فال روزانه،یکشنبه 19 آذر 1391

تاريخ : 19 آذر

فال روز متولدین فروردین: 

شما بعضی وقتها حتی زمانی که حس خوبی دارید خیلی بی عاطفه می شوید. البته منظور این نیست که فرد بی تفاوتی هستید؛ بلکه مشکل اینجاست که شما شاید نتوانید احساس افراد دیگر را درک کنید. اما امروز شما بیش از اندازه به احساسات افراد دیگر توجه می کنید تا کاری کنید آنها حس بهتری داشته باشند و در نتیجه احساس شما نسبت به خودتان نیز بهتر می شود. احساس مسئولیت کردن در قبال مشکلات افراد دیگر اول از همه شما راتبدیل به یک قهرمان می کند و اما اگر بیشتر ادامه دهید بعدها بدیهی است که تبدیل به وابستگی بینتان وکشمکشهای شدید شود.

ال روز متولدین اردیبهشت: 

امروز برای شما روز روزی و افزایش است! هر کاری که امروز انجام دهید ممکن است تاثیری مضاعف داشته باشد. همانطوری که ژوپیتر مطمئن شما را تشویق به لذت بردن از آزادی بیش از اندازه تان می کند، ونوس یعنی سیاره بختتان نیز بهتان می گوید که امروز هر چیزی که می خواهید را درخواست کنید! اما احتمالا شما زیاد دوست ندارید بدون اینکه بهایی پرداخت کرده باشید چیز زیادی بخواهید! ولی بهتر است قبل از اینکه فرصتهای تان را از دست داده و بعد پشیمان شوید بیشتر حد و حدود خود را بشناسید.

فال روز متولدین خرداد: 

شاید به آرامش رسیدن اول برایتان سخت باشد، اما خوشبختانه همین طور که روز می گذرد شما می توانید به زندگی عادی خود برگردید! شما کم کم دارید یاد می گیرید که چه چیزاهایی برایتان خوب است و چگونه می توانید از استعدادهایتان نهایت استفاده را ببرید. اما حتی اگر آرامش داشته باشید و سازنده تر بشوید، شاید ندانید که کی باید به خودتان مرخصی بدهید! درگیر شدن بی اندازه در کارهایتان و فشار آوردن به افراد دیگر برای سخت تر کار کردن می تواند حس شما را نسبت به شغلتان عوض کرده و تبدیل به نارضایتی شود. پس به دقت به رفتار و کارهایتان توجه کنید، آن وقت خودتان می فهمید که کی باید دست نگه دارید!

فال روز متولدین تیر:

امروز که ماه به نشانه تان بازگشته ، نیازها و احتیاجات شما خیلی افزایش پیدا کرده است. خوشبختانه شما با کمک خواستن از دیگران برای رسیدن به خواسته هایتان مشکلی ندارید. باهمه این احوال اگر اگر زیادی تقاضا داشته باشید شاید به دردسر بیفتید. یا حتی اگر حرفی نزنید باز هم شاید ناامید و مایوس شوید؛ چراکه می خواهید بیشتر از آن چیزی که دریافت کرده اید بگیرید! اما الان وقت خوبی برای زیاد فشار آوردن به همکار و یا دوستتان نیست. به جای زیاده خواهی، برای چیزهایی که تابحال زندگی بهتان بخشیده شکرگزار باشید.دنبال کردن یک برنامه ثابت شاید در ظاهر راه خوبی برای ماندن در یک مسیر باشد، اما می‌تواند تاثیرات منفی نیز داشته باشد. بنابراین اگر دیر به یک قرار ملاقات برسید، این دیرکردن بر کل برنامه‌هایتان تاثیر گذاشته و باعث آشفتگی و به هم ریختگی کارهایتان می‌شود. و عجیب تر اینکه نگرانی کمتر و انعطاف پذیری بیشتر در طول روز به زودی شما را از این چرخه آشفتگی نجات می‌دهد.

فال روز متولدین مرداد:

امروز چرخه ای از خلاقیت به پایان می رسد، بنابراین بهترین کار این است که هر پروژه ای که قبلا شروع کرده بودید را به پایان برسانید و کاری جدید را شروع کنید. ولی در حالیکه می توانید به آسانی اتفاقات روی داده را زیر نظر بگیرید، باز هم باید مواظب باشید؛ چرا که شما همیشه می خواهید نگاهی مثبت به پیرامونتان داشته باشید. اما علاقه شدید برای رسیدن به موفقیت شاید دلیل خوبی برای آرمانی کردن موقعیت اخیرتان نباشد. و حالا اگر واقع بینانه و نه همانطوری که دلتان می خواهد به پیرامونتان نگاه کنید، بهتر از همیشه می توانید از فرصتهای جدید نهایت استفاده را ببرید.

فال روز متولدین شهریور: 

اگرچه شما در حالیکه به تغییرات ایجاد شده در محل کارتان واکنش نشان می دهید و برای روبرو شدن با مسئولیتهای جدید خود تلاش می کنید، اما بالاخره از حقه های اداری خسته شده و تصمیم می گیرید که در این بازی ها شرکت نکنید! اما این نوع کناره گیری سیاستمدارانه در نوع خودش خیلی قوی و محکم است، برای اینکه دیگران می فهمند شما قبل از اینکه هر کاری را انجام دهید به عواقب عکس العمل های شغلی خود آگاهی کامل دارید. اما شما که می خواهید هفته ها و ماه های آینده شغلتان را داشته باشید، سعی کنید تمام پلهای پشت سرتان را خراب نکنید!

فال روز متولدین مهر:

شما امروز احساسات مختلف و درهم برهمی در مورد کارتان دارید. از یک طرف برای دست به عمل زدن آمادگی دارید و می خواهید هرکاری که برای رسیدن به اهدافتان لازم است را انجام دهید. از طرف دیگر از سخت گیری کردن به خودتان خسته شده اید. هرکاری بکنید باز آرزو می کیند ای کاش راه دیگری رفته بودم!! بهترین روش این است برای رسیدن به موفقیت هم فعال و هم منفعل بوده و همیشه سرتان را شلوغ نگه دارید.

فال روز متولدین آبان:

شما در حالیکه باور کرده اید تمام جوابها در مورد سوالهای زندگی را می دانید! ناگهان به سرعت می فهمید که اطلاعات خیلی زیادی را از دست داده اید و روند فکر شما چیز خیلی خارق العاده ای نیست!! قبول کنید؛ بین دانستن حقایق و توانایی برای داشتن دیدگاه واضحی نسبت به آینده تفاوتهای خیلی زیادی است. باهمه این احوال بدون توجه به اینکه شما چقدر باهوش هستید هنوز راه هایی برای پیشرفت کردن هست.

فال روز متولدین آذر:

شما به خاطر چندین پروژه مختلف که درست در لحظه آخر و با هم روی سرتان ریخته حسابی عصبانی و کفری شده اید!! اما الان ژوپیتر یعنی سیاره بختتان ونوس دوست داشتی را به فعالیت وا می دارد و شرایط بهتری برایتان فراهم می آورد. باوجود این لازم نیست فوری دست به عمل بزنید؛ هرچیزی که امروز خوب به نظر می رسد، ممکن است فردا تغییر شکل دهد!

فال روز متولدین دی: 

ورود ماه به هفتمین خانه تان یعنی خانه دوستان می تواند باعث شود که فردی با احساسات و عواطف خیلی شدید وارد زندگی تان شود. اما الان شاید این رابطه رابطه ای راحت و آسان نباشد، برای اینکه انگار شما احساس می کنید که هر شخصی را با قلبتان می سنجید. متاسفانه دنبال راه حل گشتن و یا کمک خواستن از یک دوست بی طرف برای وساطت کردن، حتی ممکن است مشکل و کشمکشی که رو به زیاد شدن است را دوچندان کند. ولی خوشبختانه شما می توانید راه دیگر و مهم تری را در پیش بگیرید و خودتان را از همه این نگرانی ها خلاص کنید. پس مطمئنا عقب گرد کردن ساده ترین راه حل برای تمام مشکلاتتان است.

فال روز متولدین بهمن: 

شما امروز وقتی کارهایتان را تمام کردید نمی توانید به راحتی وقتتان را برای تفریح کردن با دوستانتان تنظیم کنید. شما هنوز ظایفی دارید که حتی شاید وقتی لیست کارهای روزانه تان را چک کنید آنها را حس نکنید. همانطور که احساس گناه گردن به جز تلف کردن وقتتان هیچ کار دیگری نمی کند، دفاع کردن از خودتان در برابر دیگران نیز اینگونه است. فقط تا جایی که در توانتان هست کارهایتان را انجام دهید و بعد هر نگرانی که مانع لذت بردن از زمان حال می شود را از فکرتان بیرون کنید.

فال روز متولدین اسفند:

امروز متصل شدن ونوس هنرمند به ژوپیتر رویایی، یعنی سیاره حاکم همیشگی تان، روی روند پیشرفت شما تاثیر گذاشته و آن را تقویت کرده است. خبر خوبی برایتان داریم! و آن این است که قدرت خلاقیت شما از قدرتهای زمینی تغذیه می شود و موقتا شما را قادر می سازد که به هرجایی بروید! اما به چیزهای غیرممکن نیندیشید؛ درعوض در مورد تمام امکانات و احتمالات رویاپردازی کنید. برای اینکه الان هرچیزی ممکن است اتفاق بیفتد!

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي