عکس های دیدنی از کاخ سفید یک تهرانی سرمایه دار

تاريخ : 4 اردیبهشت

در این پست عکس های دیدنی از کاخ سفید یک تهرانی سرمایه دار در رشت را برای شما در نظر گرفته ایم. واقعا تصاویر این ویلا زیبا و رؤیایی هستند. با سایت گهر همراه باشید.

دلیل نشر این تصاویر هنوز مشخص نیست اما سر و صدای این ویلا در محافل خبری خارجی هم از جمله VOA و BBC شنیده شده و تمامی عکس‌های این ویلا با ذکر جزئیات کامل و متراژ، پوشش کامل خبری داده شده و حتی آن را با کاخ سفید مقایسه کرده‌اند!

.

عکس های دیدنی از کاخ سفید یک تهرانی سرمایه دار, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس های دیدنی از کاخ سفید یک تهرانی سرمایه دار, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس های دیدنی از کاخ سفید یک تهرانی سرمایه دار, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس های دیدنی از کاخ سفید یک تهرانی سرمایه دار, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس های دیدنی از کاخ سفید یک تهرانی سرمایه دار, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس های دیدنی از کاخ سفید یک تهرانی سرمایه دار, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس های دیدنی از کاخ سفید یک تهرانی سرمایه دار, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس های دیدنی از کاخ سفید یک تهرانی سرمایه دار, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس های دیدنی از کاخ سفید یک تهرانی سرمایه دار, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس های دیدنی از کاخ سفید یک تهرانی سرمایه دار, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس های دیدنی از کاخ سفید یک تهرانی سرمایه دار, پورتال خبری فرهنگی گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي