فال روز 13 دی 94 را در گهر بخوانید

تاريخ : 13 دی

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۱۳ دی ۹۴ را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 13 دی 94 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

فروردین:

اتفاقات امروز ممکن است که برای شما که خیلی خودشیفته و خودخواه هستید و هیچ کس جز خودتان را نمی بینید، تمرین خوبی باشند. امروز ممکن است که مردم ضعیف تر و آسیب پذیر به کمکتان نیاز داشته باشند. شاید به چیزی بیش از یک مراقبت ساده، حمایت دوستانه و یا شفقتی صادقانه نیاز نباشد.

اردیبهشت:

امروز روز خوبی برای آرام کردن همه چیز در محیطتان است. البته ممکن است که اتفاقات ناخوشایندی رخ بدهند، مثل آسایشی که آرزویش را داشتید. به عنوان مثال، ممکن است که سرگرمی و آسایش اضافی برایتان خیلی زیادی بوده و تبدیل به ناراحتی شوند.

خرداد:

امروز اگر بخواهید که با دیگر زنان رقابت کنید روز خوبی نخواهد بود. باید آرایشتان و همچنین رزیم روزانه تان را اصلاح کنید. شما درخطر هدر رفتن پولتان هستیدف مخصوصا اگر سرمایه خودتان نباشد و بودجه خانواده باشد. امروز برای کارهای شدید نیز روز خوبی نیست.

تیر:

ممکن است که هدف نهایتان برای همزیستی مصالحت آمیز با همسایه ها و خانواده به طریقی بد با مشکل روبه رو شود. هرچه بیشتر به عزیزانتان وابسته باشید، باید بیشتر هم مراقب باشید تا آنها را خوشحال کنید.

مرداد:

امروز باید خیلی مراقب پول های نقدتان باشید. افراد مونث شاید نتوانند که دربرابر وسوسه خرید وسایل پرزرق و برق و شادی بخش مقاومت کنند. برای این زیاده روی راحت باشید، ولی مراقب باشید که یکدفعه خرج بزرگ و نارضایت بخشی نکنید.

شهریور:

ممکن است که امروز روز خوبی برای حل کردن مشکلات سخت و طولانی نباشد. با هیچ زنی از اقوامتان جروبحث اغاز نکنید. اگر زن هستید هم در دوستی هایتان مراقب باشید.

مهر:

مکن است تعداد زیادی مانع بر سرراه آزادی و آرامشان قرار گیرند. شاید از نداشتن تعادل دورنی رنج ببرید که درموردش خیلی حساس هستید و ممکن است که دیوانه تان کند. درتمام مدت روز ممکن است که تردید های مبهم و شک و ظن یا ناراحتی جسمی را تجربه کنید.

آبان:

امروز روز مناسبی برای مطالعه درباره ی ترجیحات و نظرات زنان است. بااین حال، نباید به یک زن اجازه بدهید که هنگام کار کردن روی یک پروژه ی بلند مدت و خیلی مهم نظر نهایی را بدهد.

آذر:

امروز باید به یاد داشته باشید که ناراحت بودن درمورد ظاهرتان دلیلی خوبی برای ایجاد یک تغییر بزرگ نیست. شاید شکست در یک آزمایش نتیجه عجله و شتابتان باشد. سلایق و استانداردهی دیگران را با عجله برای خود درونی نکنید.

دی:

خانوم های متولد دی در صورتی که از یک نمایش مد اخراج شدند نباید ناراحت شوند. افرادی که اعتماد به نفس شما را تخریب می کنند را فقط نادیده بگیرید. شاید سوءتفاهم شده و یا اینکه به شما حسودند.

بهمن:

امروز بهتر است که خیلی دقیق باشید. این ویژگی می تواند از فروپاشی برنامه هایتان و همچنین سوءتفاهم های دوطرفه با اقوام جلوگیری کند. وقتی با مشکلات خانه دست و پنجه نرم می کنید، به جای جنبه های زیبایی روی جنبه های عملی تمرکز کنید.

اسفند:

انعطاف نباید شما را از ثبات و قدرت محروم کند. حتی اگر دیوانه وار از همسرتان عصبانی هستید، با خاسته های او به طور کورکورانه مخالفت نکنید. شاید وی از شما برای رسیدن به اهدافش استفاده می کند تا مرزهای تعهد و ازخودگذشتگی تان را امتحان کند. اگر بدانید که بدون اجتناب از دادن حمایتتان در راهتان چگونه به طرز صحیحی با معشوقه تان رفتار کنید، تمام دنیای او خواهید شد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي