غلامرضا صنعتگر صدایش را از دست داد/برایش دعا کنید

متاسفانه به تازگی خبرهایی مبنی بر اینکه غلامرضا صنعتگر خواننده پاپ کشورمان صدایش را از دست داده است شنیده می شود. سایت گهر ضمن آرزوی سلامتی برای این خواننده جوان به جزییات این خبر می پردازد.

غلامرضا صنعتگر صدایش را از دست داد/برایش دعا کنید

همسر غلامرضا صنعتگر گفت: غلامرضا از نظر جسمانی حال خوب شده است ولیکن همچنان در صدای خود دچار مشکل است به طوری که صدای خود را از دست داده و هنگامی که می خواهد با اطرافیان صحبت کند یا می نویسد و یا با ایما و اشاره صحبت می کند.

همسر غلامرضا صنعتگر خواننده قطعه «میشه ضامنم تو باشی»  گفت: بعد از عملی که روی همسرم انجام شد تارهای صوتی و راههای تنفسی او دچار مشکل شد و او بعد از 40 روزی که از عملش می گذرد قادر به صحبت کردن نیست و در واقع صدایش را از دست داده است.

وی افزود: از نظر جسمانی حال وی خوب شده است ولیکن همچنان در صدای خود دچار مشکل است و هنگامی که می خواهد صحبت کند یا می نویسد و یا با اشاره صحبت می کند.

همسر این خواننده عنوان کرد: غلامرضا صنعتگر کارهای روزمره خودش را خودش انجام می دهد اما دارو مصرف می کند و از نظر روحی آشفته است اما امیدوارم به حق امام حسین(ع) و مردم حال او بهتر شود.

وی ادامه داد: پزشکان گفته بودند  حداکثر بعد از یک ماه از عمل او حالش بهتر می شود اما او همچنان دچار مشکلاتی در تارهای صوتی خودش است و این موضوع باعث نگرانی و اشفتگی های روحی او شده است.

وی خاطر نشان کرد: همسرم چند روزی است که می گوید می خواهم به زیارت امام رضا بروم و شفایم را از آقا بگیرم و اگر خدا بخواهد هفته آینده به مشهد می رویم.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه