عکس های گلشیفته فراهانی در پارتی های ممنوعه پاریس

تاريخ : 7 اردیبهشت

باز هم اخبار تازه از گلشیفته فراهانی و این بار عکس های گلشیفته فراهانی در پارتی های ممنوعه پاریس را می توانید در سایت گهر بینید. همراه ما باشید.

مجله اینترنتی استاد :

این “پارتی‌های ممنوعه‌” که به آن RAVE می‌گفتند، هر هفته در جدا‌ای متروك از بيشه‌ها و پاليز‌های بایر یا کارخانه‌های متروک حوالي پاریس برگزار می‌شد. در سرآغاز سال ۱۹۹۱، یعنی زمانی که هنوز گوگل‌مپ و تلفن دستی عرضه نداشت، هر آدينه و شنبه هزاران برنا به RAVE ‌ها می‌رفتند تا با موزیک، الکل، هوسرانی و مادهها تخديركننده نيكو بگذرانند…

.

عکس های گلشیفته فراهانی در پارتی های ممنوعه پاریس, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

خدك، (فکیکس تاخت ژوری) شاب ۲۰ ساله‌ای است که رویای “اختر‌سردرگم شدن” در آفاق موسیقی را در مصاص می‌پروراند. او که هنوز از راءي مالی به سلاله‌ی نفس مرتبط‌است، می‌کوشد با درآمدی که به‌ “دی‌جی”‌ به يد می‌آورد، اندوه به رویاهای ذات و دلمشغولي به آزادي مالی تباني‌یابد.

خدك ولی یک “دی‌جی”‌ معمولی نیست. او با تمتع از شیوه‌های “میکس و رمیکس و فلایر و گيم” کردنِ پاره‌های گوناگون، پارچه‌ای طري “بیافریند” و در “پارتی‌های ممنوعه‌” پاریس نشر کند.

گلشیفته فراهانی که به پایان نويسه رسیده اينك مجبوره در فیلم های روي پایین و با بازیگران قطار چندمی همکاری کنه  در این فیلم با آوازه یاسمین طرح یکی از صدوق دخترهای متنوع خدك را، هنگامی که به ورشکستگی کامل رسیده، بازی می‌کند؛ هنگامی که بدهکاری‌های کلان و استعمال مادهها تخديركننده او را به کلی از پا در می‌آورد، یاسمین خدك را به اهل بيت‌اش می‌رساند و قيدتاكي صباحی قصد از او حفاظت می‌کند. خدك پس از بهبودی انتها ماجراجویی‌های شبانگاه را کنار می‌گذارد و با یافتن شغلی، عادت یک زندگی عادی را در پیش می‌گیرد.

.

عکس های گلشیفته فراهانی در پارتی های ممنوعه پاریس, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

قضيه یک سایت افغانی درزمينه بازی گلشیفته در فیلم (سنگ صبور):

.

گلشیفته فراهانی را شاید اکثریت منوايشان بشناسیم، نيز بازیگر نامي فیلم های سینمایی ایرانی که اخیرا …
این بانو در اند فیلم اروپایی کار کرده و نگار های مستهجنی را بازی کرده است که در مرتبه یک عيال حنيف نیست.

گلشیفته این روزها نشان زنی را در یک فیلم افغانی كفالت منزل شده است.
فیلمی که کارگردان آن نتوانسته توهین به زنان افغانستانی از یک بازیگر بانو افغانی بهرهگيري کند.

در این فیلم گلشیفته شمايل یک عيال روسپی ندبه را بازی می کند.
او در این فیلم که نویسنده فیلمنامه آن آهنگ بدبختانه یک ( به سازش ناله است) ، پيكره‌های سخیف ، عریان شده و روابط جنسی غیر اخلاقی با مردان دیگر استوار می‌کند تا از این گذرگاه کسب زندگاني کند.

.

عکس های گلشیفته فراهانی در پارتی های ممنوعه پاریس, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

وی که در این فیلم سمبل به زبان یک عيال ندبه است اخبار می کند که دیگر تسبیح را با یاد خالق نخواهد چرخاند!

به ديد ضمير رابطه تشريح كردن روسپی به یک عيال زاري قبيل این می ماند که به مجموع زنان ناله توهین شده باشد.
این را تكذيب نمی کنم که در سازمان فغان ها نیز ممکن است زنان روسپی زیادی باشند، منتها ایجاد و حفظ كردن چنین فیلمی بنوعی می خواهد بیانگر لغتنامه یک سازمان باشد، سازمان ای که زنانش عموماً چیز هستند، بی پيشنوشته، تاب توان رمققوت شناسا با رستاد و منتخب صدها مشکل دیگر … منتها روسپی نیستند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي