فال روز 12 فروردین 95 را در گهر بخوانید

تاريخ : 12 فروردین

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۱۲ فروردین ۹۵ را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 12 فروردین 95 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

فروردین:

وقت ایده آلی برای خلاقایت آزادانه و هر چیزی است که با دنیای مسافرت، ورزش و کسب و کار مربوط باشد. شرایط خوبی برایتان فراهم شده تا با مردم دوردست ارتباط برقرار کنید. چارچوب ذهنی خلاق شما کمک می کند که در هر فعالیتی راحت باشید.

اردیبهشت:

فضای امروز نشان می دهد که باید تدابیر احتیاطی زیادی را بیندیشید. موفقیت سریع به ریسکش می ارزد. اگر یک پروژه در راه است و برایتان بسیار تازه به نظر می رسد، توصیه می شود که میزانی ریسک را به عنوان لازمه آن بپذیرید.

خرداد:

اگر از تاکتیک های درستی پیروی کنید، روابطتان بسیار خوب و سرگرم کننده می شوند. امروز دیالوگ های شما پر از چیزهایی مثل جک و پاسخ های تند و ادعای مبهم می شود. همانطور که همه می دانند شما قادرید برای شوخ طبع بودن کارهای زیادی بکنید.

تیر:

هرچه هنگام صبح سرتان شلوغ تر باشد، تا هنگام عصر تاثیرات بیشتری نیز خواهید داشت و نتیجه بیشتری می گیرید. ستودنی ترین چیز این است که کارهایتان را با شوروشوق و روحیه بالا انجام دهید. مهارت و زرنگی شما کمک می کند به اهدافتان نزدیک تر شوید.

مرداد:

امروز برای شما پر از موفقیت و نعمت است. هرکاری که می خواهید بکنید هیچ مانعی وجود نخواهد داشت و تا هنگام شب خلق و خویتان عالی است. در یک لحظه ممکن است کمی ابر خفیف از نگرانی بر سرتان سایه بیندازد. کاری که دوست دارید و اعتمادبه نفستان را بیشتر می کند را انجام دهید.

شهریور:

فضای اطراف شما هم در خانه و هم در هرجای دیگر، کاملا بستگی به رفتار ذهنیتتان خواهد داشت. به آینده بنگرید و به بهترین ها ایمان داشته باشید. در این صورت هرگونه سوءتفاهمی از بین می رود و تمام بحران ها به راحتی تمام می شوند.

مهر:

در تمام مدت روز با میزان زیادی دروغ، موانع اطلاعاتی و اطلاعات غلط و ناصحیح مواجه می شوید. شاید یک نامه برای کسی دیگر دریافت کنید. امروز هر اطلاعاتی که دریافت کنید باید دوبار چک شود.

آبان:

امروز هم با موفقیت چیزهای زیادی کسب می کنید و هم باناراحتی چیزهایی را از دست می دهید. اولی نتیجه تلاش های خودتان (مثلا هزینه سرویس دهی) و همچنین کمک همسرتان است. برای دومی هم احتمالا هیچ توضیحی وجود ندارد!

آذر:

تا هنگام شب پر از انرژی هستید، اما تنها قادر به انجام کارهای مود علاقه و بلندپروازی هایتان خواهید بود. همین قضیه درباره زندگی شخصیتان نیز صدق می کند. با همسرتان همدگی را دوست دارید و به هیچ کس دیگری توجه نمی کنید. مشکلات احتمالی ممکن است ریشه در شکستتان در درک دلایل پشت شرایط ویژه داشته باشد.

دی:

امروز پر از دام است و باید خیلی مراقب باشید. احساساتتان را برای خود نگه دارید و به هیچ حرفی که زده می شود اعتماد نکنید. هرچه مقصودهایتان نجیبانه تر باشند، نتیجه هم ناامیدکننده تر خواهد بود. شاید کمی اطلاعات متناقض دریافت کنید یا یک همراه یا فامیل فریبتان بدهد.

بهمن:

امروز پر از روحیه، انرژی و موقعیت های عالی خواهد بود. جو امروز باعث می شود بطور فعالانه در امور اجتماعی/سیاسی یا امور غیررسمی شرکت کنید.

اسفند:

علی رغم تصمیم جدیتان، هنوز هم در دنیای تصورات زندگی می کنید. شاید مجبور شوید که درگیر تناقض بین آنچه واقعیت است و انچه مطلوب شوید. شاید برایتان سخت باشد که با مدیریت، خارجی ها و مردم مشهور و محترم تفاهم داشته باشید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي