فال روز 14 شهریور 94 را در گهر بخوانید

تاريخ : 14 شهریور

سایت گهر سعی دارد همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۱۴ شهریور ۹۴ را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم.

فال روز 14 شهریور 94 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

فروردین: شما دوست دارید برای رفتن به یک جشن به دیگران بپیوندید، اما نمی خواهید تمام وقتتان را بیرون از خانه بگذرانید. وقت گذارنی کردن و غذا خوردن با دوستان برای شما سودمند است، اما در نهایت شما می خواهید که بخشی از وقتتان را به استراحت کردن اختصاص داده و تنها باشید. نگران این نباشید که اعتبار اجتماعی تان خدشه دارد شود. با شناسایی کردن نیازهای واقعی خود بیشتر به خودتان اهمیت بدهید.تمایل دارید که درباره ی آن چه می خواهید با دیگران صحبت کنید، زیرا به نظر می رسد که اهداف تان با دیگران یکی نیست. شاید از وضعیتی که در آن گیر افتاده اید احساس خوشایندی نداشته باشید، اما بهتر است فعلاً خواسته های شخصی خود را نادیده بگیرید. معمولاً به فکر تصمیم گیری درباره ی مسایل شخصی هستید، اما فعلاً بهتر است بر خواسته های دیگران تمرکز کنید. فکر نکنید که مهلت تان اندک است، خیلی بیشتر از چیزی که فکرش را می کنید زمان دارید. اگر از کسانی که دوست شان دارید حمایت کنید حتماً پاداش کارهای تان را خواهید گرفت.

اردیبهشت: با وجود اینکه بسیاری از دوستان شما قصد دارند در یک مهمانی شرکت کنند، شما مهمانی رفتن را به آخر هفته موکول کرده اید و نمی خواهید زیاد برایشان انرژی صرف کیند. شما کارهای زیادی پیش روی خود برای انجام دادن دارید و می خواهید نیروی خود را برای زمانی که بهش نیاز دارید ذخیره کنید. اما به یاد داشته باشید که گاهی اوقات شرکت کردن در جمع و تفریحات کردن نیز می تواند با شیوه ای متفاوت به شما نیروی تازه ای بدهد.امروز وقتی از خواب بیدار شوید تصمیم خواهید گرفت که کارهای نیمه تمام تان را به سرانجام برسانید. اگرچه آخر هفته است، اما هنوز درگیر جزییات کار هستید و نمی توانید دست از آن بکشید. به شما توصیه می شود که نگران کارهای انجام نشده نباشید، به نظر نمی رسد که کسی به این کارها آن قدرها هم که شما فکر می کنید اهمیت دهد. این که فقط کار کنید و هیچ تفریحی در میان نباشد اصلا ایده ی خوبی نیست.

خرداد: قبل از اینکه تعطیلات آخر هفته فرا برسد نباید نگران آن باشید. و الان کاری را انجام بدهید که از انجام دادنش لذت می برید. برای اینکه ماه برج اسد در سومین خانه شما قرار گرفته است و احتمالاً باعث می شود امروز روز هیجان انگیزتری داشته باشید. اما بیش از حد هیجان زده نشوید وگرنه بعداً از کارهایی که کرده اید پشیمان خواهید شد. درگیر شدن با مسائل عاطفی از زدون آنها از ذهن لذت بخش تر است.شاید درگیر تعاملات اجتماعی بسیار باشید، اما هنوز هم می توانید در اوج شلوغی خودتان را کنار بکشید. به نظر می رسد که نمی توانید کنترل اوضاع را به دست بگیرید و از سر و صداهای آزاردهنده ی پیرامون تان خلاص شوید. برای این که به آرامش برسید باید به درون تان توجه کنید. در فعالیت هایی شرکت کنید که آرامش دهنده ی روح است تا حال و وضع تان بهتر شود. همه یک زمانی احتیاج دارند که از دنیای واقعی فاصله بگیرند.

تیر: شما معمولاً بیشتر از حد معقول پول خرج می کنید، به خصوص اگر در یک مهمانی نقش میزبان را داشته باشید. البته شما می خواهید با تهیه کردن بهترین غذاها و نوشیدنی ها احساس خوبی را در دیگران ایجاد کنید، اما ممکن است این موضوع آنقدر که برای شما اهمیت دارد برای آنها مهم نباشد. اگر شما بیش از حد پول خرج کنید، تنها نتیجه ای که دارد این است که در آخر هفته با کمبود بودجه مواجه می شوید.امروز می توانید یکی از مسیرهای مختلفی را که پیش روی شماست انتخاب کنید و ادامه دهید، اما نمی توانید بفهمید که پایان آن ها به کجا ختم خواهد شد. شاید فکر کنید که می توانید با برنامه ریزی به پیش بروید، اما میانه های روز اتفاق غیر منتظره می افتد و همه ی برنامه های تان به هم می ریزد. نترسید و از روی ترس محافظه کارانه عمل نکنید. برعکس، امروز بهتر است شدت عمل به خرج دهید. دست به خطر بزنید، اگر کاری را امتحان کنید که کاملاً متفاوت است بعدش می بینید که چه قدر احساس خوبی خواهید داشت.

مرداد: منطق به شما حکم می کند که از چیزهای بسیار ساده لذت ببرید و به آنها راضی باشید، اما ماه در نشانه تان شما را وسوسه می کند که زمانی که دیگران در حال تفریح کردن هستند شما به دنبال کسب مال و ثروت باشید. شما اکنون قصد میان بر زدن ندارید و مطمئناً دلتان هم نمی خواهد افراد دیگر به شما بگویند که چه کاری باید انجام بدهید استقلال طلبی شدید شما از هر مانعی که سد راهتان است پیشی می گیرد. در حال حاضر دلیلی برای تگران شدن وجود ندارد.امروز باید به جای حرف زدن عمل کنید، اما شاید از پس این کار برنیایید. ترجیح می دهید که درباره ی احساسات تان حرف بزنید. شاید شروع کردن چنین بحثی با کسی که دوست اش دارید سخت به نظر برسد. به هر حال حتی اگر با مخالفت روبرو شوید باز هم از این که حرف های تان را زده اید حس خوبی خواهید داشت. هیچ فرصتی مثل الآن به نفع شما نیست، پس هرچه زودتر وارد بحث شوید. جرأت به خرج دهید و وسط حرف های تان پشیمان نشوید تا این که پیام تان را منتقل کنید.

شهریور: هنگامی که شما برای کمک کردن به فردی پیش قدم می شوید مهارتهای سازمان یافته شما می تواند آن فرد را نجات دهد. شما اصلاً دوست ندارید که در جلوی جمع به دیگران کمک کنید؛ و واقعاً دوست ندارید که شناخته بشوید. اغلب اوقات همین که بفهمید کار سخت شما مؤثر بوده احساس رضایت خواهید کرد و شما می توانید هر تصمیمی که گرفته اید را به اتمام برسانید.امروز از قدرت تحلیلی بالایی برخوردار هستید، اما شاید کمی سخت باشد که بخواهید کاربردی ترین اطلاعات را از میان این همه آشفتگی ها تشخیص دهید. هنوز چیزهای مهم زیادی هستند که باید درک شان کنید. در انجام کارهای تان بهترین های تان را به نمایش بگذارید. مطمئن باشید که فردا همه ی مسایل با وضوع بیشتری نمایان خواهد شد، زیرا قرار است از شدت آشفتگی ها کاسته شود.

مهر: شما امروز برای نشان دادن هنرهایتان آمادگی دارید، بنابراین هر گردهمایی اجتماعی می تواند برای شما تبدیل به مرحله ای زود گذر باشد. شما دوست دارد مطرح بشوید و مورد تحسین واقع شوید، اما هنوز هم می خواهید که چیزی را به عنوان ذخیره نگه دارید. دیگران همه حقایق را به طور کامل نمی دانند و شما ترجیح می دهید که برای مدتی آنها را ازشان مخفی نگه دارید. در برابر وسوسه آشکار کردن آن مقاومت کنید برای آنکه هیچ عجله ای برای افشا کردن وجود ندارد.امروز درگیر مسایل احساسی هستید. حتی اگر خاطرات ناخوشایند به سراغ تان آمدند و شما را عصبانی کردند باز هم مقاومت نکنید. این یک فرصت مناسب است تا با احساسات درونی تان روبرو شوید. به این ترتیب می توانید بفهمید که اکنون در روابط تان به چه چیزهایی احتیاج دارید. بگذارید نوسان احساسات بدون دخالت شما اتفاق بیفتد. یادتان باشد که شما نمی توانید چیزی را تغییر دهید، ولی این که چه طور نسبت به وقایع واکنش نشان دهید دست خودتان است.

آبان: زمانی که قوانین و محدودیتها به خوبی تعریف شوند شما به راحتی می توانید همان کارهایی را انجام بدهید که قصد انجام دادنش را داشته اید. اما امروزه با توجه به اینکه این مرزها تعیین نشده اند اوضاع خیلی نامرتب شده است. وقت خودتان را برای شناسایی کردن این مرزها تلف نکنید. فقط به قراردادهای اجتماعی توجه کنید، برای اینکه این کار مطمئناً می تواند شما را از دردسر دور نگه دارد.امروز خیلی حساس هستید و ممکن است بدون این که متوجه شوید کنترل تان را از دست بدهید. اما این قضیه را زیاد بزرگ نکنید، زیرا این وضعیت آن قدر قدرت ندارد که نگرانی های جدی برای تان درست کند. اما به هر حال ممکن است به خاطر این که اذیت شده اید رفتاری غیرمنتظره نشان دهید. به انتخاب های تان فکر کنید و ببینید که آیا این ماجراها ارزش عصبانی شدند را دارند یا خیر.

آذر: امروز شما نمی توانید به حرفهای منطقی گوش بدهید و حتی اگر بتوانید، احتمالاً باز هم این کار را نخواهید کرد. شما گزینه های بسیار ساده ای برای انتخاب کردن دارید؛ یا به تفریح و شادی کردن مشغول شوید و یا سخت کار کنید تا در روزهای دیگر بتوانید تفریح کنید. زمانی که شما تصمیم می گیرید به پیک نیک بروید و بعد هم می خواهید زود برگردید، دیگران زیاد تعجب نمی کنند. ذهن شما هم اکنون در فراغت کامل به سر می برد، پس تا جایی که می توانید از زندگی لذت ببریدامروز نمی توانید ذهن و فکرتان را با کارهای گروهی هماهنگ کنید. دوست دارید که در یک فعالیت شاد شرکت کنید، اما بعدش شاید احساس کنید که ای کاش انرژی های تان را جای دیگری سرمایه گذاری می کردید. اما این تصمیم آن قدرها هم که فکر می کنید اهمیت ندارد. هر انتخابی که انجام دهید در نهایت باز هم تردید به سراغ تان خواهد آمد، پس کاری را انجام دهید که از ته دل دوست دارید.

دی: شما حتی اگر در مسافرت باشید برایتان سخت است مسئولیتهایی را که بر عهده تان نهاده شده را قبل از تمام کردن به حال خود رها کنید. شما ترجیح می دهید اول کارتان را تمام کنید و بعد استراحت کنید. اما امروز شاید نتوانید این کار را بکنید. برای اینکه خانواده و دوستانتان از شما انتظار دارند در گفتگوها و کارهای سطحی آنان شرکت کنید. مقاومت کردن بی فایده است؛ فقط باید در این جشن و شادی با آنها همراهی کنید و بعد به سر کار خود برگردید.چیزی هست که اعتماد به نفس تان را سست می کند و هرچه قدر هم که بیشتر دل به کار می دهد چیزی تغییر نمی کند. به نظر می رسد که کسی کاری کرده که باعث ناراحتی شما شده و حالا می خواهید درباره ی این مسأله با او حرف بزنید. اما بدانید که اکنون موقعیت مناسبی برای پیش کشیدن موضوعات حل نشده نیست. اکنون به شدت تمایل دارید که درباره ی آن ها حرف بزنید، پس حداقل برای این که دو طرف بهتر جواب بگیرید اجازه دهید که شدت احساسات تان فروکش کند و بعد وارد بحث شوید. اکنون زمان بندی مهم ترین نکته است که باید رعایت شود.

بهمن: امروز شما می توانید یک شریک و همراه کامل برای لحظه های خوب خود داشته باشید، ولی شما نمی توانید به خوبی این نقش را برای طرف مقابل خود بازی کنید. شما به جای اینکه با یک نفر دیگر همراه بشوید، ترجیح می دهید آزادی این را داشته باشید که هر کاری دلتان می خواهد انجام دهید. با وجود این اگر کمی خویشتن داری از خود نشان دهید، می توانید هم به نیازهای خود برسید و هم دیگران را خوشحال کنید.به نظر می رسد که اهمیت یک کاری را اشتباه قضاوت کردید و حالا مجبورید با پیامدهای این اشتباه کنار بیایید. بدانید که به هیچ طریقی نمی توانید از این وضعیت خلاص شوید، پس فکر فرار را از سرتان بیرون کنید. همان کاری را انجام دهید که پیش از این وعده اش را داده بودید. سعی کنید شخص مسئولیت پذیری باشید. مطمئن باشید که کمی دیرتر احساس رضایت خواهید کرد و پاداش تلاش های تان را خواهید گرفت.

اسفند: خوشبختانه، ایده پیک نیک رفتن با خانواده و یا ناهار خوردن با آنها به نظر می رسد که برای شما بسیار مفید باشد. شما قصد دارید موقتاً مشکلات مربوط به کار و همکاران خود را فراموش کنید. و اکنون بیشتر از هر چیز نیاز دارید که بر احساسات و نیازهای شخصی خود متمرکز شوید. فراموش نکنید که شما زمان کافی برای رسیدن به کارهایتان را دارید، بنابراین می توانید زمانی را هم به خود فرجه داده و استراحت کنید.امروز تصمیم دارید که با احساسات تان منطقی برخورد کنید، حتی اگر قبلاً این کار را نمی کردید. معمولاً خودتان را غرق احساسات تان می کنید و کاری به تجزیه و تحلیل آن ها ندارید. اما حالا مدام به این فکر می کنید که واقعاً در درون تان چه اتفاقی دارد می افتد. این وضعیت فقط یک تمرین دهنی نیست، بلکه می توانید از این فرصت منفعت های زیادی ببرید. کمی واقع نگری می تواند دنیایی از خوبی ها به روی تان بگشاید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي