فال روز 18 فروردین 95 را در گهر بخوانید

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز 18 فروردین 95 را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 18 فروردین 95 را در گهر بخوانید

فروردین:

تا هنگام شب احساسات، خاطرات و امیدهای مقدش شما کاملا شما را تحت کنترل دارند. احتمال وجود ارتباطات شدید یا مخفیانه وجود دارد. برای روابط شخصی شما مرموز بودن، رمانتیک بودن و جذابیت ویژگی های مناسبی خواهد بود.

اردیبهشت:

امروز روز خوبی برای ملاقات، مکالمات، مسافرت های کوتاه و پیاده روی و همچنین تماس های راه دور می باشد. شانس این را بدست می آورید تا میان جک ها و خنده ها به چیزهای مهمی دست پیدا کنید.

خرداد:

توانایی شما برای ارتباط برقرار کردن همراه با هیجان و حساسیت زیاد خواهد شد. ممکن است در بدترین لحظه ممکن هیجانات خود را بروز دهید. هنگام انتخاب چرخه اجتماعی و محیطتان خیلی مراقب باشید.

تیر:

امروز تفکرات ذهنی، امیدهای بزرگ، و سلامت کلی جسمیتان بسیار خوب و رمانتیک خواهد بود. احساس می کنید دوست دارید تجارب پیچیده، مسافرت و جست و جو برای ایده آل داشته باشید و افق های خود را گسترش دهید. اقتدار شما با پیشرفت تحصیلات، هوش، بینش و استعدادهایتان رشد خواهد کرد.

مرداد:

انرژی امروز شما بستگی به سلامتی جسمی و هیجانی و همچنین افکار و محیطتان دارد. متاسفانه امروز برایتان سخت است که استقلال، ثبات و تعادل هیجانیتان را نشان دهید.

شهریور:

امروز همه چیز در ارتباطتان با نزدیکان ممکن است جز بی تفاوتی. با وفاداری و تعلق شدید احساسی، می توانید سوءتفاهم ها را جبران کنید. عجله نکنید که نیمه دوم خود را سریعا به باد انتقاد بگیرید. او انعکاسی از خود شماست. گاهی اوقات برایتان خوشایند است و گاهی اوقات هم برایتان ناخوشایند و مزحک.

مهر:

امروز شما به خودتان تعلق ندارید و مجبورید به شرایط تن دردهید. احتمال وجود مشکلات در سلامتیتان وجود دارد. اگر از قبل می دانید که مشکلی وجود دارد، هردقیقه از روزتان را برنامه ریزی کنید، ولی کمی هم زمان برای شرایط پیش بینی نشده اختصاص دهید.

آبان:

امروز در تجارب غنی و خوب منحصربه فرد خواهد بود. امروزتان پر از فعالیت های جسمی، پر حرفی، تخیلات واضح و تغییرات در خلق و خو خواهد بود. احتمالا یک تجربه بامزه و احساسات منحر به فرد خواهید داشت.

آذر:

شما به شدت با فضای خانه تنظیم هستیدو به همه چیز در خانه با حساسیت پاسخ می دهید. اگر احساس می کنید زمین زیر پاهایتان می لرزد و زندگی با مشکل و شکاف مواجه شده، عجله نکنید و خانواده را سرزنش نکنید. شاید همه تقصیرها از جانب خودتان است.

دی:

امروز فضا به طوری است که به جاهای مختلف می روید و هیجانات مختلفی را تجربه می کنید. امروز به تحلیل می پردازید و به دنبال انتخاب های مختلفی هستید. هرگونه مساله را از جنبه های مختلف ببینید و با مردم مختلف به بحث بگذارید. امروز به راحتی می توانید بر گوشه گیری خود غلبه کنید.

بهمن:

شما که هدف گرا و تاحدودی حریص هستید، امروز می توانید نتیجه محافظه کاری خود را برداشت کنید. بااین حال افراد سخاوتمند، هیجانی و هنرگرا ممکن است خودرا در یک شرایط نامطمین بیابند. به منظور حفظ چیزهای باارزشتان به دنبال یک مسیر محکم باشید.

اسفند:

امروز طبیعت متنوع شما کمک می کند قادر باشید نقش های متنوعی را بازی کنید. محدوده نقش هایی که می توانید داشته باشید از خویشتن داری کامل تا بی پروایی گسترده است. اگر موفق شوید که قاطعیت را در مسایل پراهمیت با نرمی و انعطاف پذیری در جزییات کوچک ترکیب کنید عالی می شود.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه