فال روزانه دوشنبه 19 فروردین 92

تاريخ : 19 فروردین

فروردین: امروز تصمیم گیری زیاد برایتان ساده نیست، چرا که بیشتر تمایل دارید قبل از اینکه به طور یک جانبه دست به عمل بزنید از احساسات افراد دیگر هم آگاه شوید. البته منظورمان این نیست که شما نسبت به آرزوهای خود بی توجه هستید؛ بلکه فقط در مورد اینکه زمان بندی تان ایده آل هست یا نه مطمئن نیستید. حتی اگر همه چیز در ظاهر خیلی عالی نباشد، درهای شانس و اقبال شما تا مدتی بسته خواهد ماند. پس مدتی صبر کنید تا بفهمید که چه کار می‌خواهید بکنید و بعد با فرض اینکه کارتان پیش خواهد رفت با برنامه‌هایتان پيش بروید.

اردیبهشت: شما امروز به جزئیات فراوانی که در محل کار روی هم انباشته شده اند اهمیت می‌دهید. شما معمولا خیلی راحت مسئولیت‌های تان را یکی یکی انجام داده و بعد به سراغ بعدی می‌روید، اما حالا نمی‌توانید به راحتی تشخیص دهید که کجا باید بروید. اما موکول کردن کارهایتان به روزهای بعدی نیز ایده چندان خوبی نیست، چراکه هرچه زمان بگذرد مشکلات دیگری از راه می‌رسند. پس شجاع باشید و خیلی زود آستین‌هایتان را بالا زده و شروع به کار کنید!

خرداد: امروز ظاهرا شما در حالیکه کارهایتان را انجام می‌دهید می‌توانید سرگرمی‌هم داشته باشید، اما مشکلاتی پدیدار می‌شوند که مجبور می‌شوید تلاشتان را دوچندان کنید. الان حتی حس می‌کنید که یک نفر علیه شما توطئه چینی می‌کند، اما قبل از اینکه برای دفاع کردن از ترس‌هایتان دلیل و شاهد بیاورید، در مورد قضاوت‌های زودهنگام خود بااحتیاط عمل کنید. با همه این احوال کار عاقلانه ترین کار این است که به جای ثابت کردن و نشان دادن کارهایی که نمی‌توانید انجام دهید، برای به وقوع پیوستن اهدافتان تلاش کنید.

تیر: شما امروز خیلی راحت تر می‌توانید با دوستان و اعضای خانواده تان ارتباط برقرار کنید، برای اینکه قادر هستید به مسائل و مشکلات حساس از تمام زوایا بنگرید. شما حتی بهترین نفر برای میانجی کردن در دعواهای خانوداگی هستید. اما وقتی برای انتخاب کردن بهترین عملکرد-خواه عملکرد خود و یا دیگران- تحت فشار قرار بگیرید اوضاع پیچیده می‌شود. وقتی تنها کسی هستید که می‌توانید تصمیم بگیرید و آمادگی لازم را دارید بگذارید دیگران بفهمند و از گفتن این موضوع نترسید.

مرداد: شما امروز می‌خواهید قبل از اینکه افراد دیگر بدانند که چه کار می‌خواهید بکنید، به نگرانی‌های تمامشان رسیدگی کنید. مشکل اینجاست که اگر حتی بادقت هم به حرفهایشان گوش دهید، باز هم مجبورید تصمیم بحرانی بگیرید که شاید فردی که احساس خلا و بی توجهی می‌کند را برنجانید. فریب این خیال که می‌توانید همیشه تمام مردم را خوشحال کنید نخورید. تصمیم خود را تشریح کرده و سپس پیش بروید.

شهريور: شما انقدر عاقل هستید که کارهایی که شروع کرده اید را هرچه زودتر و تا آخر هفته تمام کنید. اما قبل از اینکه بتوانید کارهایتان را به مرحله بعدی برسانید به موانعی خارجی برخورد می‌کنید. شاید از شکست خوردن می‌ترسید و یا شاید هم از اینکه تلاش‌هایتان زود به ثمر نرسد نگران هستید. اما باید بدانید الان وقت این نیست که  کارهایی که انجام داده اید را زیادی تجزیه و تحلیل کنید. فعلا همان روندی که پیش گرفته بودید را ادامه دهید. احتمالا به موفقیت‌هایی می‌رسید که فراتر از تصورتان خواهد بود.

مهر: حالا که ماه به نشانه تان بازگشته است، شما از نظر عاطفی و احساسی دیگر رنجیده خاطر نیستید. شما وقتی دوست صمیمی و یا نامزدتان دست به کارهای احمقانه می‌زند، زیاد در مقابلش صبور نیستید، اما گفتن این حرف به آنها که باید بعضی چیزها را از پیش می‌دانستند از جانب شما کار زشتی است. شاید حتی به خاطر حفظ کردن دوستی و علاقه مجبور شوید عصبانیت خود را پنهان کنید، اما وقتی نمی‌توانید نظر خود را ابراز کنید باید بهایش را هم بپردازید. فراموش نکنید شما بدون اینکه از کسی خجالت بکشید می‌توانید فرد خوب و قابل اطمینانی باشید.

آبان: وقتی که شما برای سازماندهی کردن افکارتان روز سختی را می‌گذرانید، همه چیزهای دیگر نیز ظاهرا پیچیده تر از روزهای دیگر می‌نمایانند. اگرچه حقایق شفاف و واضح به نظر می‌رسند، امروز شما در حالیکه از دو طرف به سمت دو مسیر کاملا متضاد کشیده می‌شوید، با مشکلی حل نشدنی روبرو می‌شوید. شما بدون چشم پوشی کردن از یک راه نمی‌توانید دیگری را انتخاب کنید و اگر یکی از این دو را نادیده بگیرید پریشان و آشفته می‌شوید. پس اگر می‌توانید و امکانش برایتان هست تا موقعی که جواب ظاهر نشده صبر کنید.

آذر: امروز عنوان کردن چیزهایی که در سرتان دارید شاید فکر خوبی باشد، اما به احتمال زیاد به اظهارات عاشقانه بی توجهی می‌کنید. متاسفانه نوشتن احساسات‌تان در ایمیل یا خواندن آنها در غالب یک ترانه تاثیر مطلوب را نخواهد گذاشت! حالا تاثیرات ثابت و دائمی‌می‌تاوند احساسات شما را از حالت طبیعی خود بیرون آورده و عوض کند. پس فکر نکنید که می‌دانید چه اتفاقاتی در شرف وقوع است. هوشیار باشید؛ چند روز صبرکرده و بعد احساسات قلبی خود را دوباره چک کنید.

دی: مثل اینکه شور و هیجان عاطفی در شما رو به کم  شدن می‌رود. امروز شما بیشتر دوست دارید جایگاه بی طرفانه داشته و به نظریات افراد دیگر گوش فرا دهید. اما شاید هم عنوان کنید که نیازهای افراد دیگر را در لیست برنامه‌های خود گنجانده اید. و این مهربانی ها  نداشتن تمرکز و بی توجهی را جبران نمی‌کند. پس در حالیکه بر روی چیزهایی که پیش رو دارید متمرکز می‌شوید، چشمانتان را نیز باز کنید.

بهمن: امروز حتی اگر مجبور شوید کارهایی را انجام دهید که قبلا اصلا با آنها سر و کار نداشته اید، باز هم روز سختی نخواهید داشت. شما ایده سردرآوردن از هر چیز جدیدی دوست دارید و خوشبختانه استعداد ذاتی برای تعادل برقرار کردن بین ناشناخته‌ها و شناخته‌ها را دارا هستید. اما هنوز هم باید بیشتر تمرین کنید، وگرنه در اجرای عمل سست می‌شوید. تنبلی هم نکنید؛ تنبلی مثل دعوت کردن دردسر به خانه می‌ماند!

اسفند: شما خیلی خوب می‌توانید که به احساسات افراد دیگر توجه کنید، اما حالا وقتی که می‌فهیمد برای درک کردن احساسات افراد دیگر چه قدرتی باید داشته باشید دودل می‌شوید. منظور این نیست که شما به افراد دیگر بی اعتنای می‌کنید، بلکه از عنوان کردن احساسات خود که شامل نگرش‌های منفی هم می‌شوید اطمینان ندارید. پس کار کنید تا بر ترس‌هایتان غلبه کرده، عنوان کردن ضعف هایتان روابط صمیمانه شما را محکم تر می‌کند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي