فال روز 11 تیر 94 چه چیزی برایتان رقم می زند؟

تاريخ : 11 تیر

سایت گهر روزانه جدیدترین فال روزانه را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. از این رو این مطلب از سایت گهر را اختصاص داده ایم به: فال روز ۱۱ تیر ۹۴ چه چیزی برایتان رقم می زند؟ .از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

فال روز 11 تیر 94 چه چیزی برایتان رقم می زند؟, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

فال روزانه ۱۱ تیر متولدین فروردین ماه

امروز ممکن است دچار اضطراب و تشویش شوید، به ویژه اگر نتوانید به تمام وعده هایی که داده اید عمل کنید. به خاطر چیزهایی که انجام دادن شان از جمله وظایف خودتان است دیگران را سرزنش نکنید. اکنون این قابلیت را دارید که مشکل تان را با یک رویکرد منطقی حل کنید. می توانید آن چه را باعث نگرانی شما شده با کسانی که به نوعی در این قضیه دخیل اند در میان بگذارید. یادتان باشد که مدام به دنبال اشتباهاتی که مرتکب شده اید نباشید. اکنون لازم است که بر کارهایی که باید انجام شوند تمرکز کنید و به جای این که دعوا راه بیندازید با دیگران همکاری کنید.

فال روزانه ۱۱ تیر متولدین اردیبهشت ماه

اگر امروز تصمیم بگیرید که آن چه را در ذهن تان می گذرد با دیگران در میان بگذارید ممکن است در نتیجه ی آن دچار احساس عدم امنیت شوید. از این می ترسید که وقتی دیگران حرف های تان را بشنوند چه واکنشی نشان خواهند داد. اگر فقط بخشی از احساسات تان را فاش کنید ممکن است شرایط طوری شود که ناخواسته یکی از صمیمی ترین دوستان تان یا کسی که عاشق اش هستید با شما احساس غریبی کند. اگر همه چیز را که در دل تان می گذرد نگویید حتماً خواهند فهمید. بهتر است هرچه در دل دارید بگویید و سعی کنید با عواقب آن هم کنار بیایید. صداقت بهترین سیاست است.

فال روزانه ۱۱ تیر متولدین خرداد ماه

شاید تصمیم بگیرید که آرزوهای تان را نزد کسی فاش نکنید، اما اگر احساسات تان را سرکوب کنید, چیزی درست نمی شود. پس اگر مشکلی وجود دارد بهتر است با آن روبرو شوید تا بعد گریبان تان را نگیرد. اگر برنامه هایی که در حال حاضر دارید برای پیشرفت کارتان مناسب و کافی نیستند می توانید آن ها را اصلاح کنید. اکنون بهترین فرصت است که دست به تغییرات مثبت بزنید و آینده ی خود را همان طور که دوست دارید شکل دهید.

فال روزانه ۱۱ تیر متولدین تیر ماه

شاید امروز یک فرصت هیجان انگیز به شما دست دهد و بتوانید یک لحظه آینده ی تان را به چشم ببینید. اما برای این که به مسیرتان ادامه دهید باید اهداف و هوس های زودگذر را کنار بگذارید. شاید بهتر باشد که مسیرتان را تغییر دهید، اما این به معنی شکست نیست، فقط این که مسیر کنونی شما هرچه قدر هم که مستقیم به نظر برسد بهترین راه ممکن برای رسیدن به اهداف تان نیست. نتیجه گیری هایی را که قبلاً کرده بودید فراموش کنید. به شما توصیه می شود که با توجه به اطلاعاتی که امروز به دست آورده اید یک برنامه ی جدید ترتیب دهید. بدانید که سکان سرنوشت در دستان شماست.

فال روزانه ۱۱ تیر متولدین مرداد ماه

شاید کارتان دقیقاً همان طور که برنامه ریزی کرده بودید پیش نرود. تا زمانی که سعی نکنید همه چیز پیرامون تان را کنترل کنید و تحت فرمان داشته باشید کارها خوب پیش خواهند رفت. هرچه بیشتر در برابر تغییرات کنونی مقاومت نشان دهید, سازگار شدن با اتفاقات برای تان دشوارتر خواهد شد. بهتر است که چند روزی اهداف کوتاه مدت تان را کنار بگذارید و به آینده فکر کنید، البته یادتان نرود که نسبت به شرایط حاضر واکنش صحیحی را در پیش بگیرید. نیازی نیست که چیزی از ارزش های تان را فدای رسیدن به اهداف تان کنید، همین که دچار شک و تردید نشوید کافی است.

فال روزانه ۱۱ تیر متولدین شهریور ماه

به نظر می رسد که بهترین هایتان را به کار گرفته اید و بسیار با اعتماد به نفس حرکت می کنید، اما شاید همکاران تان هنوز انتظار بیشتری از شما داشته باشند. اکنون بسیار نگران هستید و می خواهید که اهداف کاری تان درست پیش بروند. از این که به محدودیت هایتان اذعان داشته باشید نترسید. صداقت شما می تواند دیگران را تحت تأثیر قرار دهد و ترغیب شان کند که شما را در رسیدن به اهداف تان همراهی کنند. اگر نقاط ضعف تان آشکار شدند نترسید، چون پیامد بدی ندارند، فقط موجب احترام دوطرفه می شوند.

فال روزانه ۱۱ تیر متولدین مهر ماه

نقشی که امروز در محل کارتان به عهده دارید بسیار تعیین کننده است، اما شاید کمرنگ به نظر برسد، البته دیگران هم به قدرت شما اذعان دارند. شاید مجبور شوید برای این که نظرات تان را بشنوند دست به مبارزه بزنید، اما به شما توصیه می شود که زیرکی به خرج دهید. شاید مدیریت زیرپوستی شما باعث شود که موفقیت تان به تأخیر بیفتد. اما یادتان باشد تا زمانی که شما هم در تغییرات نقش دارید دیگر اهمیتی ندارد که در چه پست و مقامی هستید. اکنون باید قدرت را با دیگران تقسیم کنید تا به موفقیت برسید.

فال روزانه ۱۱ تیر متولدین آبان ماه

روابط تان آن قدرها که به نظر می رسد پیچیده نیستند، حتی اگر شدت احساسات تان باعث شود که دیگران نتوانند به راحتی با شما کنار بیایند باز هم آن قدرها پیچیده نیستند. دل تان می خواهد که روی شیوه ی معاشرت کردن تان کار کنید. دوست دارید که به خاطر نیت های خوبی که دارید و تلاش مضاعفی که می کنید مورد توجه قرار بگیرید. متأسفانه ممکن است به یاد خاطرات ناخوشایند بیفتید و نتوانید بازخوردهای مثبتی را که دریافت می کنید بشنوید. نگذارید که این احساسات قدیمی مانع راه تان شوند و نتوانید از تحسین دیگران لذت ببرید. کمی احساسات تان را کنترل کنید تا به یک تعادل درونی برسید.

فال روزانه ۱۱ تیر متولدین آذر ماه

شاید امروز نتوانید به راحتی واقعیت را از دروغ تشخیص دهید، زیرا ممکن است کسی چیزی بگوید اما منظور دیگری داشته باشد. اما شاید تمایل داشته باشید که حتی به خاطر راحتی هم که شده با این جریانات همگام شوید. اهدافی که اکنون در سر دارید ممکن است ریشه در واقعیت نداشته باشند، اما می توانند ترغیب تان کنند تا از محدودیت های گذشته خلاص شوید. شاید اولش به نظر برسد که وظایف کنونی تان دستیابی شما را به موفقیت با تأخیر روبرو کرده اند. حواس تان باشد که فعلاً دست به تغییرات بزرگ نزنید، همین که به وظایف تان درست عمل کنید برای اکنون کافی است.

فال روزانه ۱۱ تیر متولدین دی ماه

امروز ممکن است به مانع بربخورید، شاید اهداف کاری شما موجب بروز بحران های کوچکی شوند که مجبورتان کنند دست به انتخاب بزنید. خوشبختانه به وسیله ی قوانین دیگران محدود نشده اید، پس می توانید راه حل تان را حتی جاهایی پیدا کنید که قبلاً دیگران امتحان کرده اما شکست خورده اند. پذیرفتن مسئولیت های جدید می تواند بین شما و موفقیت تان مانع ایجاد کند. برای این که بتوانید به بهترین راهکار ممکن دست پیدا کنید باید بتوانید خودتان را از عواقب کارهایتان دور نگه دارید.

فال روزانه ۱۱ تیر متولدین بهمن ماه

امروز ممکن است آشکارا با کسی در محل کارتان مخالفت کنید. شاید فکر کنید که این مخالفت و حتی دعوا برای پیشرفت کار لازم است. اما یادتان باشد که جنگ و دعوا شما را به حقیقت نزدیک نمی کند و فقط موجب افزایش دشمنی می شود. تا زمانی که به خاطر چیزهای کوچک عصبانی نشوید می توانید کارآمد عمل کنید. به جای این که دچار شدت احساسات شوید بهتر است با نظرات مختلف کنار بیایید و برای رسیدن به اهداف تان تلاش کنید.

فال روزانه ۱۱ تیر متولدین اسفند ماه

امروز ممکن است در رویاهایتان غرق شوید. اکنون می توانید خیلی کارآمدتر از آن چه دیگران فکرش را می کنند عمل کنید. حواس تان باشد که با فکر کردن به این که دیگران چه طور قضاوت تان می کنند از مسیر اصلی منحرف نشوید. همه به زودی متوجه سودمندی افکارتان خواهند شد، زیرا قرار است که تا چند روز آینده افکارتان شکل بهتری به خود بگیرند. در این فاصله اجازه دهید که رویاپردازی هایتان شما را به مقصد هدایت کنند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي