غلامرضا صنعتگر از امام رضا (ع) شفا گرفت

تاريخ : 7 دی

به تازگی خبرهایی منبی بر شفا گرفتن غلامرضا صنعتگر از امام رضا (ع) شنیده می شود. در این مطلب به جزییات این خبر می پردازیم.

غلامرضا صنعتگر از امام رضا (ع) شفا گرفت, پورتال خبری فرهنگی گهر

غلامرضا صنعتگر خواننده موسیقی پاپ کشورمان که پیش از این هم در نامه‌ای به امام رضا(ع) از بیماری‌اش صحبت کرده بود بیان کرد: باور کنید هنوز شوکه هستم و نمی‌دانم چطور بعد از ۶۵ روز که هیچ صدایی از حنجره‌ام نمی‌آمد به بزرگواری و نگاه حضرت امام رضا(ع) دوباره این صدا به حنجره من بازگشت و من بعد از این همه مدت سکوت و بی‌صدایی می‌توانم بار دیگر صحبت کنم و هیچ مشکلی هم نداشته باشم.

وی که به دلیل جراحی‌های روی معده و روده صدای خود را از دست داده بود، گفت: به دلیل جراحی روی معده و روده‌ام،  تارهای صوتی و حنجره ام نیز دچار مشکل شده و صدای خود را به طور کامل از دست داده بودم و قادر نبودم حتی تکلم ساده‌ را انجام دهم. ابتدا فکر می‌کردم که این گرفتگی صدا یک سرماخوردگی ساده است، اما متاسفانه این ماجرا بیش از ۶۵ روز طول کشید و هیچکس از پزشکان نیز نتوانستند پاسخ مناسبی به من بدهند. این موضوع به قدری من و خانواده‌ام را ناراحت کرده بود که دیگر نمی‌دانستیم چه کاری انجام دهیم.

صنعتگر ادامه داد: چندی پیش از طرف خانواده‌ام و تعدادی از دوستان و آشنایان پیشنهاد شد که برای زیارت به حرم امام رضا(ع) مشرف شوم، اما من گفتم که اگر قرار است بروم باید امام رضا (ع) من را بپذیرد. چند روز بعد بود از طریق واسطه‌ای به من زنگ زدند و گفتند که امام رضا(ع) تو را طلبیده و باید چند روزی را در مشهد حضور داشته باشی و به این شکل بود که من همراه خانواده‌ام به مشهد سفر کردم.

وی بیان کرد: در این چند روزی که به مشهد مقدس سفر کرده بودم، صبح و شب همراه خانواده‌ام در باب‌الجواد دخیل بستم، اما بعد از گذشت این چند روز هم اتفاقی نیفتاد. حتی آخرین باری که وارد حرم شدم و می‌خواستم از بارگاه امام رضا(ع) خداحافظی کنم پشت سر خود را نگاه کردم و به ایشان گفتم یا حضرت رضا من دستِ خالی از پیش شما بروم؟

این خواننده موسیقی پاپ که طی ماه‌های اخیر درگیر مراحل درمانی بیماری است، ادامه داد: بعد از اینکه از سفر مشهد بازگشتم همچنان قدرت تکلم نداشتم، اما دیشب که به خواب رفتم حال عجیبی داشتم. حتی مادرم که بعد از یک ماه به دیدنم آمده بود این حال و هوای عجیب را در من دیده بود تا اینکه خوابیدم و نزدیک اذان صبح بود که خواب سفرم به مشهد مقدس را دیدم که در این فضا از امام رضا(ع) گله می‌کردم که چرا مشکل من را حل نکرد تا اینکه یک دفعه با یک فریاد «یا امام رضا(ع)» از خواب بیدار شدم و دیدم صدایم کوچکترین خشی ندارد و من بعد از ۶۵ روز می‌توانم به راحتی صحبت کنم.

صنعتگر در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: می‌خواهم این معجزه را فریاد بزنید و به همه بگویید که حضرت امام رضا(ع) چگونه در آستانه فرا رسیدن میلاد حضرت محمد(ص) من و خانواده‌ام را خوشحال کرد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي