فال روز 16 آبان 94 را در گهر بخوانید

تاريخ : 16 آبان

سایت گهر سعی دارد همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۱۶ آبان ۹۴ را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم.

فال روز 16 آبان 94 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

فال روز متولدین فروردین:

وقت آن رسیده است که کمی به خودتان استراحت بدهید و بگذارید دیگران کارهای سخت را انجام دهند، قرار نیست که همیشه شما دیگران را حمایت کنید، گاهی هم به خودتان استراحت بدهید. هیچ کس شکست را دوست ندارد ، اما این تنفر از شکست در شما بیش از هر کس دیگری است، تا حدی که برای این که مبادا خودتان را به این خطر بیندازید زیادی محتاطانه عمل می کنید و موقعیت هایی که ممکن است زندگیتان را تغییر دهند را از دست می دهید. وقت آن رسیده است که به خودتان اعتماد کرده و از فرصت ها استفاده کنید. عشقتان احساس می کند که به اندازه گذشته مورد توجه شما نیست، امروز را با او بگذراند و او را غرق محبت کنید.

 

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

بنفشه دوش به گل گفت و خوش نشانی داد***که تاب من به جهان طره فلانی داد

دلم خزانه اسرار بود و دست قضا***درش ببست و کلیدش به دلستانی داد

تعبیر: مقدمات رسیدن به مرادت مهیا شده. دست قضا همه چیز را روبراه کرده و درهای بسته به رویت باز می شوندو دوباره جوان می شوی و شادابی خود را به دست می آوری. فقط مواظب حریفان خود باش که اینبار هم سرمایه ی تو را از بین نبرند. اسرارت را هم برای خودت حفظ کن.

 

***************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

اگرچه عقل و احساس شما امروز هر کدام شما را به مسیرهای متفاوتی می کشانند، شما باید بتوانید تصمیمی کلی بگیرید و به هر دو جنبه توجه داشته باشید. الان نیازی نیست که تواناهایتان را نشان دهید یا تفکرات و احساسهایتان را انکار کنید. مادامیکه شما با طبیعت دوگانه خود احساس راحتی می کنید، بنابراین دیگران فقط مجبور خواهند بود که با آن سازگاری پیدا کنند.امروز به نظر می رسد که احساسات شما بر عملکردتان تأثیر گذاشته اند و از این نکته باخبرید. مشکل این جاست که احساسات شما با وزش نسیمی تغییر می کنند و نمی گذارند بر کارتان متمرکز شوید. به هر حال این وضعیت ادامه خواهد داشت، پس باید راه چاره ای پیدا کنید تا آرامش خود را بازیابید. برای این که از این آشفتگی ها رها شوید فقط سراغ کارهایی بروید که مطمئن اید تمام شان می کنید. سعی کنید اهداف تان را کمی محدودتر کنید تا فرصت پرداختن به روح تان را هم داشته باشید.

 

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

درد ما را نیست درمان الغیاث***هجر ما را نیست پایان الغیاث

دین و دل بردند و قصد جان کنند***الغیاث از جور خوبان الغیاث

تعبیر: درد دل تو و فریادها و آه های جگر سوزت درمان ندارد. هر چند که تقوی پیشه کرده ای و دل و دین را یکجا پای وصل گذاشته ای. هر چه می کشی از آشنایان است حاضری حتی برای رسیدن به وصال یار جانت را هم فدا کنی. با گریه و زاری نیز مشکلت حل نمی شود.

 

***************************

فال روز متولدین خرداد:

آیا تصور می کنید با نادیده گرفتن مشکل می توانید آن را حل و فصل کنید! بدون شک مشکلی را که اکنون کنار بگذارید دوباره دو روز بعد سر باز می کند. پس همین امروز به آن رسیدگی و اگر ممکن است آنها را حل کنید. شهامت داشته باشید. سرتان را از زیر برف بیرون بیاورید و موقعیت ها را همان طور که واقعی هستند ببینید. این کار اصلا آسان نیست اما با کمی تمرین و صبر می توانید روی دیگر زندگی را نیز ببینید.

 

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

که برد به نزد شاهان ز من گدا پیامی***که به کوی می فروشان دو هزار جم به جامی

شده ام خراب و بدنام و هنوز امیدوارم***که به همت عزیزان برسم به نیک نامی

تعبیر: مطمئن باشید که صدای دلتان به خداوند رسیده است. هر چند که فکر می کنید بد نام شده اید ولی باز هم امیدوار باشید همت کنید تا باز هم با نام نیک از شما یاد کنند. غلاوه بر اینکه پول ندارید دیگران هم از شما دوری می کنند بهخدا توکل کنید بندگی حق تعالی باعث مبارکی بخت تان می شود. به فکر انتقام نباشید. شکوه و شکایت هم نکنید.

 

***************************

فال روز متولدین تیر:

شما واقعاً نمی خواهید بین زندگی حرفه ای و شخصی یکی را برگزینید و فکر می کنید این اصلاً منصفانه نیست. اما نقش شما در محیط کار می تواند بر زندگی خصوصی تان هم تأثیر بگذارد و اکنون شما نمی توانید جلوی این روند را بگیرید. مادامی که شما نظریه در حال زندگی کردن را رد نمی کنید، خیلی خوب است که در مورد آینده نیز خوش بین باشید.

 

فال حافظ امروز متولدین تیر :

بوی خوش تو هر که ز باد صبا شنید***از یار آشنا سخن آشنا شنید

ای شاه حسن چشم به حال گدا فکن***کاین گوش بس حکایت شاه و گدا شنید

تعبیر:  تو که سرچشمه ی همه ی خوبی ها و حسن ها هستی نگاهی هم به زیردستان خود بکن. دنبال یک محرم راز بگرد تا بتوانی درد دل کنی. از رسیدن به کسی محروم شده ای اما مرور زمان و وفاداریت باعث رسیدن به مرادت می شود. پند پیران را گوش کن. کار ثواب انجام بده تا همیشه دعای خیر بدرقه ی راهت باشد.

 

***************************

 فال روز متولدین مرداد:

برای شما بسیار مشکل است که امروز به دیگران بگویید که چه احساسی دارید و به چه می اندیشید، حتی اگر به روشنی میدانید که همین الان چه احساسی دارید. شما از این می ترسید که اگر با دیگران درباره احساسات تان صحبت کنید، ناخودآگاه رازی را که نباید برای دیگری افشا شود، بروز دهید. اما اگر بخواهید تمامی افکار و اندیشه های خود را برای خود نگاه دارید ممکن است بسیار خشک و جدی به نظر برسید یا حتی از نظر احساسی جدا از دیگران بمانید. تمام شجاعت و جرأت خود را جمع کنید تا ترس های خود را پشت سر بگذارید، زیرا اگر بخواهید صبر کنید و زمان را تلف کنید بعدا برای تان بسیار سخت تر است که بخواهید از آنچه که در ذهن تان می گذرد صحبت کنید.

 

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

به مژگان سیه کردی هزاران رخنه در دینم***بیا کز چشم بیمارت هزاران درد برچینم

الا ای همنشین دل که یارانت برفت از یاد***مرا روزی مباد آن دم که بی یاد تو بنشینم

تعبیر: بسیار انسان باوفایی هستید هر چند که روزگار و دوستانتان به شما جفا می کنند ولی باز هم مرام خودتان را حفظ کرده و برای رسیدن به اهداف خودتان کوشش و اهتمام زیادی می کنید. مراقب باشید گول شیطان را نخورید و به جای بهشت سر از جهنم در نیاورید. خوب می دانید که دنیا فانی است پس ارزش گناه کردن را ندارد.

 

***************************

فال روز متولدین شهریور:

مجاورت ناراحت کننده بین حقیقت و خیال می تواند برای شما کمی نگرانی به وجود آورد. یک صدای درونی به شما می گوید که تصمیمات مهمی را بگیرید که هدفهای شخصیتان را در آینده تحقق ببخشد. اما صدای دیگر شما را تشویق می کند در حالیکه وظایف مهم مربوط به آینده تان را فراموش کرده اید، آزاد بوده و از زندگی لذت ببرید. نباید یکی از این دو را انتخاب کنید؛ بلکه باید برای حد میانه آنها تلاش کنید.امروز به همه چیز با دید مثبت نگاه می کنید، اما حواس تان باشد که ممکن است در طول روز به نقطه ای برسید که نسبت به برنامه هایی که برای آینده دارید شک کنید. به نظر می رسد که امور واقعی و غیرواقعی را نمی توانید از هم تشخیص دهید. افکارتان با سرعت زیادی می آیند و می روند، اما به خاطر این که نمی توانید بر هیچ کدام از آن ها تمرکز کنید ناراحت نباشید. بدانید که تلاش برای کنترل پیچ و خم های فکری کار بیهوده ای است. در عوض بهتر است خودتان را به این جریانات بسپارید و سعی کنید از هر آن چه پیش می آید لذت ببرید.

 

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

صوفی بیا که خرقه سالوس برکشیم***وین نقش زرق را خط بطلان به سر کشیم

نذر و فتوح صومعه در وجه می نهیم***دلق ریا به آب خرابات برکشیم

تعبیر: بیشتر با خدا باشید. از کارهای ناشایست پرهیز کنید همه ی کارها با پول حل نمی شود. روزی می رسد که می بینید برای آخرت توشه ای غیر از گناه ندارید. عجله کنید و دست از گناه بردارید. خوشگذرانی گناه نیست به شرط اینکه معصیت در ان نباشد. این گوی و این میدان بسم الله بگوئید و طمع هم نکنید و پایتان را از گلیمتان درازتر نکنید.

 

***************************

فال روز متولدین مهر:

هنگامی که هنوز بزرگ نشده بودید، چه چیزهایی دوست داشتید؟ می خواستید چه کار شوید؟ امروز سعی کنید رویاهای کودکانه خود را به یاد بیاورید و ببینید آیا توان اجرایی کردن آنها را دارید؟ البته از دنیای واقعی فاصله نگیرید و همین جای روی زمین باشید. سعی کنید بیشتر به قلب و خواسته های درونی خود مراجعه کنید. امروز شاید خیلی حس عاشقانه نداشته باشید. بیشتر ترجیح می دهید در گوشه آرامش به کارهای خود برسید. یا تمرکز خود را روی بیزینس و کارتان بگذارید. هر طور راحت هستید رفتار کنید و نگران چیزی نباشید.

 

فال حافظ امروز متولدین مهر :

ای نور چشم من سخنی هست گوش کن***چون ساغرت پر است بنوشان و نوش کن

در راه عشق وسوسه اهرمن بسیست***پیش آی و گوش دل به پیام سروش کن

تعبیر: کار امروزتان را به فردا موکول نکنید. گاهی هوی نفس و شیطان بر شما غلبه کرده و از راه راست دور می شوید. ذکر و تسبیح خدا راریاد به جای آورید. در کاری که می خواهید انجام بدهید اول همت کنید و اراده داشته باشید. از تجربه ی پیران استفاده کنید در ایم صورت است که از مال و ثروت بی بهره نمی مانید. چشم عنایت خداوند به شماست.

 

***************************

فال روز متولدین آبان:

مشکلات ارتباطی خود را نمی توانید از بقیه و حتی خودتان مخفی کنید. اما امروز این فرصت را پیدا خواهید کرد تا با منطق و آرامش با عشقتان حرف بزنید و سوتفاهم ها را مطرح و با کمک هم برطرف کنید. اما این را بدانید که نباید همه جانبه خود را بی تقصیر بدانید و انگشت اشاره به سوی طرف مقابل داشته باشید. با محکوم کردن او فقط ارتباط را خراب تر می کنید. ذهنتان را باز بگذارید و صبور باشید. سریع واکنش نشان ندهید تا مسایل پیش آمده خیلی سریع از بین بروند.

 

فال حافظ امروز متولدین آبان :

بیا با ما مورز این کینه داری***که حق صحبت دیرینه داری

نصیحت گوش کن کاین در بسی به***از آن گوهر که در گنجینه داری

تعبیر: کمی نصیحت پذیر باش و فقط حرف خودت را نزن. تو که دلت مثل آفتاب روشن است و مثل ایینه صاف، پس چرا با بدان نشست و برخاست داری. چرا می خواهی با سرنوشت خود بجنگی. آه و ناراحتی اطرافیانت را ببین و به آنها هم توجه کن و توکل به خدا و قرآن نما.

 

***************************

فال روز متولدین آذر:

امروز دفترچه یادداشت خود را پر کنید. همه ایده هایی که دارید را بنویسید و انرژی های جادویی امروز را در آغوش بگیرید. هر چه به ذهنتان می رسد یا از دیگران می شنوید و برایتان جالب است را بنویسید. امروز خوش بین و اجتماعی هستید و بهترین زمان برای بودن در میان دوستان است. یا حتی می توانید دوستان را به خانه خود دعوت کنید و با هم در مورد علاقه مندی هایتان حرف بزنید. امروز فرصت آشنایی با فرد مناسبی را دارید. به سلامت خود نیز امروز توجه داشته باشید و ورزش را فراموش نکنید.

 

فال حافظ امروز متولدین آذر :

روزگاریست که ما را نگران می داری***مخلصان را نه به وضع دگران می داری

گوشه چشم رضایی به منت باز نشد***این چنین عزت صاحب نظران می داری

تعبیر: آنقدر بی تابید که دیگران از وضع شما نگران و ناراحت هستند. در این زمان است که نباید از یاد خدا غافل باشید. اتفاقاتی در شرف انجام است که شما از آن بی خبرید. هم شما را دوست دارند از تجربه های خودتان استفاده کنید. زیاده طلبی را کنار بگذارید و روزهای خوش جوانیتان را با غم نگذرانید و توقع خودتان را کم کنید.

 

***************************

فال روز متولدین دی:

امروز احساس ماجراجویی می کنید و دلتان می خواهد افق های پیش رویتان را گسترش دهید. اگر مدت زیادی است که به جایی نرفته اید زمان آن رسیده است که از شهر خارج شوید. حتی یک مسافرت تنهایی به یک شهر ساحلی نزدیک می تواند شما را شاداب و سرحال کند. مغز فعالتان را با شرکت در یک سخنرانی و یا عضویت در یک باشگاه کتابخوانی تغذیه کنید. امروز هیچ حد و مرزی برای انگیزه و فعالیت شما وجود ندارد. همچنین در زمینه ارتباطات و دوستی ها هر چیزی در زندگی و عشق ممکن است برای شما پیش بیاید. اگر یکی از دوستانتان شما را به کسی معرفی کرد، ابتدا اطلاعات لازم را از او بگیرید و خیلی هم جدی نباشی، شوخ طبعی همیشه می تواند برگ برنده شما باشد.

 

فال حافظ امروز متولدین دی :

شربتی از لب لعلش نچشیدیم و برفت***روی مه پیکر او سیر ندیدیم و برفت

گویی از صحبت ما نیک به تنگ آمده بود***بار بربست و به گردش نرسیدیم و برفت

تعبیر: قدر چیزی را که داشته ای ندانستی. حالا که از دستداده ای افسوس می خوری چرا خوب رفتار نکردی و او رنجیده خاطر از پیش تو رفت. غرورت را کنار بگذر باز هم پیش قدم شو تا به وصالش برسی. لطف خداوند باز هم شامل حالت می شود.

 

***************************

فال روز متولدین بهمن:

شما ممکن است امروز خستگی و ملال خاصی را تجربه کنید و دشوار است که این انرژی منفی را از خود دور کنید. ممکن است تصمیم داشته باشید که مسائل شخصی خود را با شخص دیگری در میان بگذارید با این حال هر چه بیشتر صحبت کنید باز هم نمی توانید به یاد بیاورید که منبع این مشکل روحی تان از کجا بوده است. هر چه سخت تر تلاش کنید تا احساسات مدفون شده خود را احیا کنید آنها بیشتر از شما فرار می کنند. فقط آرام باشید و سعی نکنید تا چیزی را تغییر دهید. موفقیت شما ممکن است همین حوالی کمین کرده باشد.

 

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

به حسن و خلق و وفا کس به یار ما نرسد***تو را در این سخن انکار کار ما نرسد

اگر چه حسن فروشان به جلوه آمده اند***کسی به حسن و ملاحت به یار ما نرسد

تعبیر: در انتخابی که کرده اید شک نکنید . ائ ار هر جهت لایق است. رازدار و با ایمان و با اصل و نسب است. نگذارید وقت بگذرد ممکن است حسودان کارها را خراب کنند و شما در رسیدن به مقصود عمری را در پی او بگردید.

 

***************************

فال روز متولدین اسفند:

امروز بسیار دوست دارید به آینده خود فکر کنید و برای آن برنامه های ایده آلیستی بچینید. اما همه چیز در هاله ای از ابهام هستند. هیچ دید روشنی به آینده ندارید و حتی نمی دانید دقیقا چه می خواهید. اما خیلی نگران نباشید. با مطالعه و مشورت گرفتن می توانید افکار خود را سامان دهید. این را در نظر داشته باشید که آهسته و پیوسته باید به جلو پیش بروید. قدم های بزرگ ممکن است انتهای خوشایندی نداشته باشند. امروز به جای کار کردن، فقط به فکر و رویاپردازی مشغول باشید و هیچ تصمیمی هم نگیرید. جزئیات رویاها را نیز به روزهای آینده موکول کنید.

 

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

نصیحتی کنمت بشنو و بهانه مگیر***هر آن چه ناصح مشفق بگویدت بپذیر

ز وصل روی جوانان تمتعی بردار***که در کمینگه عمر است مکر عالم پیر

تعبیر: فکر می کنی همیشه جوان خواهی ماند و هیچ وقت پیر نمی شوی. به نصیحت های پیران گوش کن دوستانت تو را فقط برای خوشی می خواهند به دردهایت گوش نمی دهند. توقع خود را پایین بیاور. اشتباهات خود را گردن کسان دیگر مینداز، توبه کن تا به آرزوهای مادی خود برسی.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي