فال امروز 12 مهر ۹۱

تاريخ : 12 مهر

فال امروز 12 مهر ۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر

متولدین فروردین: شما امروز ایده‌ای شگفت آور به همراه برنامه كاری بزرگی برای اجرا كردن آن دارید. اما همین كه شروع به كار كنید، می‌توانید بفهمید كه برای به حقیقت پیوستن رویایتان نیاز به یك استراتژی متفاوت دارید. متأسفانه ممكن است شما تا زمانی كه انرژی خیلی زیادی را برای این ایده خود تلف كرده‌اید اشتباه خود را نپذیرید. اكنون انعطاف پذیری می‌تواند برای شما حكم اسلحه ای نهانی را داشته باشد.

فال امروز 12 مهر ۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر

متولدین اردیبهشت

:واقع بینی برای شما از اهیمت ویژه‌ای برخوردار است، برای اینكه شما قبل از اینكه روی موضوعی كار كنید دوست دارید آن چیز برایتان ملموس شده باشد. با وجود این امروز این موضوع می‌تواند مشكل ساز باشد، برای اینكه هیچ چیز تا زمانی كه ظاهر نشده است كامل نیست. در حالیكه این موضوع به طور فزاینده‌ای شما را ناراحت می‌كند، احتمال دارد كه تا آخر روز شدیدتر هم بشود. بهترین كار این است كه به جای عقب انداختن زمان تصمیم گیری هرچه زودتر تصمیم خود را بگیرید.

فال امروز 12 مهر ۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر

متولدین خرداد

:برنامه‌های شما مثل فكرتان پر مشغله هستند، اما خصوصیات شما به گونه ای است كه از مدیریت زمانی نادرست بیشتر از قاتی كردن قرار ملاقات‌ها ناراحت  می‌شوید. شما اكنون فراموشكار شده‌اید؛ البته فقط دست و بالتان تنگ تر شده است. اگرچه شما می‌توانید پتانسیل‌های فراوانی كه در اطرافتان است را ببینید، اما نمی‌توانید از آنها بهره بگیرید. به وظایفی كه ضروری به نظر نمی‌رسند نپردازید؛ امروز كمی وقت آزاد داشتن یك موضوع خیلی طبیعی به نظر می‌رسد.

فال امروز 12 مهر ۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر

متولدین تیر

:حتی اگر شما اطمینان خیلی زیادی به خودتان داشته باشید، خیلی سخت است كه حدس بزنید دیگران چه واكنشی نسبت به كار شما دارند. ممكن است كه شما آمادگی انجام دادن عملكردی احساسی بر روی موضوعی كه در حال پیشرفت است داشته باشید. حالا كه شما شروع به فعالیت كرده‌اید، با وجود اینكه توانسته‌اید تا حدی كه دوست داشتید مؤثر واقع شوید، ولی نمی‌توانید در مورد آن صحبت كنید. اگر دیگران نمی‌خواهند از شما حمایت كنند نگران نشوید، قدری طول می‌كشد تا بتوانید اثرات كارهایی را كه انجام داده اید را ببینید.

فال امروز 12 مهر ۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر

متولدین مرداد

:طبیعتاً شما دوست دارید كه افراد دیگر خلاقیت و توانایی شما در بیان كردن مقصودتان را تحسین كنند، اما آنها كاملاً شما را تأیید نمی‌كنند. هیچ وقت سراغ جمله‌هایی مثل ” من باید داشته باشم…: یا ” ای كاش كه من…” نروید. این سخنان باعث می‌شوند كه شما ایمان خود را از دست داده و یا اینكه حسرت بخورید. بهترین كاری كه می‌توانید بكنید این است كه به خودتان امیدواری داده و بعد شروع به كار كنید.

فال امروز 12 مهر ۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر

متولدین شهریور

:حتی اگر شما امروز مجهز به یك لیست خرید باشید، ممكن است هنوز قادر به تصمیم گیری در مورد چیزهایی كه نیاز دارید نباشید. اما این به این معنی نیست كه شما روز خوبی ندارید. اگر شما بتوانید از تفكرات تحلیلی خود در مورد روزی كه در آن قرار دارید دست بردارید و فقط به ندای قلبی‌تان گوش دهید، شما بهتر از همیشه كار خواهید كرد و بیشتر هم تفریح خواهید كرد.

فال امروز 12 مهر ۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر

متولدین مهر

:محدودیت‌هایی كه به طور طبیعی باعث می‌شوند یك دوست نزدیك با شما صمیمی‌تر شود اكنون دور شده‌اند. در ابتدا این مسأله بسیار واضح به نظر می‌رسد، اما بعد ارائه كردن یك تعریف مشخص برای آن كار مشكلی خواهد بود، به خصوص اگر شما به طور غیر منتظره‌ای با یك فرد خاص احساس نزدیكی كنید. تلاش شما برای تشریح كردن روابطتان شاید به بن بست بخورد، بنابراین اصلاً نیازی نیست كه شما این كار را انجام دهید. فقط آگاهی داشته باشید كه شاید شما قبل از اینكه بفهمید كه آیا می‌خواهید این كار را انجام دهید یا نه، خودتان را درگیر مسائل حاشیه‌ای كنید.

فال امروز 12 مهر ۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر

متولدین آبان

:شما با فرضیه تن در دادن به رویاها بیگانه نیستید، اما شما ترجیح می‌دادید كه در تنهایی وخلوت به كار كردن بپردازید نه در نقطه‌ای كه دیگران بتوانند به راحتی شما را تماشا كنند. امروز در حالی كه پنهان كردن عملكردتان از آنهایی كه در مورد شما قضاوت می‌كنند سخت شده است، فعالیت‌های شما نسبت به قبل اجتماعی تر شده است. به جای اینكه تلاش كنید تا دنیای شخصی تان را از ارتباطات حرفه‌ای مجزا سازید و با این كار وقتتان را هدر دهید، خودتان را باور داشته باشید.

فال امروز 12 مهر ۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر

متولدین آذر

:امروز فكر كردن در مورد خطرات احتمالی می‌تواند خیلی پریشان كننده باشد، اما امروز روز خوبی برای تقویت كردن برنامه‌هایتان نیست، زیرا شما نمی‌خواهید كه با گرفتاری‌های واقعی این جهان محدود شوید. به جای اینكه تصمیمی‌عملی بگیرید، احتمالاً شما حركتی مهم را انتخاب خواهید كرد. یك سفر كوتاه اطراف شهر مثل مسافرت با پای پیاده به سمت هیمالیا نیست. اما رویاها تحقق می‌یابند، بنابراین اجازه ندهید كه هر كسی با صحبتهایش شما را ناامید كند.

فال امروز 12 مهر ۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر

متولدین دی

:ممكن است شما احساس كنید كه دریافت و ادراك خود را نسبت به جهان واقعی از دست داده‌اید و این موضوع شما را بیشتر عصبانی می‌كند. اساسی ترین كارهای شما، مثل پرداخت كردن صورت حساب‌هایتان، امروز غلبه ناپذیر به نظر می‌رسند. شما امروز تمركز محدود شده‌ای را كه برای انجام دادن وظایف خسته كننده لازم است را ندارید. به جای اینكه خودتان را مجبور كنید كاری را كه هیچ فایده‌ای ندارد انجام دهید، امروز را به استراحت كردن بپردازید و به رویاهایتان اجازه دهید كه آزادانه سیر و سفر كنند.

فال امروز 12 مهر ۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر

متولدین بهمن

:امروز ممكن است شما از فردی كه نظر شما را به خود جلب كرده و واقعاً برای مدتی توجه شما را معطوف به خود كرده، الهام بگیرید. این كار بسیار مؤثر است برای اینكه اكنون كه ماه به نشانه شما بازگشته است شما نسبت به همیشه سر حال تر هستید. اما اخیراً توانایی شما برای تشخیص دادن كیفیت هرچیزی قوی شده است. با دریافت‌های خودتان صادق باشید و ببینید كه جذابیت‌های شما به كجا منتهی می‌شوند.

فال امروز 12 مهر ۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر

متولدین اسفند: اطیمنان حاصل كنید كه هركاری كه انجام می‌دهید مدام در حال ترقی كردن باشد، برای اینكه موقعیت نپتون- مریخ بر نیتهای صادقانه شما سایه افكنی می‌كند. قبول كردن مسئولیت هر چیزی كه كاملاً بی عیب نیست، ممكن است خیلی سریع برنامه‌های شما را نقش بر آب كند، بنابر این قبل از اینكه به طور غیر ارادی به هر درخواست مشكوكی جواب مثبت بدهید دوبار راجع بهش فكر كنید. به جای اینكه تحت حمایت یك فرد دیگر خطر كردن را بپذیرید، خط مشی معنوی‌ای برگزینید كه در آن همه برنده باشند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي