عکس کتک زدن آزاده نامداری توسط فرزاد حسنی

تاريخ : 2 فروردین

عکس کتک زدن آزاده نامداری توسط فرزاد حسنی

همانطور که میدانیم پس از ازدواج آزاده نامداری و فرزاد حسنی آنچنان به اندازه طلاق آنها خبر ساز نشد . تقریبا هر روز بیانه های مختلفی از سمت آزاده نامداری بر علیه فرزاد حسنی و متقابلا از طرف فرزاد حسنی سیاست سکوت منتشر می شد .

پس از منتشر نشدن مستند خانمی که شما باشید به تهیه کنندگی آزاده نامداری انواع اقسام شایعات در مورد علت پخش نشدن این سریال منتشر شد اما امروز آزاده نامداری در یک بیانه تند و عکس تلخ از چشم کبود شده خود به واقعیتهای زندگی خود اشاره کرد .

در ابتدا خانم نامداری پستی را در اینستاگرام منتشر کردن و خبر از یک موضوع تلخ درمورد زندگیش به طرفدارانش داد .

با انتشار عکس زیر خانم نامداری اینگونه نوشت :

من آدمی نیستم که لاپوشونی کنم حرفهای که الان میخوام بزنم خودم و خانواده ام را خیلی اذیت کرده , دیگه صبرم سر اومده خیلی تحت فشارم بعد از انتشار عکس دو سال پیش و شایعات بی اساس (منظور خانم نامداری به شایعه ازدواجش با احسان علیخانی به خاطر انتشار عکسهای دو نفره ۴ سال پیش با آقای علیخانی منتشر شد …  ) با شنیدن صحبتهای نامربوط در مورد خودم از کسی که برای بی ابرو کردن من حاضر است از هر دروغی استفاده کند و سناریوهایی بنویسد که فقط خدا و من و خودش میدونیم چقدر کثیف و دروغ است .

در ادامه خانم نامداری خبر از پستی را میدهد که با انتشار عکسی تمام واقعیتهای شوهر سابقش را رو میکند .

خانم نامداری با انتشار عکس کتک خوردن از شوهر سابقش فرزاد حسنی این چنین نوشت :

عکس کتک زدن آزاده نامداری توسط فرزاد حسنی, پورتال خبری فرهنگی گهر

در ابتدا متاسفم که چنین عکسی را مجبور شدم منتشر کنم اما دیگه باید مسئولین صدا و سیما و مردم حال منو روایت کنند . امروز به لطف دورغهای ایشان مستند من پخش نشد (خطاب به فرزاد حسنی شوهر سابقش) . و هزار اتفاق تلخ دیگه امروز من سرپام ایستادم . برای رادیو متاسفم که برنامه زنده خود را به کسی داده که این چنین به نزدیکترین فرد زندگی اش حتی رحم هم نکرد . ازدواج ایشان با من بیشتر شبیه به یک شو بود . من شانس آوردم حق طلاق را به درخواست پدرم به عهده خودم واگذار کردند وگرنه معلوم نبود حال و روزم چه می شد و الان کجا بودم . این عکس را برای کسانی منتشر میکنم که از آقای حسنی بت ساختن لطفا هیچ وقت اسم ایشان را در صفحه شخصی ام نیاورید خیلیخ وشحالم دیگه نمیبینمت . میدونم بعد از این پست به من تهمت میزنی اما من ۴۰تا فایل صوتی ازت دارم که مدتهاست گوششون ندادم .

باید منتظر ماند و دید با انتشار عکس صورت کبود شده آزاده نامداری بازم آقای حسنی به سکوتش ادامه میدهد یا نه ؟

نظر مردم در مورد عکس ضرب و شتم صورت زاده نامدرای توسط فرزاد حسنی

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

  1. مهدیه

    آزاده جان برایت آرزوی بهترین ها رو دارم امیدوارم زندگی بسیار آرمی را پیش رو داشته باشی خداوند یارویاور و پشتیبان همیشگی زندگی ماست.

  2. fatemeh

    سلام یه سوال داشتم این عکس مال چه تاریخی است ؟ چون اینا که از هم جدا شدن چه جوری تونسته کتکش بزنه؟ لطفا جواب بدهید

    1. somayeh

      سلام،من از خانم نامداری تعجب کردم که چرا همچین کاری کرد با این فرد ازدواج کرد،چون تمام شخصیت این فرد از چهره و اجراش مشخص بود،از هیچ لحاظ با هم جور در نمیومدن،بازم خدارو شکر دیر نشده تونستند از زندگی این فردبیان بیرون

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي