فال امروز سه شنبه 7 شهریور ۱۳۹۱

تاريخ : 7 شهریور

فال امروز سه شنبه 7 شهریور ۱۳۹۱, پورتال خبری فرهنگی گهر
فروردین

امروز ناگهان با واقعیتی روبرو می شوید و بعضی تصورات نادرستی که قبلا در ذهن شما وجود داشته اند زیر سوال می روند.

پیش بینی روابط شما: از کسی بت ساخته بودید و او را در حد پرستش دوست داشتید. اما ناگهان با این حقیقت روبرو می شوید که او تنها انسانی مانند شما است، با کاستی ها و معایب خاص خود.

پیش بینی شغل شما: هرگز به این مرحله راضی نشوید و برای پیشرفت بیشتر تلاش کنید. شما تنها قسمتی از جاده را پیموده اید، و هنوز راهی طولانی در پیش دارید.

اردیبهشت

یک سفر یا تفریح لذت بخش در انتظار شما است. فرصتی پیش می آید تا مدتی از هیاهو و اضطراب کار دور باشید و از اوقات خود لذت ببرید.

پیش بینی روابط شما: با وجود اینکه دور و برتان امروز شلوغ است ولی شاید احساس کنید فاصله ای بین شما  و همسر یا نامزدتان وجود دارد. شاید این فاصله به خواست خود شما، هر چند ناآگاهانه به وجود آمده باشد.

پیش بینی شغل شما: بعد از یک دوره سکون و شاید بیکاری بالاخره دست به کار می شوید و آنچه را که به فکر انجامش بوده اید به پایان می رسانید.

خرداد

مسئولیتی بر عهده شما است که دیر یا زود باید به پایان برسد، پس درنگ نکنید و هرچه زودتر آن را به پایان برسانید.

پیش بینی روابط شما: لازم است برای افزایش صمیمیت در روابط عاطفی خود بیشتر تلاش کنید. چرا فکر می کنید همه کوتاهی ها از سوی طرف مقابل است؟ نگاهی به عملکر خود بیندازید و از خود بپرسید که چقدر برای حفظ این رابطه تلاش می کنید.

پیش بینی شغل شما: تنبلی نکنید و هرچه زودتر با یک برنامه ریزی دقیق و سنجیده کارها را سر و سامان ببخشید.

تیر

شاید فشار کار و مسئولیت شما را از بعضی مسائل مهم زندگی غافل کرده است. چرا کمی به خود استراحت نمی دهید؟

پیش بینی روابط شما: امروز ممکن است در یک مکالمه شکست بخورید یا احساس کنید که حرف زدن و برقراری ارتباط با دیگران برایتان آسان نیست. به خصوص اگر بخواهید در مورد مسائل عاطفی صحبت کنید.

پیش بینی شغل شما: از برخوردهای عجولانه در محل کار خودداری کنید. بعضی صحبت هایی که نسنجیده و بدون فکر به زبان می آورید می توانند بر آینده کاریتان اثر بگذارند.

مرداد

امروز تمایل زیادی به سکوت و فکر کردن دارید. بعضی مسائل مهم زندگی فکرتان را به خود مشغول کرده اند و ترجیح می دهید ساکت بنشینید و به آنها فکر کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز میل شدید شما به تنهایی دیگران را از اطرافتان پراکنده می کند، ولی مراقب باشید حرفی یا حرکتی از جانب شما می تواند آنها را ناراحت کند.

پیش بینی شغل شما: دوران سختی رو به اتمام است. امیدوار باشید چون همه تلاش هایتان نتیجه خواهد داد و به خواسته خود خواهید رسید.

شهریور

بهتر است بعضی چیزها را جدی تر بگیرید و سرسری از کنار آنها رد نشوید. اعمال شما تنها به خودتان مربوط نیستند بلکه دیگران را نیز تحت تاثیر قرار خواهند داد.

پیش بینی روابط شما: نگاهی نزدیک تر و جدی تر بر روابط عاطفیتان، شما را به نقاط ضعف و قوت آن آشنا خواهد کرد. این رابطه بیشتر از همیشه به توجه و رسیدگی نیاز دارد.

پیش بینی شغل شما: اگر مسئولیت نظارت بر کار دیگران را بر عهده دارید این مسئولیت را با جدیت بیشتری دنبال کنید. در این بازه زمانی نظارت و کنترل شما بیشتر از گذشته مورد نیاز است.

مهر

روند یکی از کارهای شما سریع تر می شود به همین دلیل لازم است کنترل خود را بر همه جنبه های آن حفظ کنید.

پیش بینی روابط شما: بعضی تنش ها در رابطه عاطفی شما اوج می گیرند و بر آن اثر می گذارند. البته بحث ها و تنش ها همیشه بد و منفی نیستند و گاهی موجب می شوند چشم های ما به روی بعضی مسائل باز شوند.

پیش بینی شغل شما: اگر به فکر ایجاد تغییری در زندگی کاری خود هستید لازم است کمی بیشتر صبر کنید و به خود فرصت بیشتری بدهید.

آبان

ازبعضی  تغییراتی که در محل کار یا خانواده  به وجود آمده ناراضی هستید چون بدون مشورت با شما در موردشان تصمیم گیری شده است.

پیش بینی روابط شما: یکی از اطرافیان یا دوستان شما در حال ورود به مرحله ای مهم و جدید از زندگی خود است. در روزهای آینده نسبت به او همدلی بیشتری نشان خواهید داد.

پیش بینی شغل شما: اگر در کار یک دوست یا همکار ایرادی مشاهده می کنید فعلا در مورد آن حرفی نزنید، و در صورت لزوم این مشکل را در جایی مطرح کنید که شخص سومی حضور نداشته باشد.

آذر

آنچه شما را می آزارد مربوط به گذشته است پس بهتر است آن را فراموش کنید و همه فکر و حواستان را بر زمان حال متمرکز کنید.

پیش بینی روابط شما:  دغدغه اصلی شما در حال حاضر یک مسئله عاطفی است، که ذهنتان را به خود مشغول کرده است. بعضی چیزها را تنها گذر زمان تعیین می کند.

پیش بینی شغل شما: اگر فعلا تلاش خود را متوقف نکنید و همچنان به برنامه های خود پایبند باشید، پیشرفت های خوبی در انتظارتان خواهد بود.

دی

دوست دارید فعلا یکی از کارهای مهم زندگیتان را به تاخیر بیندازید، یا به نوعی از زیر آن فرار کنید.

پیش بینی روابط شما: یکی از عزیزانتان  همواره به کمک فکری و روحی شما نیازمند است. اگر او را درک نمی کنید، عصبانی نشوید. شاید تنها چند کلمه امیدبخش برای آرامش خیال او کافی باشد.

پیش بینی شغل شما: کار تازه ای به شما پیشنهاد شده و از امروز انجام آن را شروع خواهید کرد. احتمالا در روزهای آینده کارهای این چنینی مجددا به شما پیشنهاد میشوند.

بهمن

احساس می کنید به چیزی که می خواهید نخواهید رسید، و بعضی موانع و مشکلات همچنان به قوه خود باقی خواهند بود. نا امید نشوید چون بسیاری  از اتفاقات غیر قابل پیش بینی در انتظار شما هستند.

پیش بینی روابط شما: بعضی رفتارهای اطرافیان و شاید بعضی اعضای خانواده آزارتان می دهد. همه این مشکلات با کمی توجه و برنامه ریزی حل خواهد شد، هرچند ممکن است لازم باشد  از بعضی خواسته ها چشم پوشی کنید.

پیش بینی شغل شما: بد نیست اگر در بعضی روندهای تکراری تغییراتی به وجود آورید و روش های تازه ای را تجربه کنید. این تجربه ها می توانند در مراحل بعد به کمک شما بیایند.

اسفند

امروز جسارت و اشتیاقی بی سابقه را در وجود خود احساس می کنید که به شما کمک می کند علیرغم رویاروی با موقعیت های ناراحت کننده، همچنان لبخند بزنید.

پیش بینی روابط شما: بهانه گیری ها و غر زدن ها اگر از حد خاصی بیشتری شوند، به جای درددل آفتی برای یک رابطه خواهند بود.پس مراقب باشید با صحبت های دلسرد کننده طرف مقابل را دچار احساسات منفی نکنید.

پیش بینی شغل شما: از چیزی به شدت ناراضی هستید. ولی در این بازه زمانی تصمیم گیری به صلاح شما نیست. اندکی صبر کنید و به خودتان فرصت بیشتری بدهید.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي