فال روز 15 خرداد 95 را در گهر بخوانید

تاريخ : 15 خرداد

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۱۵ خرداد ۹۵ را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 15 خرداد 95 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

فال روز ۱۵ خرداد متولدین فروردین ماه

امروز ممکن است به خاطر اقداماتی که انجام داده اید از سوی دوستان تان مورد قضاوت قرار بگیرید. اما تصمیم ندارید که رفتارتان را به خاطر جلب رضایت دیگران تغییر دهید. شاید ناعادلانه مورد قضاوت قرار گرفته باشید، اما به شما توصیه می شود که به آن ها خشم نگیرید و به نقطه نظرات شان اهمیت دهید. به این ترتیب می توانید به صورت گروهی کار کنید و مفیدتر واقع شوید، پس گله مندی از کسانی را که قدر کارهای تان را نمی دانند فعلاً کنار بگذارید. اکنون رمز موفقیت شما در انجام کارهای گروهی است.

فال روز ۱۵ خرداد متولدین اردیبهشت ماه

امروز افکارتان آشفته و پریشان به نظر می رسند. خوشبختانه، آن دسته از دوستان تان که همیشه شما را به ترک مسئولیت های تان تشویق می کنند، اکنون آن قدر سرشان شلوغ است که نمی توانند برای تان مزاحمت ایجاد کنند. امروز این توانایی را دارید که هر کاری را که شروع می کنید به پایان برسانید، زیرا قرار نیست تحت تأثیر دیگران قرار بگیرید و کارتان را رها کنید. حتی اگر از برنامه ی تعیین شده جلوتر هستید تنبلی نکنید. اگر پیوسته حرکت کنید موفقیت تان بیش از حد انتظار خواهد بود.

فال روز ۱۵ خرداد متولدین خرداد ماه

به نظر می رسد که در کوچه ی خاطرات پرسه می زنید و اتفاقات کودکی با وضوحی غیرمعمول پیش چشمان تان ظاهر می شوند. به این ترتیب رویاهای تان به طرز دل انگیزی شما را از کارهای عادی روزانه بازمی دارند. این گشت زنی در گذشته ی شخصی می تواند احساسات و عواطف پیچیده ای را در شما زنده کند. احساسات تان را بررسی کنید و ببینید کدام شان می توانند درحال حاضر برانگیزاننده باشند، اما این فرآیند نیاز به تمرین و تکرار دارد. حواس تان باشد که به هنگام این کنکاش درونی و مرور خاطرات، ظاهرتان را حفظ کنید.

فال روز ۱۵ خرداد متولدین تیر ماه

امروز می توانید به شدت سازنده عمل کنید، البته اگر ایده های جدیدی که در سر دارید بتوانند اهداف تان را پر رنگ تر کنند. امروز می توانید راه تان را از میان مشغله های زیاد باز کنید و با اعتماد به نفسی باورنکردنی حرکت کنید. اما عجله نکنید؛ از سرعت خود بکاهید و بار دیگر همه ی جوانب را بررسی کنید. راهکاری که اکنون در پیش می گیرید کلید موفقیت شماست.

فال روز ۱۵ خرداد متولدین مرداد ماه

از موفقیت هایی که به تازگی کسب کرده اید یک فهرست تهیه کنید تا بتوانید با زحمت کمتری به مرحله ی بعد وارد شوید. وضعیت مالی خود را به ثبات برسانید و روابط اجتماعی تان را حفظ کنید تا خلاقیت تان بیش از پیش تقویت شود. یادتان باشد که برای رسیدن به موفقیت بعدی نیازی نیست انرژی زیادی مصرف کنید، فقط باید کارآمد عمل کنید و بر اساس نقشه ای استراتژیک گام بردارید. پس فقط کافی است هوش تان را به کار بگیرید.

فال روز ۱۵ خرداد متولدین شهریور ماه

از یک طرف، همیشه سعی می کنید تا کاری که انجام می دهید و نیز روابط تان از کیفیت لازم برخوردار باشند. خوشبختانه، اطلاعاتی که اکنون در اختیار دارید کمک تان می کنند تا درست فکر کنید و عاقلانه تصمیم بگیرید، از طرف دیگر، حسی در درون تان تقویت شده که می توانید آن را به کار بگیرید تا تصمیمات اخیرتان را مجدداً ارزیابی کنید. آن چه عقل تان به شما می گوید و آن چه قلب تان پیش روی تان می گذارد می توانند بهترین ها را به شما هدیه کنند.

فال روز ۱۵ خرداد متولدین مهر ماه

یک روز دیگر فرصت دارید تا کارهای نیمه تمام گذشته را به اتمام برسانید. اما انجام تعهدات تان طبق یک زمان بندی مشخص نمی تواند احساس رضایت مندی را در شما ایجاد کند. کمی خطر کنید و بعضی کارهای تان را کنار بگذاید تا شاید احساس لذت کنید. اما شتاب چاره ی کار نیست، سعی کنید یاد بگیرید تا از زیبایی هایی که در اطراف تان هستند نهایت لذت را ببرید.

فال روز ۱۵ خرداد متولدین آبان ماه

باید بین انتظاراتی که از آینده دارید و واقعیت هایی که اکنون در جریان اند تعادل برقرار کنید. قابلیت های بسیاری در اطراف تان نهفته اند، فقط کافی است به آن ها توجه کنید. حواس تان باشد که یادتان نرود در چه موضعی قرار دارید و واقعیت موجود چیست. به نظر می رسد که می دانید در مسیر درست قرار گرفته اید، البته اگر بتوانید درویاهای تان را در حال بیداری نیز زنده نگه دارید.

فال روز ۱۵ خرداد متولدین آذر ماه

معمولاً آن چه به فکرتان می رسد ایده های بزرگی هستند که برنامه ریزی وسیعی می طلبند، اما اکنون تمایل دارید که بازه ی فکری خود را محدودتر کنید. هیچ کس نمی تواند وادارتان کند که رفتارتان را تغییر دهید، فقط یک ندای درونی می تواند شما را به تغییر وادارد. به جای این که به افق های دوردست خیره شوید، بهتر است بر آن چه اکنون پیش روی شماست تمرکز کنید. ممکن است از احساس لذتی که موفقیت می تواند به همراه بیاورد تعجب کنید.

فال روز ۱۵ خرداد متولدین دی ماه

امروز افراد زیادی به سراغ تان خواهند آمد تا با شما مشورت کنند، به همین خاطر به نظر می رسد که اکنون یک کارشناس خبره در برنامه ریزی و مدیریت هستید که می تواند بهترین راهکارها را به مشتریان اش عرضه کنید. فکرتان خوب کار می کند، می توانید جزییات را زیر نظر بگیرید و درباره ی کارهای بزرگ تصمیمات مهم بگیرید. اما حواس تان باشد از احساسات تان فاصله نگیرید. یادتان نرود که کمی محبت هم به رفتارتان اضافه کنید، زیرا هدف این نیست که فقط کارها را به پیش ببرید، بلکه صداقت و خلوض نیت تان نیز باید آشکار باشد.

فال روز ۱۵ خرداد متولدین بهمن ماه

اگر امروز با مسایل عاطفی ای روبرو شوید که نادیده گرفتن شان سخت است شاید کمی احساس ناراحتی کنید. این که سعی کنید تا از موضوعات پیچیده دوری کنید انرژی بیشتری از شما خواهد گرفت، پس بهتر است یک نفس عمیق بکشید و وارد میدان شوید. حتی اگر پیچیدگی های احساسی ناراحت تان می کنند، به حرف های دیگران گوش کنید و از صمیم قلب با آن ها صحبت کنید. از این فرصت بهره بگیرید تا نگاه تان را به زندگی عوض کنید و با کسی که دوست اش دارید رابطه ی قوی تری را ادامه دهید.

فال روز ۱۵ خرداد متولدین اسفند ماه

متأسفانه به نظر می رسد که دوستان و اطرافیان تان تمایلی به حمایت از خیلاتی که اکنون در سر دارید ندارند، به همین خاطر احساس یأس می کنید. بدانید که فعلاً شما کانون توجه نیستید، بلکه دوستان تان و کسانی که با آن ها کار می کنید نقش پر رنگ تری دارند. اما دیگران را به خاطر حسی که دارید سرزنش نکنید، در عوض سعی کنید بخشی از وجودتان را که کمتر مورد توجه قرار گرفته تقویت کنید. بدانید که برای درخشیدن به جلب رضایت دیگران نیاز دارید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي