فال روزانه چهارشنبه 6 شهريور -28 Aug

تاريخ : 6 شهریور
فال روزانه چهارشنبه 6 شهريور -28 Aug, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

فروردین: بازی كردن نقش یك گزارشگر تبلیغاتی كاری نیست كه شما به عنوان كاری تفریحی انجام دهید، اما ظاهراً امروز چاره دیگری جز انجام دادن این كار ندارید. این كار یك شغل جدی است و شما برای این كار باید به همه اتفاقاتی كه قرار است بیفتد پی ببرید. اگر به بن بست خوردید تسلیم نشوید. مادامی‌كه شما زیاد به خودتان سخت نگیرید كارتان استمرار نخواهد داشت.

اردیبهشت: شما می‌توانید در مقابل فردی كه سعی می‌كند شما را عوض كند كاملاً مقاومت كنید، اما خودتان پنهانی در حال انجام دادن كارهایی هستید و در جستجوی انگیزه‌های خود هستید. اگرنمی‌خواهید دیگران دلیل ترس شما را بدانند و یا دلیل مقاومتتان در برابر درگیر شدن با ماجراهای عاطفی را بفهمند كار اشتباهی نمی‌كنید، چون مجبور نیستید به آنها همه چیز را بگویید. همچنانكه از شركت كردن در بحث‌های علنی اجتناب می‌كنید، كارهایی انجام دهید كه احساس آرامش كنید.

خرداد: شما تنها كسی نیستید كه مجبور شده‌اید كارهایی انجام دهید كه خلاف میلتان بوده است. خوشبختانه اگر یكی از دشمنانتان هم به این فشار شاخ و برگ بدهد، شما قادر هستید موقعیت خود را حفظ كنید. شما باید دیدگاه‌های روشنی برای خود داشته باشید، ولی نباید با صحبت كردن در بحث‌ها و گفتگوهای بی پایان انرژی خود را هدر بدهید. فردا كه آب‌ها از آسیاب افتاد شما راحت‌تر می‌توانید به این مشكل رسیدگی كنید.

تیر: حالا كه ماه در نشانه شما حضور دارد، احساسات شما شدیدتر شده‌اند و یاد روزهایی افتاده‌اید كه در عشق شكست خورده بودید. ایجاد یك رابطه تصادفی می‌تواند دوباره آن احساسات قدیمی ‌را در شما زنده كند و ناراحتی‌های قدیمی ‌را به یاد شما بیاورد. امروز شما باید خیلی حواستان جمع باشد وگرنه ممكن است در حینی كه در مورد رنجش‌های قلبی خود صحبت می‌كنید به طور ناخودآگاه و سهواً طرف مقابلتان را نارحت كنید.

مرداد: شما قادر نیستید برای تفریح و سرگرمی‌ به شخص دیگری فشار بیاورید، اما اگر احساس كنید ثبات مالی شما در معرض خطر قرار گرفته است می‌توانید مثل یك شیر فریاد بزنید!! اگر لازم شد نباید از روبرو شدن با فردی قدرتمند هراس داشته باشید. فراموش نكید كه شما در این بازی برنده نشده‌اید بلكه فقط نسبت به آن آگاهی دارید.

شهریور: شما امروز مثل تیغ سلمانی تیز و برنده شده‌اید!! چرا كه عطارد لبه عقلانیت خود را در كوره شور و هیجان پلوتو تیز می‌كند. اما در حالیكه شدت احساسات شما افزایش می‌باید واقع بینی خود را نیز از دست می‌دهید. خیل خوب است كه به روشنی در مورد خود صحبت كنید، اما لازم است كه در حرف‌های خود كمی‌ ترحم و دلسوزی نیز داشته باشید.

مهر: شما احساس می‌كنید اگر شخصی احساسات نامتعادلی داشته باشد این موضوع می‌تواند به زندگی شما هم رخنه كند. امكان دارد امروز شما به خاطر شرایطی ناراحت كننده به مرز ناامیدی برسید و حتی از شدت عصبانیت كاملاً از كوره در بروید. فراموش نكنید كه عصبانیت و ناراحتی غیر قابل كنترل هیچ مشكلی را حل نمی‌كند و حتی باعث خستگی بیش از حدتان و نارضایتی شما خواهد شد. فقط صبور بودن و قدرت درك داشتن راه شما را هموار خواهد كرد.

آبان: امروز وقتی كه بهرام باهوش دور سیاره بخت شما یعنی پلوتو می‌گردد، شما تشویق می‌شوید كه خیلی صریح و روشن در مورد شرایط خود صحبت كنید. بهرام در خانه یازدهم شما یعنی خانه دوستانتان نیز حاضر می‌شود و باعث بی تفاوت شدن شما نسبت به ارزش‌های كاری می‌شود. درحالیكه شما سعی می‌كنید دیگران را متقاعد كنید كه كارتان درست است به راحتی حالتی وسواس گونه بهتان دست خواهد داد. اما حقیقت این است كه جواب‌های صحیح زیادی وجود دارد؛ صبور بودن و تحمل داشتن مهم‌تر از برنده شدن در بحث است.

آذر: شما امروز به انتخاب‌های خود اطمینان كامل دارید و اگر به احساسات خود بی‌توجهی كنید، این اطمینان شما كم كم تبدیل به خودبینی لجوجانه خواهد شد. متاسفانه این اتفاق می‌تواند باعث بروز مشكلاتی در محل كارتان بشود و یا باعث شود شما با رئیستان مشكل پیدا كنید. فكر نكنید كه می‌توانید با توجیه كردن كارهای خود این سیستم را تغییر دهید و وقت و انرژی خود را تلف نكنید. مقابله با این مشكل را به بعد موكول كنید و فقط دردسر درست نكنید.

دی: امروز پنهان كردن منشا ناراحتی‌هایتان ایجاد درسر می‌كند، اما نگفتن حقایق نیز می‌تواند جلوی ظاهر شدن ناراحتی را یكی بعد از دیگری بگیرد. عجیب اینكه شما می‌توانید در مورد چیزهایی كه كاملاً بی‌ربط هستند صحبت كنید. مشكل اصلی هنوز وجود دارد بلكه فقط به چشم نمی‌آید. امروز برای خود و دوستانتان كار مفیدی انجام بدهید، صحبت‌های مننتقادانه خود را برای روز دیگری بگذارید.

بهمن: امروز یك مشكل شما را كاملاً عاصی كرده و این مشكل حل نخواهد شد مگر اینكه شما خود مستقیماً با آن روبرو بشوید. مشكل این است كه شما نمی‌دانید ناراحتی‌هایتان از كجا نشات می‌گیرند. همچنین شما باید بفهمید كه چگونه می‌توانید در برابر درگیری‌های سخت خودتان را كنترل كنید. به خاطر این شرایط دیگران را سرزنش نكنید. مسئولیت ایده‌های خود را برعهده بگیرید و به طرز شایسته‌ای آنها را بیان كنید.

اسفند: ادراك‌های حسی شما با منطق تحلیل‌گرتان تعارض دارد و شما در عین حال كه فكر می‌كنید كه چه كاری باید انجام دهید در موقعیتی قرار می‌گیرید كه كاملاً عصبانی خواهید شد. دوستان و همكارانتان به شما توصیه می‌كنند كه منطقی باشید و كارهایی را كه برایتان مهم ترند را انجام دهید. اگر قلب شما خیلی راسخ به شما حرف دیگری می‌زند به جای گوش دادن به حرف دوستانتان به ندای دلتان گوش دهید.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي