبت و مسول بودن دربرابر کارتان می کند. قبل از تمام کردن کارهای فعلیتان، حواستان را پرت برنامه ریزی برای آخر هفته نکنید. شاید بتوانید شانس این را پیدا کنید تا یک قدم به سمت هدف سری خود نزدیک تر شوید.

دی:

امروز شما با ملاحظات عملی راهنمایی می شوید. همچنین به سلامت جسمانی و خلق و خوی تغییر یافته ی خود متکی خواهید بود. شاید بعضی اوقات بدخلق شوید، ولی باید به سرعت خودتان را جمع و جور کنید.

بهمن:

امروز روز خوبی برای نشان دادن درخشش ها، موهبت ها، منحصر به فرد بودن، دلربایی، کاریزما یا مهارت های رهبریتان نیست. شاید امروز افکار سنگینی به سراغتان بیایند. همچنین ممکن است امروز کمی بدبین و منفی نگر هم شوید.

اسفند:

امروز باید روی مسایلی متمرکز شوید که مستقیما یا غیر مستقیم آینده تان را تحت تاثیر قرار می دهند. مثلا روابط مفید برقرار کنید. ادای پهلوانی درآوردن و خودنمایی کردن نیست که می تواند احترام و اعتماد افراد بانفوذ را برایتان جلب کند، بلکه این دانش و مهارت واقعی است که می تواند در این راه کمکتان کند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي