فال روز 1 تیر 95 را در گهر بخوانید

تاريخ : 1 تیر

سایت گهر سعی می کند همیشه جدیدترین فال ها و طالع بینی ها را منتشر کند. در این مطلب هم فال روز ۱ تیر ۹۵ را برای شما تهیه کرده ایم.

فال روز 1 تیر 95 را در گهر بخوانید, پورتال خبری فرهنگی گهر

فروردین
شاید امروز همه سعی کنند که کمک تان کنند، اما اگر تصمیم دارید کاری را که شروع کرده اید به سرانجام برسانید باید به خودتان تکیه کنید. ابتدای روز را با سرعت کم شروع خواهید کرد و بعد به این نتیجه می رسید که باید سریع تر حرکت کنید تا با امواج خروشان همگام شوید. شاید بهتر باشد که اجازه دهید این امواج از شما سبقت بگیرند، پس سعی نکنید چیزی را عوض کنید. اکنون زمان مناسبی برای کارآمدی نیست، بلکه باید کمی به خودتان استراحت بدهید و امروز را کار نکنید.

اردیبهشت
امروز به وضع ظاهر خود آگاهی دارید. چیزی بپوشید که به شما اعتماد به نفس می دهد تا بتوانید امروز را خوب شروع کنید. اما حواس تان باشد که فقط چیزهای ظاهری نیستند که اهمیت دارند. زیبایی در درون شما ریشه می کند و اگر بتوانید با زیبایی درون تان ارتباط برقرار کنید حتماً خواهید درخشید. آن چه را می خواهید از صمیم قلب بیان کنید تا به هدف تان برسید.

خرداد
هر کار نیمه تمامی را که از گذشته باقی مانده امروز انجام دهید، زیرا ممکن است تصمیم بگیرید که فردا کار کاملاً متفاوت و جدیدی را شروع کنید. برای این که به این امور خاتمه دهید یا تکلیف یک رابطه را روشن کنید باید خودتان را کاملاً به آن هدف بسپارید، حتی اگر تمایل قلبی و علاقه به انجام آن ندارید. اگر نیت خوب داشته باشید این دشواری ها سهل خواهند شد. مصمم باشید و پشتکار به خرج دهید، شاید دیگران با دیدن شما به کمک تان بیایند.

تیر
اکنون از حمایت و دلگرمی دیگران برخوردارید و اگر احتیاج به کمک داشته باشید به یاری تان خواهند شتافت. البته این حمایت لزوماً به این معنی نیست که باید مشکلی داشته باشید تا کمک تان کنند؛ فقط این که اکنون احساس امنیت می کنید، زیرا می دانید که اگر مشکلی پیش آمد می توانید برای نجات خودتان به آن ها تکیه کنید. اگر امکان اش را داشتید با خانواده و دوستان ترتیب یک فعالیت اجتماعی را بدهید. یک برنامه ی خیلی ساده مثل بیرون غذا خوردن با کسانی که دوست شان دارید می تواند بهترین انتخاب باشد تا چرخش مثبتی در روزتان حاصل شود.

مرداد
امروز چه بخواهید چه نخواهید در کانون توجه قرار گرفته اید. اکنون می توانید با توجه به روند امور نتیجه ی آن ها را ببینید و همین باعث می شود که با همکاران تان در وضعیت خوبی به سر ببرید، زیرا آن ها همگی به مسئولیت پذیری و لطف شما عنایت دارند. فقط حواس تان باشد که هدف تان را از نظر دور نکنید. سعی نکنید بیش از این نقش تان را برجسته تر کنید و بیشتر مورد توجه قرار بگیرید، فقط در مسیری که پیش می روید بهترین های تان را به نمایش بگذارید.

شهریور
دیگران به فکر آرزوهای دور و دراز هستند، اما به نظر می رسد که شما اکنون به چیزهای واقعی تر فکر می کنید. از آن جایی که افکارتان در واقعیت شدنی هستند می توانید دست به کار شوید و برای دستیابی به آن ها حرکت کنید. امروز ماه به نهمین خانه در طالع شما وارد شده که مربوط به افکار بزرگ است، پس این فرصت را دارید که به دنبال آن چه در ذهن دارید حرکت کنید. از هر موقعیتی استفاده کنید تا چیزهای جدید یاد بگیرید، مثلاً اطلاعات جالب درباره ی یک فرهنگ یا مکانی که دوست دارید ببینید. بدانید که رویاپردازی زمینه ی واقعیت های پیرامون تان را فراهم می کند.

مهر
دسیسه ای در اطراف تان در جریان است، به همین خاطر احساس می کنید که باید هر طور شده تصمیمی درباره ی آن بگیرید. خوشبختانه فکرتان خوب کار می کند، اما هنوز بخشی از معما را نتوانسته اید حل کنید. اکنون زمان آن است که فکری به حال این وضعیت بکنید، اما حواس تان باشد که گرفتار توهمات و خیالات باطل نشوید، بلکه همه چیز را با واقعیت مطابقت دهید. رویاپردازی تا زمانی جواب می دهد که بتوانید فرق بین خیال و واقعیت را تشخیص دهید.

آبان
معمولاً از پیچیدگی های زندگی لذت می برید، اما اکنون به دنبال راهی هستید تا سادگی را تجربه کنید. بد نیست اوقاتی را با کسانی که دوست شان دارید سپری کنید یا این که از خوردن غذاهای عالی و خوشمزه لذت ببرید یا مثلاً خوب بخوابید. اگر واقعاً با همین چیزهای ساده ارضا می شوید پس باید زندگی خیلی ساده تر از این حرف ها باشد. خلاصه این که چیزهای کوچک زندگی امروز می توانند لبخند را بر لبان تان بنشانند.

آذر
امروز باید به سلامت تان توجه کنید، حتی اگر مشکلی ندارید و احساس سلامتی می کنید. بد نیست تغییرات کوچکی در سبک زندگی تان ایجاد کنید، البته تغییراتی که نتایج پایدار به دنبال دارند. اگر به فکر یک برنامه ی ورزشی هستید، مطمئن باشید که همین حالا بهترین فرصت است. اگر می خواهید رژیم غذایی تان را تغییر دهید هیچ زمانی بهتر از امروز نیست. نیازی نیست به چیزهای بزرگ فکر کنید، همین اصلاحات کوچک می توانند در طولانی مدت تأثیر بسزایی را در زندگی شما ایفا کنند.

دی
به نظر می رسد که امروز افکارتان به سمت ماجراهای عاشقانه تمایل دارند، پس شاید با تضاد عقل و احساس روبرو شوید. اگرچه به چیزهای عاشقانه فکر می کنید و در دنیای خودتان به سر می برید، اما باید حواس تان به دنیای واقعی هم باشد. به این فکر کنید که چگونه می توانید یک شریک خوب در زندگی باشید. تمام توان تان را به کار بگیرید تا به کسی که در نظر دارید نزدیک شوید. اولین قدم این است که احساسات واقعی تان را به او بروز دهید.

بهمن
امروز گرفتار خیال پردازی شده اید و از دنیای واقعی فاصله گرفته اید. به یاد خاطرات دوران کودکی تان افتاده اید و حال و هوای گذشته در وجودتان زنده شده است. همیشه به گذشته با واقع نگری نگاه می کردید، اما امروز حس و حال آشفته ای دارید. اشکالی ندارد که از این خاطرات لذت ببرید، اما یادتان نرود که در دنیای واقعی هم وظایفی دارید که باید انجام شان دهید.

اسفند
امروز کارهای زیادی دارید که باید انجام دهید و سرتان حسابی شلوغ است. این قدر کار روی سرتان ریخته که حتی فرصت نفس کشیدن هم ندارید. امروز مثل شعبده بازی شده اید که با توپ های زیادی با مهارت نمایش بازی می کند. راهکاری که به شما پیشنهاد می شود این است که چند قرار ملاقات را به روز دیگری موکول کنید. از شاخ و بال کارها بزنید و کارهایی را که فکر می کنید اضافه اند از برنامه ی تان حذف کنید تا کمی فکر و ذهن تان آرام تر شود.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي