عکس های جدید بازیگران در فرش قرمز سریال شهرزاد در آلمان

با توجه به اینکه سریال شهرزاد روانه بازار شده است در این مطلب عکس های جدید بازیگران در فرش قرمز سریال شهرزاد در آلمان را برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

به همت شرکت پخش کننده شهرزاد در اروپا ، شرکت ای‌‌ام فیلم پرداکتشن ، فرش قرمز سریال شهرزاد در آلمان پهن شد.

این مراسم با حضور گسترده ایرانیان ساکن خارج از کشور و حضور عوامل فیلم از جمله آقای علی‌ نصیریان، مصطفی زمانی‌، مهدی سلطانی و تهیه کننده فیلم محمد امامی همراه بود. محمدرضا گلزار، رویا تیموریان و مسعود رایگان میهمانان ویژه این مراسم بودند. آقای حسن فتحی، کارگردان این اثر به علت مشغله کاری ،و خانم ترانه علیدوستی به علت کسالت فرزندشان متاسفانه قادر به شرکت در مراسم نشدند.

مراسم این سریال در بزرگترین سالن سینمای شهر کلن آلمان در دو سانس برگزار شد و شاهد استقبال بینظیر ایرانیان ساکن خارج از کشور بود.به گفته برگزارکنندگان از دلایل اصلی‌ انجام این مراسم ، جلب توجه حضار به قانون کپی‌ رایت و حقوق مولف و تشویق ایشان به خریدن انلاین اثر از سایت‌های رسمی‌ و معتبر بود.

عکس های جدید بازیگران در فرش قرمز سریال شهرزاد در آلمان عکس های جدید بازیگران در فرش قرمز سریال شهرزاد در آلمان عکس های جدید بازیگران در فرش قرمز سریال شهرزاد در آلمان عکس های جدید بازیگران در فرش قرمز سریال شهرزاد در آلمان عکس های جدید بازیگران در فرش قرمز سریال شهرزاد در آلمان عکس های جدید بازیگران در فرش قرمز سریال شهرزاد در آلمان عکس های جدید بازیگران در فرش قرمز سریال شهرزاد در آلمان عکس های جدید بازیگران در فرش قرمز سریال شهرزاد در آلمان عکس های جدید بازیگران در فرش قرمز سریال شهرزاد در آلمان عکس های جدید بازیگران در فرش قرمز سریال شهرزاد در آلمان عکس های جدید بازیگران در فرش قرمز سریال شهرزاد در آلمان عکس های جدید بازیگران در فرش قرمز سریال شهرزاد در آلمان

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه