فال روز 19 اردیبهشت 95 را در گهر بخوانید

تاريخ : 19 اردیبهشت

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۱۹ اردیبهشت ۹۵ را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 19 اردیبهشت 95 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

فروردین:

امروز اشتیاق معمول شما به سمت کارهای خاصی هدایت می شود. هدفتان رسیدن به نتیجه های عملی است. دوست دارید که سود کارهایتان را ببینید. بامهارت می توانید با ابزار کار کنید. به گذشته ی نزدیکتان نگاهی بیندازید. اگر کاری ناتمام دارید الان وقت آن است تا آن را تمام کنید.

اردیبهشت:

مشخصه های امروز یعنی فعالیت و کارآیی. برعکس، زیبایی و فریبندگی دیگر وسیله ی اولیه ی رسیدن به موفقیت نخواهند بود. چیزی که قبلا از آن استفاده نمی کردید امروز تبدیل به چیزی با ارزش می شود.

خرداد:

فضای امروز برای بیکاری مناسب نیست. سرنوشت برایتان کار زیادی را در نظر گرفته که تا شب باید مشغول باشید. حتی تنبل ترین شما نیز امروز باید به جای حرف زدن عمل کنند. این قضیه وقتی اهمیتش بیشتر می شود که به سختی به دنبال هدفی باشید.

تیر:

اگر دست خالی بک گوشه بیکار ننشینید امروز روز خیلی خوبی خواهد بود. شانس این را خواهید داشت تا برنامه تان را عملی کنید. نگذارید فشار کار شما را بترساند. این مساله برایتان خوب خواهد بود. اگر آماده باشید تا با مردم اطرافتان همکاری کنید تلاش هایتان نتیجه ی بیشتری خواهند داشت.

مرداد:

امروز نمی توانید آرام باشید و استراحت کنید.اکثر شما دوست دارید که کنترل امور را به دست داشته باشید، ولی اینکار اصلا ساده نیست. شاید خود آزرده تان باشد که کارهایتان را راهنمایی می کند. همچنین ممکن است تحت تاثیر حس وظیفه شناسی، میلتان برای منفعت طلبی و یا معروف شدن باشید.

شهریور:

امروز برایتان روز مطلوبی است و می توانید خلقی پایدار داشته باشید و همه چیز خیلی خوب پیش می رود. امروز برای خرید چارت های مسافرت و بلیط و همچنین انتخاب یک محل برای مسافرت مناسب است. ممکن است به مطالعه با اهداف عملی در ذهنتان علاقه نشان دهید.

مهر:

امروز باید ترجیحات همسرتان را درنظر داشته باشید. حتما درمقابلش با ملاحظه باشید، حتی اگر علایقتان کاملا متفاوت باشد و ذهنتان هم در جهت های متفاوتی بگردد. زندگی خصوصیتان ممکن است امروز فعال تر شود.

آبان:

شما زبان تندی دارید ولی امروز ممکن است مورد هدف کلام و ادعاهای تمسخر آمیز قرار گیرید. اصلا ناراحت نشوید و به جای آن به خودتان نگاهی بیندازید. ثابت کنید که نه تنها می توانید انتقاد کنید بلکه قادرید که انتقادات سالم را نیز بپذیرید.

آذر:

تنبلی و بیکاری امروز بدردتان نمی خورد. همچنین رفتن بطور نامعقولانه به سمت تجارب جدید و هیجان انگیز رمانتیک نیز نامناسب است. سعی کنید انرژی سالم خود را طوری هدایت کنید که جهت سازنده خود را از دست ندهید.

دی:

باید از استرس فیزیکی اجتناب کنید. بااین حال، درهایتان را به روی زندگی فعالانه نبندید. کمی پیاده روی، ورزش، ماساژ یا هنرآشپزی می توانند برایتان منبع خوبی برای لذت بردن باشند. اگر فرزندی دارید توصیه می شود که نحوه تربیت و آموزش فرزندتان را بازبینی کنید.

بهمن:

امروز برای شما پر از استرس خواهد بود. بسیاری از شما ناخواسته از خود به جای مهربانی و صبوری، خشکی و تحریک پذیری نشان می دهید. امروز امکان این وجود دارد که سرسختی شما با عث ایجاد کمی جروبحث با اعضای خانواده شود.

اسفند:

باید یک زندگی فعالانه انتخاب کنید. اگر از بی خوابی، بی انرژی بودن یا بی اشتهایی رنج می برید سعی کنید بیشتر پیاده روی کنید یا در حین تمرینات جسمی خود فشار فیزیکی را بیشتر کنید. برای اجتناب از دردسرهای مالی بدهی های خود را پرداخت کنید. این می تواند کمک کند که شبها خوب بخوابید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي