فال روز 10 اردیبهشت 95 را در گهر بخوانید

تاريخ : 10 اردیبهشت

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۱۰ اردیبهشت ۹۵ را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 10 اردیبهشت 95 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

فروردین
امروز ممکن است همه چیز عجیب و غریب به نظر برسد، زیرا فکر می کنید پشت هر اتفاقی چیزی پنهان شده است. احساس می کنید که موجی از انرژی های مثبت در غالب انسان های جالب و سرگرم کننده به سوی تان روان شده است، اما ممکن است به خاطر عدم برقراری ارتباط صمیمی با آن ها نا امیدی به سراغ تان بیاید. فوق العاده است که اتفاق های زیادی در اطراف تان جریان دارند، اما نباید اجازه دهید که هیجانات تان مانع برقراری ارتباطات صمیمی با دیگران شوند. انتخاب به عهده ی شماست: می توانید همین طور ادامه دهید یا این که به دنبال برقراری روابط عمیق تر برآیید.

اردیبهشت
اگرچه ممکن است ایده های جذاب بسیاری ناگهان به ذهن تان هجوم آورده باشند، اما به نفع تان است که پیگیر همه ی آن ها نباشید. در عوض بهترین ایده را انتخاب کنید و همه ی تلاش تان را بکنید تا آن را به واقعیت تبدیل کنید. اگر آگاهانه افق دیدتان را محدود نکنید، ممکن است سعی و تلاش تان بی نتیجه باقی بماند. به جای این که از یک فکر به فکر دیگر بپرید، مجدداً به عقب برگردید تا لایه ی تکمیلی را بر پایه ای که قبلاً بنا کرده اید اضافه کنید.

خرداد
عصر امروز ماه مجدداً به نشانه ی شما بازمی گردد و کمک تان می کند تا آب های گل آلود آرزوهای تان را پاکسازی کنید. در این لحظه درک شما از چیزی که می خواهید قوی تر شده است. البته این حساسیت شدید که در شما فعال شده کمک تان می کند تا نسبت به واکنش های اضطرابی خود آگاه باشید. تغییرات خلقی خود را بدون در نظر گرفتن احساسات تان بررسی کنید. این تمرین کمک تان می کند تا افق دیدتان تقویت شود و دیگر وعده هایی ندهید که نمی توانید عملی شان کنید.

تیر
امروز در یک حالت متفکرانه به سر می برید و تنها کاری که از دست تان برمی آید این است که احساسات تان را با دوستانی که قابل اعتماد شما هستند در میان بگذارید. ممکن است متوجه اهمیت این مسأله شوید که باید موانعی را که به خاطر ترس از تغییرات در مسیرتان ایجاد شده اند را از میان بردارید. خوشبختانه وقتی افکارتان را با دیگران در میان بگذارید، دیگران هم تشویق می شوند که به شما بپیوندند و سهمی در این تجربه داشته باشند. بازخوردهایی که از دیگران دریافت می کنید به شما انگیزه می دهند تا نفس خود را بهتر بشناسید.

مرداد
امروز تصمیم دارید که یک تکه ی مهم از ماجراهای شخصی خود را به شکلی متفاوت از رویکرد همیشگی تان فاش کنید. به نظر می رسد که حصارهای اطراف تان را برداشته اید و می خواهید نقاط ضعف تان را همه ببینند تا شاید به این ترتیب شخص خاصی که انتظارش را می کشید با شما ارتباط برقرار کند. اگر هنوز هم دچار غرور کاذب هستید به نفع تان است که آن را کنار بگذارید و طوری رفتار کنید که به حقیقت شما نزدیک تر است. مطمئن باشید که این صداقت شما بدون پاسخ باقی نخواهد ماند و کمک تان می کند تا بهتر احساسات تان را بیان کنید.

شهریور
مافوق تان ممکن است روی شما حساب باز کند و انتظار داشته باشد که برای مشکلی که تازه به وجود آمده راه حلی پیدا کنید، به این ترتیب مجبورید اضافه کاری کنید. این شرایط موجب می شود تا نتوانید به نیازهای خودتان توجه کنید، به ویژه اگر شرایط فعلی تا چند روز آینده نیز ادامه پیدا کند و مجبور شوید که وظایف شغلی تان را در اولویت قرار دهید. وقت تان را صرف امور بیهوده ای نکنید که نمی توانید تغییری در آن ها حاصل کنید. به جای این که نگران عملکردتان باشید، همه ی تمرکزتان این باشد که کارتان را به بهترین شکل ممکن انجام دهید؛ این تمام آن چیزی است که از شما انتظار می رود.

مهر
امروز ماه با ویژگی بی ثباتی به نشانه ی برج جوزا با ویژگی چند سویی بازمی گردد و مجموعه ای متنوع از انتخاب های جذاب را پیش روی تان قرار می دهد. متأسفانه این امکان وجود ندارد که چند مسیر را هم زمان ادامه دهید. فقط به انتخاب های ممکن و شدنی فکر کنید و سپس مسیری را انتخاب کنید که با افکار و احساسات تان بیشتر جور درمی آید. اما این انتخاب را به تأخیر نیندازید، در غیر این صورت فرصتی که پیش روی تان قرار گرفته از دست می رود. بنابراین تا زمانی که تنور داغ است دست به کار شوید.

آبان
امروز ممکن است کمی دچار آشفتگی شوید، زیرا به نظر می رسد که روزتان را طوری آغاز خواهید کرد که از کنترل شما خارج است. متأسفانه امروز حتی ساده ترین ارتباطات تان با دیگران هم ماجراهای خودشان را خواهند داشت و تمام کاری که از دست تان برمی آید این است که شاهد جزر و مد احساسات تان باشید. شرایط کنونی تان در حال تغییرات پی در پی است، پس اگر نمی توانید به درستی تصمیم به انجام کاری بگیرید خودتان را سرزنش نکنید. بگذارید تا جریان های عجیب و غریب فعلی شما را با خود ببرند؛ ممکن است در نهایت از جایی که شما را برده اند خوش تان بیاید.

آذر
امروز ممکن است دوستان تان در آخرین لحظه تصمیم شان را عوض کنند و همه ی برنامه های تان را به هم بریزند. اما برای این که آن ها را تسلیم برنامه های خود کنید انرژی تان را بیهوده تلف نکنید. ممکن است در نهایت از این رفتار غیر طبیعی آن ها خوش تان بیاید، حتی شاید موجب سرگرمی تان شود، پس بهتر است افکارشان را کنترل نکنید. رمز موفقیت شما اکنون در این است که افکار دیگران را هم بپذیرید. بگذارید تا دیگران هم نبوغ شان را نشان دهند تا به این ترتیب بخشی از فشارها کاسته شود و زمینه برای همکاری های آینده فراهم گردد.

دی
امروز ممکن است به سرانجام رساندن هر کار نیمه تمامی که به دست می گیرید به یک چالش تبدیل شود، زیرا احساسات تان بسیار آشفته و پریشان اند. امروز ماه به سمت برج جوزا حرکت می کند و به ششمین خانه در طالع شما که به خانه ی جزییات معروف است وارد می شود، از این رو عملکرد روزانه ی تان به هم می ریزد. فکر نکنید که همه چیز به این مربوط می شود که در نهایت کنترل امور از دست تان خارج خواهد شد. کمی خودتان را رها کنید تا بتوانید چیزهای بیشتری یاد بگیرید. اتفاقات پیش رو را با آغوش باز بپذیرید، در حال حاضر این بهترین راه برای به دست آوردن موفقیت در آینده است.

بهمن
امروز برج جوزا به پنجمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی لذت ها وارد می شود، از این رو مدام به دنبال راه هایی هستید که بتوانید خوش بگذرانید. خوشبختانه خیلی راحت تر از آن چه فکرش را می کنید می توانید خوش بگذرانید. تنها مشکلی که وجود دارد این است که سازماندهی کردن فعالیت ها کمی پیچیده شده است. به جای این که به جزییات برنامه توجه کنید، بهتر است آن را طوری تنظیم کنید که محدودیت نداشته باشد. سخت نگیرید تا این پیچیدگی ها را از سر بگذرانید.

اسفند
دوست دارید که اوقاتی را در منزل به همراه خانواده بگذرانید. اما بخش دیگری از وجودتان دوست دارد که به دنیای خیالات پناه ببرد و روابط احساسی را به زمان دیگری موکول کند. متأسفانه فعلاً نمی توانید واقعیت را از توهم جدا کنید و همین تصمیم گیری را دشوار می سازد. از خود انعطاف پذیری نشان دهید و سعی نکنید کنترل اموری را که اتفاق می افتند به دست بگیرید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي