عکس های بازیگران مشهور در روز ملی سینما در سعدآباد

با توجه به فرارسیدن روز ملی سینما، در کاخ سعدآباد با حضور بازیگران مشهور سینما این روز را جشن گرفتند. در این مطلب عکس های بازیگران در این مراسم را برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

اهالی سینمای ایران به دعوت سازمان سینمایی در کاخ سعدآباد گرد هم آمدند و در مراسمی که با ضیافت شام همراه بود، روز ملی سینما را گرامی داشتند.

از حاشیه های این مراسم حضور محمدرضا گلزار و مهناز افشار به همراه همسرش در این مراسم بود.

عکس های بازیگران مشهور در روز ملی سینما در سعدآباد

عکس های بازیگران مشهور در روز ملی سینما در سعدآباد عکس های بازیگران مشهور در روز ملی سینما در سعدآباد عکس های بازیگران مشهور در روز ملی سینما در سعدآباد عکس های بازیگران مشهور در روز ملی سینما در سعدآباد عکس های بازیگران مشهور در روز ملی سینما در سعدآباد عکس های بازیگران مشهور در روز ملی سینما در سعدآباد عکس های بازیگران مشهور در روز ملی سینما در سعدآباد عکس های بازیگران مشهور در روز ملی سینما در سعدآباد عکس های بازیگران مشهور در روز ملی سینما در سعدآباد عکس های بازیگران مشهور در روز ملی سینما در سعدآباد عکس های بازیگران مشهور در روز ملی سینما در سعدآباد عکس های بازیگران مشهور در روز ملی سینما در سعدآباد عکس های بازیگران مشهور در روز ملی سینما در سعدآباد عکس های بازیگران مشهور در روز ملی سینما در سعدآباد عکس های بازیگران مشهور در روز ملی سینما در سعدآباد

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه