فال روزانه چهارشنبه 18 دی 92

فال روزانه  18 / 10 / 1392

فال روزانه چهارشنبه 18 دی 92

فال روزانه متولدین فروردین

مدت های طولانی است که منتظر روی دادن اتفاق خاصی هستید، امروز احتمال وقوع آن وجود دارد. امروز شاهد تغییرات بسیاری هستید. البته در ابتدا دلیلی برای این همه تغییر پیدا نمی کنید اما به مرور، با دوره ساعت های ابتدایی روز می توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. خیلی حواس خود را جمع کنید و فرصت هایی که پیش می آید را غنیمت بشمارید. امروز مسایل عاشقانه تلاش عاقلانه و هوشمندانه می طلبند. امروز هر دو شما بسیار دوست دارید در موضوعات مختلف با هم حرف بزنید و اگر مساله ناراحت کننده ای وجود دارد، آن را برطرف کنید. اگر دنبال فرصتی برای درددل بودید، امروز بهترین زمان است.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز باید به معنای واقعی کلمه مراقب خود باشید. البته لازم نیست زیاده روی کنید، فکر در مقابل مخالفت ها از خود دفاع کنید. می توانید صداهای منفی مغز خود را خاموش کنید و امروز در خدمت خود و نیازهای درونی خود باشید. به لباس هایتان برسید و از همه لحظه های روز خود استفاده کنید. امروز به این نتیجه می رسید که با شریک عاطفی خود تفاهمات بسیاری دارید. امروز می توانید صمیمت میان خود را افزایش دهید و هیچ چیز جلودار ما نخواهد بود.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز نیز استرس و هیجان با شما همراه است اما این توان را دارید آنها را برطرف کنید. انجام فعالیت های ورزشی می تواند در این روند به شما کمک کند. می توانید در اطراف خانه یا محل کار خود کمی قدم بزند و تجدید انرژی کنید. گرایشاتی که بعد از هر امروز به سراغ شما می آیند، پاسخ گویی و برطرف کردن نیازهای مشتری ها را برای شما آسان می کنند. شاید حتی برای اینکه به خود کمی استراحت بدهید، بتوانید بی خبر بیرون و مثلا سینما بروید و چند ساعت با خودتان تنها باشید. یکی از مشکلاتی که امروز با آن درگیر هستید این است که علاوه بر خود، باید نیازهای شریک عاطفی خود را نیز برطرف کنید. اگر با دید باز و آینده نگریی بیشتر به مسایل نگاه کنید، نتیجه بهتری حاصل خواهید کرد.

فال روزانه متولدین تیر

امروز همه عادت ها و سرگرمی ها برای شما جذاب هستند و با آنها مشکلی نخواهید داشت. اما گاهی می شود که سرگرمی های خود را به کارتان ترجیح می دهید که این آغازگر مشکلات است. شما ذهن خلاق و ایده پردازی دارید، از آن استفاده کنید و فرصت های موجود را از دست ندهید. خیلی به نگرانی های موقت زندگی اهمیت ندهید و از تکرار کارها در همه روزها ناامید نباشید. با برنامه ریزی و اولویت بندی صحیح می توانید پیشرفت خوبی در کار خود داشته باشید. امروز از بودن در کنار شریک عاطفی خود بسیار خوشحال خواهید بود و آرامش را احساس خواهید کرد. او فردی است که همه مشخصات ایده آل از نظر شما را دارد و از داشتن چنین فردی در زندگی خود بسیار شکرگزار خواهید بود.

فال روزانه متولدین مرداد

شک نکنید که تغییرات بزرگی در زندگی امروز شما به وجود خواهند آمد. البته ممکن است این تغییرات را حس نکنید زیرا خود را در ناامیدی و بی آینده‌گی غرق کرده اید. اگر به اهداف و آینده خود فکر نکنید و برای آنها برنامه ریزی نکنید، نمی توانید از این حال خراب بیرون بیایید. شجاع باشید و خود را برای تحولات بزرگ در زندگی آماده کنید. مهم نیست چقدر طول می کشد تا به اهداف خود برسید، فقط برای رسیدن تلاش کنید. حرف زدن تنها راه برای جلب توجه فرد دلخواهتان است. امروز خوشبختانه این فرصت را می یابید تا با او وارد مکالمه شوید و هر دو از یکدیگر بسیار خوشتان خواهد آمد و این آغاز رابطه ای جدید است.

فال روزانه متولدین شهریور

شما همیشه به دیگران بیشتر از خود اهمیت می دهید. اینقدر که برای آنها هدیه می خرید و پای حرف هایشان می نشینید، آنها این کار را انجام نمی دهند. شاید لازم باشد امروز بیشتر حواستان به خودتان باشد. کمی زمان برای خود و نیازهایتان بگذارید و احساسات درونی خود را به درستی بشناسید و درک کنید. شاید برای گرفتن یک مهمانی کوچک و معرفی دوستان به یکدیگر، امروز بهترین زمان باشد. در این میان می توانید به نیازهای خود هم توجه کنید. شاید با فردی وارد مکالمه بشوید که از نظرتان شخصیت و طرز فکر جالبی دارد و همین منجر به آشنایی نزدیک تر شما بشود.

فال روزانه متولدین مهر

میزکار شما پر است از نامه ها و دعوت نامه های کاری که نمی دانید چطور و چگونه برنامه ریزی کنید تا در همه‌شان حضور داشته باشید. شاید بهتر باشد همین مساله را بهانه کنید و نوع زندگی خود را مورد بررسی دوباره قرار دهید. بهتر است برای گفتن بله به همه چیز کمی فکر کنید و بهترین تصمیم را اتخاذ کنید. برای آنکه بتوانید نظر فرد دلخواه خود را جلب کنید، باید از جادوی کلمات استفاده کنید. یعنی باید با حرف زدن او را به خود جذب کنید. شاید بد نباشد در حوزه معنا و فلسفه با او حرف بزنید تا بیشتر به شما تمایل پیدا کند.

فال روزانه متولدین آبان

امروز نیز با موفقیت های مالی روبه رو خواهید شد. از این فرصت ها نهایت استفاده را ببرید که شاید دوباره به این زودی ها تکرار نشوند. البته قرار نیست همه روز خود را پشت میز کار باشید و به خود سخت بگیرید. بعدازظهر با دوستان خود بیرون بروید و کمی تفریح کنید تا ذهنتان از فشار کاری فاصله بگیرید و فردا بتوانید با خلاقیت بیشتر مسوولیت های خود را انجام دهید. ایده های ناگهانی خود را یادداشت کنید تا بعدها از آنها کمک بگیرید. امروز این شهامت را پیدا می کنید تا با فرد دلخواه خود قرار بگذارید. شما باید تا حد زیادی حالت شاعرانه خود را کاهش دهید و با منطق طبیعت وجودی او را شناسایی کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز وجهه جدیدی از خود را خواهید شناخت و بسیار از آن خوشتان خواهد آمد. همچنین ، بسیار علاقه دارید برای خود لباس های شیک و گران قیمت خریداری کنید. همین کار را انجام دهید. اگر بودجه تان اجازه می دهد، همه چیزهایی که می خواهید را بخرید. امروز احتمال عاشق شدن و داشتن لحظه های شاد در کنار محبوب بسیار است. البته، اگر بتوانید دیدگاه ها و نوع نگاه خود به برخی مسایل را تغییر دهید، شریک عاطفیتان نیز بسیار شادتر خواهد بود و بودن در کنار شما برایش خوشایندتر می شود.

فال روزانه متولدین دی

 

 همه انسان ها گاهی گول می خورند و نمی توانند راست را از دروغ تشخیص دهند. شما هم از این قاعده مستثنا نیستید. امروز از طریق ایمیل یا پیامک یک خبر مالی به شما می رسد. بهتر است پیش از خوشحالی کردن از صحت آن مطمئن شوید. امروز به طور کلی بسیار مستعد فریب خوردن هستید، خیلی حواس خود را جمع کنید. امروز این فرصت را می یابید تا متوجه شوید با همه وجود برای شریک عاطفی خود و پیشرفت او مایه گذاشته اید. این کمک ها می توانند فقط در قالب محبت و عشق ورزی باشند که به او اعتمادبه نفس داده اند. این فکر باعث می شود تا صمیمیت بیشتری میان خود احساس کنید و به او این فرصت را بدهید تا به شما کمک کند.

فال روزانه متولدین بهمن

 امروز احساسات بسیار قوی دارید و خوب هم می دانید چطور از آنها استفاده کنید. شما امروز به قدری مثبت و مهربان هستید که هر کمکی که دیگران قادر به ارایه آن نیستند را به دوستان خود می دهید. با همین احساسا ت خوب، همه کارهای عقب افتاده خود را نیز تکمیل می کنید. به طور کلی، امروز نگاه شما به زندگی بسیار مثبت است. همین موجب می شود در رابطه عشقانه خود نیز لحظه های شاد و عالی تجربه کنید. عشق چیزی است که حالتان با آن خوب باشد و امروز باهمه وجود این را حس خواهید کرد.

فال روزانه متولدین اسفند

 

 رفتار گرم و مهربانانه شما باعث می شود تا دیگران جذبتان بشوند. قدرت مهرورزی درونی شما امروز زیاد می شود و به واسطه آن رابطه اجتماعی بسیار عالی با دیگران خواهید داشت. دیگران از حرف زدن و معاشرت با شما لذت خواهند برد. این حس های مثبت به شما کمک می کنند تا قدر زندگی را بیشتر بدانید. این فرصت را نیز دارید تا فرد مورد علاقه خود حرف بزنید و در مورد احساسات خود به او بگویید. این صحبت ها به رابطه عمیق تر شما منتهی می شود.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه