فال روز 12 دی 94 را در گهر بخوانید

تاريخ : 12 دی

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۱۲ دی ۹۴ را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 12 دی 94 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

فروردین :

امروز شما را که خیلی اعتماد به نفس دارید به یاد ضعف های بدنیتان می اندازیم. اصلا روز خوبی نیست برای اینکه ادای سوپرمن را درآورید. فقط داشتن انگیزه برای غلبه بر بیماری ها کافی نیست. کمی ظرافت و متانت را به روزتان اضافه کنید.

اردیبهشت:

امروز برای شما خیلی خوب و مطلوب خواهد بود. سرعت شما، کاراییتان، ثبات و همچنین اهمیتی که می دهید امروز با قطعیت اثبات می شود. باید در نهایت بهای تمام خسارت های فرزندانتان و یا خساراتی که دوستان یا همسرتان ایجاد کرده اند را بپردازید. هچنین امروز می تواند برایتان پر از وسوسه نیز باشد.

خرداد:

تصمیمتان برای نگه داشتن زمان و برگرداندن لحظات شاد شاید ایده ی خوبی نباشد. باید با عواقب ماجراجویی های اخیرتان روبه رو شوید. هرچه بیشتر سعی کنید که اتفاقت را نادیده بگیرید، بیشتر زمانتان هدر می رود.

تیر:

امروز برای پیاده روی خیلی خوب است، حتی اگر پیاده رویتان برای مقاصد دیگری باشد. انتظار نداشته باشدی که مسیرتان بدون هرگونه پستی بلندی و یا مزاحم باشد. شاید در مسیرتان به یکی از اقوامف همکلاسی پیشین و یا معلم قدیمیتان بربخورید. ممکن است که یک نامه از شهری دیگر و یا حتی خارج از کشور برایتان برسد.

مرداد:

باید توجه ویژه ای به کیف پول یا حساب بانکیتان بکنید. با همه صادق باشید. شاید از محدوده خود پا را فراتر گذاشته اید و یا کار احمقانه ای کرده اید که الان برایتان ناراحتی به همراه دارد.

شهریور:

امروز شما به یکی از دوسرنوشت متضاد زیر گرفتار می شوید. یا از خود کنترل، بینش و تفکر هوشیارانه نشان می دهید، ویا اینکه ضعف شخصیتی، دوگانگی ارزشی و یا ایده آل های اخلاقی اشتباه خواهید داشت.

مهر:

امروز برای شما ممکن است خطرناک باشد که به حس ششمتان گوش دهید. همچنین باید از توصیه ای که یک همراه اتفاقی به شما می کند یا یک منبع اطلاعاتی مبهم اجتناب کنید. هر چه که چیزی برایتان اهمیت بیشتری دارد، باید عمیق تر و گزینشی تر هم درمورد آن فکر کنید.

آبان:

امروز قوی ترین ویژیگی شما تواناییتان برای برنامه ریزی آینده است. از آن استفاده کنید و نگذارید که هیچ فرض اتفاقی مانع این حقیقت شود. البته این احتمال وجود دارد که یک نوع احساس، خواسته و یا شرایط قدرت دیدتان را به آینده ی پیش رو کم کند.

آذر:

خواسته ها و علایق پراکنه امروز نقطه ضعف شما خواهند بود. اگر نمی خواهید که آنهایی که به شکا ایمان دارند را ناامید کنید، هیچ گونه تصمیم عجولانه ای نگیرید و یا قول پوچی ندهید.

دی:

امروز نارضایتی مبهمی همنشین شما خواهد بود. اعتماد به نفس شما ممکن است کم شود ویا صرفا به اطرافیانتان مظنون شوید. ستاره ها توصیه می کنند که هر شرایط شک برانگیزی را زیر میکروسکوپ ارزیابی کنید.

بهمن:

امروز به جزییات کوچک توجهی نمی کنید. ستاره ها پیشنهاد می کنند که این جزییات را از قلم نیندازید. درمورد سلامتی، تغذیه، امور مالی و روابتطان با دوستان و عزیزانتان ساده و بی دقت نباشید.

اسفند:

شما در خطر مواجهه با بی اطمینانی و دورویی همسرتان هستید. شاید این شما هستید که این احساسات دوگانه را بوجود می آورید. هیچ قول پوچی ندهید و با قلب مردم بازی نکنید. اگر نمی توانید خودتان را درک کنید، کمی زمان صرف کنید و به تفکر مشغول شوید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي