فال روز 14 آذر 94 را در گهر بخوانید

تاريخ : 14 آذر

سایت گهر سعی دارد همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۱۴ آذر ۹۴ را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم.

فال روز 14 آذر 94 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

فال روزانه ۱۴ آذر متولدین فروردین ماه

با اینكه امروز نسبت به زندگی خوش بین هستید، ‌اما می‌توانید احساس كنید كه اتفاقاتی دارد می‌افتد كه نگرانی و اضطراب برای شما ایجاد می‌كنند. اما به این معنی نیست كه شما از تغییر می‌ترسید و مخالف آن هستید؛ فقط به این خاطر است كه دلواپس این هستید كه مبادا طرح‌ها و برنامه‌هایی كه برای خودتان دارید خراب شوند. انرژی تان را صرف این نكنید كه با تلاش و كوشش بسیار بخواهید روال زندگی را به همان شیوه قدیمی ‌برگردانید. به جای جنگیدن با تغییر و دگرگونی، با آغوش باز به استقبال‌شان بروید. منتظر چه هستید؟ از همین حالا شروع كنید!

 

فال روزانه ۱۴ آذر متولدین اردیبهشت ماه

الان زمان این است كه با همكاران‌تان تصمیم بگیرید كه توان تان را با هم روی یك كار واحد بگذارید تا بهتر به نتیجه دلخواه برسید،‌ این كار گروهی بهتر و سودمندتر از این است كه هر كس بخواهد كار خودش را بكند و كاری به دیگران نداشته باشد. شما خیلی راحت می‌توانید با دیگران روابط خصمانه‌ای داشته باشید، اما این روابط برای هیچ كدامتان سودی ندارد. توجه كنید كه در كار، دیگران چه پیشنهاداتی می‌دهند و این را هم مدنظرتان قرار دهید كه نیازهای شما چیست. سپس می‌توانید تصمیم بگیرید كه از كجا شروع كنید.

 

فال روزانه ۱۴ آذر متولدین خرداد ماه

سیاره حاكم شما عطارد، امروز به خاطر اینكه اورانوس از مسیر خودش خارج شده و سد راه او شده، دچار استرس و ناراحتی شده است. اگر در محل كارتان پیغامی ‌گرفتید كه شما را آشفته و ناراحت كردسعی كنید كه آن لحظه هیچ تصمیمی‌ نگیرید تا كارها را خراب‌تر نكنید. در عوض، اجازه دهید كه این درگیری و ناراحتی راه خودش را برود. شما باید در آخر تصمیم خود را بگیرید و اجازه دهید كه دیگران هم حتی اگر جواب واضح و دقیقی نداشته باشند موضع خود را آشكار كنند. پس عجله نكنید!

 

فال روزانه ۱۴ آذر متولدین تیر ماه

ممكن است این روزها نگران و مضطرب باشید از اینكه نمی‌دانید بالاخره از دل تان پیروی كنید یا عقل تان؛ حقایق یك طرف جمع شده‌اند، اما دل شما چیز دیگری می‌گوید. اطلاعاتی كه امروز دریافت می‌كنید محكم و مورد اعتماد نیستند. ممكن است آنچه كه فكر می‌كنید امروز درست است، فردا اشتباه از آب دربیاید. ممكن است حتی در تضاد با عقایدتان باشد، اما شما به احساس‌تان اعتماد كنید. مطمئن باشید كه غریزه شما هیچ وقت گمراه تان نمی‌كند.

 

فال روزانه ۱۴ آذر متولدین مرداد ماه

شما می‌توانید هیجان نشاطی را كه دارد به سمت تان می‌آید، در هوا حس كنید، كه نیازتان به ثبات و پایداری را به بارزه دعوت می‌كند. معمولا، شما می‌خواهید كه به خودتان خوش بگذرانید، مخصوصا اگر اخیرا به سختی كار كرده باشید. پس احتمالا نمی‌توانید در مقابل یك دعوت جالب توجه ایستادگی كنید. در نهایت، بهتر آن است كه كاری غیر ازكارهای معمولی انجام دهید كه اجازه نمی‌دادند شما كمی ‌تفریح كنید.

 

فال روزانه ۱۴ آذر متولدین شهریور ماه

شما با حجمی ‌از اطلاعات روبرو هستید كه برای‌تان سخت است كه بخواهید همه آنها را جمع و جور كنید و سر و سامان دهید. فقط زمانی كه فكر می‌كنید چه باید بكنید، می‌توانید چیزهای دیگری یاد بگیرید كه راه متفاوتی را پیش پایتان بگذارد. تصمیمات لجوجانه نگیرید. به خاطر اینكه مجبور می‌شوید كه به محض اینكه خواستید كارتان را شروع كنید افكارتان را تغییر دهید. بهتر است كه كمی ‌این احساس تعهدتان را كنار بگذارید و راهی برای خود باز نگه دارید.

 

فال روزانه ۱۴ آذر متولدین مهر ماه

حتی اگر امروز یك قرار ملاقات بسیار مهم داشته باشید، ممكن است اتفاقاتی برایتان بیفتد كه مجبور شوید آن را به وقت دیگری موكول كنید. شاید شما مسئول باشید كه كارهای بیشماری را در اندك زمان یانجام دهید، اما ممكن است انتخاب دیگری نداشته باشید. اگر روال عادی زندگی تان امروز دچار تغییراتی شد و مجبور شدید برنامه‌ریزی دوباره‌ای داشته باشید نگران و مضطرب نشوید. فقط با جریان تغییرات پیش بروید و بهترین كاری كه می‌توانید را انجام دهید و مطمئن باشید دیگران نیز شما را حمایت می‌كنند.

 

فال روزانه ۱۴ آذر متولدین آبان ماه

افكار عالی و آرمانی‌تان امروز ممكن است كه مورد آزمایش قرار گیرند. اگر بخواهید با دیگران درگیر شوید، فكر نكنید كه هیچ كاری را درست انجام نداده‌اید. این ممكن است به خاطر این باشد كه شما تصمیمات‌تان را فقط و فقط براساس ارزش‌های خودتان می‌گیرید و كاری به این ندارید كه در جهان واقعی چه خبر است. نیازی به این نیست كه بخواهید باورهایتان را تغییر دهید. فقط روش‌تان را برای رسیدن به اهداف تان تغییر دهید.

 

فال روزانه ۱۴ آذر متولدین آذر ماه

شما حس ششم فوق العاده‌ای دارید و می‌توانید حدس بزنید كه در آینده چه اتفاقاتی برایتان می‌افتد. اما امروز به مانع دشواری برخورد می‌كنید. حل كردن این مشكل ممكن است خیلی آسان نباشد، آن را نادیده نگیرید كه ممكن است همین مشكل برایتان سرنوشت ساز باشد. به جای اینكه دنبال یك راه حل ساده و سریع برایش باشید، سعی كنید یك راه پیدا كنید كه شما را در طولانی مدت به راه‌تان برساند.

 

فال روزانه ۱۴ آذر متولدین دی ماه

امروز ممكن است به احساسی دست پیدا كنید كه شما را به جایی برساند درست خلاف جهتی كه تا به امروز فكر می‌كردید. در حقیقت، ایده جدید شما احتمالا برخلاف ایده‌های دیگران خواهد بود. راه آسانی نیست چرا كه احتمال آن می‌رود كه طی روزهای آینده با ایستادگی و مقاومت روبرو شوید. بنابراین، بهتر است كه حالا از غریزه‌تان كمك بگیرید و از راه‌های قدیمی‌دوری كنید.

 

فال روزانه ۱۴ آذر متولدین بهمن ماه

عطارد حُقه باز خطوط ارتباطی دَرهم بَرهمی ‌دارد و سعی می‌كند كه پیام‌هایی را به اورانوس استوار برساند. متاسفانه، شما نمی‌توانید اكنون به افكارتان اعتماد كنید؛ به خاطر اینكه قادر نیستید كه تشخیص دهید كدام درست و كدام غلط است. می‌توانید از فرضیات‌تان استفاده كنید كه درباره این اطلاعات گم شده تنها راهی است كه دارید. اما نتیجه‌تان به خیال نزدیك‌تر است تا با واقعیت. تا می‌توانید مشغول باشید، اما تا زمانی كه هوا برای‌تان صاف و یك‌دست شود صبر كنید تا بتوانید موضع جدیدی برای موضوعی خاص اتخاذ كنید.

 

فال روزانه ۱۴ آذر متولدین اسفند ماه

این خیلی گیج كننده است كه ندانید به چه كسی می‌توانید اعتماد كنید. توانایی ترسیم شما ممكن است امروز اطلاعات باارزشی برایتان داشته باشد. و این همه آنچه كه شما تا به حال می‌دانستید را نقض می‌كند. در فرضیات دیگران غرق نشوید، حتی اگر احساس می‌كنید كه مجبور هستید كه راهی را انتخاب كنید كه فكر می‌كنید به سختی شما را درگیر می‌كند. چند روزی صبر كنید تا بفهمید كه چگونه جنگ تمام می‌شود قبل از اینكه بخواهید یك راه را از میان دیگری به اجبار انتخاب كنید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي