عکس و مشخصات گوشی جدید نوکیا لو رفت

تاريخ : 3 بهمن

شرکت نوکیا از محبوب ترین برندها برای گوشی است. در این مطلب به جززیات لو رفتن عکس و مشخصات گوشی جدید نوکیا می پردازیم.

در عکس‌های تازه‌ای که از گوشی جدید «نوکیا» (Nokia) به بیرون درز کرده، یک گوشی هوشمند با بدنه‌ی تمام فلزی دیده می‌شود که ظاهری ساده و هندسی دارد.
مدتی قبل عکس‌ها و اطلاعاتی از یک گوشی هوشمند متعلق به شرکت نوکیا، به نام گوشی نوکیا C1 توسط منابع مختلف به بیرون درز کرده بود و حالا شاهد هستیم که تصاویر جدیدی از گوشی تمام فلزی نوکیا روی اینترنت منتشر شده است.

گوشی‌هایی که در این طرح‌ها دیده می‌شوند، ظاهر خیلی ساده و چهارگوش دارند که لزوما هم چیز بدی نیست. به علاوه، طرح خاصی روی بدنه‌ی تمام فلزی این دستگاه دیده نمی‌شود؛ به جز دو خط مخصوص آنتن‌دهی در پشت گوشی.

مورد دیگری هم که دیده می‌شود، کلیدهای تنظیم صدا هستند که در حاشیه‌ی چپ گوشی قرار دارند. در پایین این‌ها، کلید پاور دستگاه تعبیه شده است. در سمت حاشیه‌ی مقابل هم برشی دیده می‌شود که شبیه به درگاه سیم‌کارت و کارت حافظه‌ی microSD است.

نکته‌ی مهم آن‌که با توجه به عکس‌هایی که قبلا درز کرده بود، احتمال می‌رود که این یک گوشی جدید یا مدل متفاوتی از قبلی باشد که نوکیا طراحی کرده است، چون این‌ها تا حدی با ویژگی‌هایی که در عکس‌های قبل دیده بودیم، فرق دارند. از این رو حدس زده می‌شود که این یکی از سه محصول تازه‌ای باشد که نوکیا قرار است تا پایان پاییز سال آینده وارد بازار کند.

نوکیا مدتی پیش بخش‌های تولید، بازاریابی و کانال‌های توزیع گوشی‌های هوشمند خودش را به «مایکروسافت» (Microsoft) فروخت و از آن زمان به بعد محصول جدیدی را تحت برند نوکیا وارد بازار نکرده است. اما این تعهد تا پایان سال گذشته‌ی میلادی اعتبار داشت و از آغاز سال ۲۰۱۶ (دهم دی ماه ۱۳۹۴) طرفداران این برند منتظر دیدن ایده‌ها و محصولات جدیدی از شرکت نوکیا هستند.

عکس و مشخصات گوشی جدید نوکیا لو رفت, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس و مشخصات گوشی جدید نوکیا لو رفت, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس و مشخصات گوشی جدید نوکیا لو رفت, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس و مشخصات گوشی جدید نوکیا لو رفت, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس و مشخصات گوشی جدید نوکیا لو رفت, پورتال خبری فرهنگی گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي