فال روز 11 آبان 94 را در گهر بخوانید

تاريخ : 11 آبان

سایت گهر سعی دارد همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۱۱ آبان ۹۴ را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم.

فال روز 11 آبان 94 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

فروردین :

امروز کمبود وقت برای دنبال کردن علایق معنوی و فکریتان ذهن شما را به خود درگیر خواهد کرد و ممکن است احساس این که در حال حاضر مسئولیت هایی بیش از تواناییتان بر عهده دارید باعث ناراحتیتان بشود. کافی است سعی کنید سر و سامانی به فعالیت ها و مسئولیت هایتان بدهید و برای آنها برنامه داشته باشید تا به راحتی به همه کارهایتان برسید. امروز سعی کنید نظاره گر باشید و زیاد حرف نزنید و اگر هم یکی از دوستانتان از شما در مورد چیزی نظر خواست به او بگویید خودش بهتر می داند. احساس می کنید در رابطه عاطفیتان یک نیاز برآورده نشده وجود دارد، اما خودتان هم نمی دانید چه می خواهید، پس از عشقتان هم انتظار نداشته باشید بداند.

اردیبهشت :

احتمال دارد اتفاقی ناگهانی مانع از رسیدن شما به هدفی که انتظار داشتید به این زودی به آن برسید شود، اما اصلا خودتان را ناراحت نکنید، کافی است کمی ابتکار به خرج داده و برنامه ریزی مناسب داشته باشید تا در یک چشم بهم زدن اوضاع را به حالت عادی بازگردانید. بهتر است امروز را به جای فعالیت های اجتماعی در تنهایی بگذرانید و خودتان را با پروژه های کاریتان مشغول کنید. خبرهای خوب در زمینه مسائل مالی ممکن است روز شما را بسازند! شما قلب مهربانی دارید، اما نگذارید کسی از آن سوء استفاده کند. اگر کسی از شما کمکی می خواهد و توانایی انجام آن را دارید از کمک کردن مضایقه نکنید، اما یادتان باشد که خودتان و عزیزانتان در اولویت هستید.

خرداد :

امروز ممکن است خانواده شریک زندگیتان مزاحم برنامه های مشترکی که با هم داشته اید بشوند و برنامه هایتان را بهم بریزند. تمایل قلبی شما به کمک کردن به دیگران می تواند باعث چشم پوشی شما از مسئولیت هایتان بشود. بهترین کار در چنین روزهایی این است که برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. همیشه راهی برای رسیدن به همه کارها وجود دارد. پس این راه را پیدا کنید. اگر عشقتان به قول هایش عمل نمی کند به طور جدی با او در مورد این مسئله صحبت کنید و ناراحتی خود را نشان دهید. مجردها مواظب باشند! ممکن است با کسی آشنا شوید که ظاهری فریبنده داشته باشد، اما باطن او به آن خوبی که فکر می کنید نباشد.

تیر :

امروز ممکن است تأخیر در دریافت یک پیام یا تماس برایتان مشکل زا شود. اگر در انتظار رفتن به سفر هستید شاید افزایش ناگهانی مسئولیت هایتان شما را مجبور کند این برنامه را به زمانی دیگر موکول کنید. البته مجبور نیستید حتما سفرتان را کنسل کنید، کافی است هماهنگی های لازم را انجام دهید تا هم به کاری که دلتان می خواهد انجام دهید و هم به مسئولیت هایتان برسید. اگر شرایط کارتان اجازه می دهد امروز را مرخصی گرفته و یک پیک نیک دو نفره با عشقتان ترتیب دهید. یادتان باشد موبایل هایتان را هم خاموش کنید. قرار است یک استراحت دو نفره حسابی داشته باشید و هیچ کس و هیچ چیزی نباید مزاحمتان بشود.

مرداد :

امروز اوضاع کمی بهم ریخته است، اگر قرار است دوست نزدیک و یا کسی که دوست دارید را ببینید بهتر است زیاد روی اتفاق افتادن این قرار حساب باز نکنید. اتفاق های غیر منتظره ممکن است شما را مجبور به ایجاد تأخیر در برنامه هایتان کنند. امروز همچنین روز خوبی برای پروژه های خلاقانه و هنری نخواهد بود چرا که امکان اینکه نتایج مورد نظرتان را به دست نیاورید بسیار زیاد خواهد بود. اگر وقت داشتید کمی کتاب خواندن را در برنامه امروز خود قرار دهید. اگر عشقتان زیادی خودش را قاطی مسائل شما می کند و هیچ فضای خصوصی برای خودتان ندارید و این مسئله شما را اذیت می کند خیلی راحت در مورد این مسئله با او حرف بزنید، این حق مسلم شماست!

شهریور :

ناراحتی ها و دلخوری های مربوط به یکی از اعضای خانواده ممکن است اوضاع خانواده را بهم بزند. نقص فنی در وسایل منزل در برنامه روزانه شما بی نظمی و ناهماهنگی به وجود خواهند آورد. در چنین روزهایی بهتر است سرتان به کار خودتان گرم باشد و تا جای ممکن در خانه نمانید. کارهایی مثل رفتن به سینما، فعالیت های ورزشی و یا دیدار از موزه می توانند به کاهش استرس شما کمک کنند. امروز عقایدتان در مورد عشق ایده آل ذهنتان را به خود درگیر خواهند کرد و نارضایتی هایتان از عشقی که دارید پررنگتر خواهند بود. دست از اما و اگر بردارید، تعادل را با تمرکز بر لحظه ای که در آن به سر می برید به وجود بیاورید.

مهر :

امروز مجبور هستید با افراد بسیاری تماس برقرار کنید و این کار شما را کلافه خواهد کرد. ممکن است جواب تماس هایتان داده نشود، طرف مقابلتان خانه نباشد و یا موبایلتان خوب آنتن ندهد، بالاخره یک چیزی برای عصبی کردن شما پیدا خواهد شد. اگر این تماس ها ضروری نیستند آنها را به روزی دیگر انتقال دهید، در غیر این صورت این کار اعصاب شما را بهم خواهد ریخت. دلتان می خواهد دست از عادت های همیشگی برداشته و کار جدیدی را امتحان کنید. به نظرتان وقت آن نرسیده است که به یک نفر متعهد شوید؟ مسیر و هدفتان را در رابطه عاطفی خود مشخص کرده و در این راه پیش بروید. روح ماجراجویتان را از راه های دیگر هم می توانید راضی نگه دارید.

آبان :

درگیری های مالی ممکن است در رابطه شما و همسرتان ایجاد مشکل کند. توجه به بودجه ای که برای خانه در نظر گرفته اید بسیار ضروری است. مخارج پیش بینی نشده ممکن است هزینه هایی را به شما تحمیل کنند که برای آنها برنامه ریزی نکرده بودید و شما را در مضیقه بگذارند، پس بهتر است ولخرجی نکنید تا مبادا به مشکل مالی بربخورید. امروز خودتان را به خاطر هیچ چیز عصبانی نکنید، مسائل به راحتی حل خواهند شد. با همسرتان یک بازی دو نفره راه بیندازید، طوری وانمود کنید که انگار دو نفر غریبه هستید، در چشم های هم نگاه کرده و بدون ترس از عواقب آنچه می گویید رازهایتان را با هم در میان بگذارید.

آذر :

امروز ممکن است پدر و ماردتان و یا زوج دیگری که به شما نزدیک هستند به دیدارتان بیایند. کمی فعالیت سرگرم کننده مثل فیلم و بازی در نظر بگیرید و یا چند نفر دیگر را نیز دعوت کنید؛ اگر با آنها تنها بمانید ممکن است بحث هایی بین شما به وجود بیایند که نتیجه ای جز دلخوری و استرس برای شما به همراه نخواهد داشت. در هر صورت خودتان را ناراحت نکنید، تا فردا آرام خواهید شد. شاید وقت آن رسیده است که از نامزدتان بخواهید با شما ازدواج کند و تمام روزهایش را در کنار شما بگذراند. اگر مجرد هستید به فرصت های اطرافتان با دقت بیشتری نگاه کنید، شاید بی آن که بدانید نیمه گمشده تان جایی در همین نزدیکی باشد.

 دی :

امروز روز خوبی برای بیرون رفتن نیست. به احتمال زیاد گرما، ترافیک سنگین یا آلودگی هوا شما را کلافه خواهند کرد. به هیچ کدام از غیبت هایی که می شنوید اطمینان نکنید، به احتمال این حرف ها بعد از این همه دهان به دهان گشتن حقیقت زیادی را در بر نمی گیرند و هر کس نظر خود را به آنها اضافه کرده است. بعضی ها هم ممکن است با هدف های ناخوشایند این حرف ها را بزنند، زیاد آنها را جدی نگیرید. حتی اگر سرتان زیادی شلوغ است و کارهای زیادی برای انجام دادن دارید هم بهتر است عشقتان را در جریان این موضوع قرار دهید، در غیر این صورت ممکن است فکر کند به او اهمیت نمی دهید. شما که دنبال دردسر نمی گردید، می گردید؟

بهمن :

برخی اتفاق ها ممکن است احساس نارضایتی نسبت به زندگی در شما ایجاد کنند و باعث شوند به تفکر درباره ایجاد تغییرات بزرگ در زندگیتان بپردازید. مسائل مالی احتمالا باعث آشفتگی شما شده و به توجهی ویژه نیاز خواهند داشت. ممکن است نقشه های عجیب و غریبی برای بهبود وضعیت مالیتان بچینید، اما فعلا دست به عمل نزنید. ایده هایتان را بنویسید و چند روز صبر کنید، سپس به صورت جدی برای آنها برنامه ریزی کنید، امروز روز خوبی برای شروع هیچ کاری نیست. متوجه شده اید که راجع به همه چیز زیادی فکر می کنید؟ به جای فکر کردن به این که چه کسی لیاقت عشق شما را دارد و عشق ایده آل چگونه می تواند باشد بهتر است از سر راه خوشبختی خود کنار بروید.

اسفند :

اتفاقات اخیر باعث شده اند کارتان و آدم های اطرافتان کمی شما را خسته کنند. ممکن است احساس بیقراری کنید و به ایجاد تغییرات در زندگی حرفه ای خود بیندیشید. این می تواند کار خوبی باشد، اما قبل از این که دست به کاری بزنید به صورت منطقی و کاربردی به این مسئله نگاه کنید و از خانواده و دوستانتان نظرسنجی کنید. درست است که امروز تعطیل نیست، ولی امشب بعد از رفتن به خانه همراه با عشقتان راجع به بهترین حالتی که می توان وسایل خانه را چید حرف بزنید و کمی تغییر دکوراسیون در خانه تان ایجاد کنید. حتی یک گوشه ویژه از خانه را «گوشه عشق» نامگذاری کرده و فضایی رمانتیک برای آن طراحی کنید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي