عکس قاتل فراری اراکی پس از دستگیری

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 23 دی

مجرمی که با گرفتن مرخصی از زندان خارج و اقدام به قتل ۵ نفر کرده بود دستگیر شد

عکس قاتل فراری اراکی پس از دستگیری, پورتال خبری فرهنگی گهر

جرم سابقه‌ دارکه در انتقامی هولناک، ساکنان دو خانه در شهر اراک را به رگبار گلوله بسته بود، ساعت ۸ شب چهارشنبه – دیشب – دستگیر شد. دراین جنایت خونین ۶ نفر ازجمله یک مأمورپلیس وچند عضوخانواده وی کشته و ۳ نفر نیز مجروح شدند.

حدود ساعت ۵ بامداد دیروز مردی ۲۶ ساله با ورود به خانه یک مأمور نیروی انتظامی شهرستان اراک در خیابان طالقانی، ابتدا او وخانواده‌اش را به رگبار گلوله بست. بعد هم راهی خانه زن ومردی درخیابان علی ابن ابیطالب(ع) شد که سال گذشته به اتهام قتل فرزندشان ازاوشکایت کرده بودند.این جنایتکارپس از قتل اعضای این خانواده و مجروح کردن چند نفر دیگر متواری شد.

با گزارش این حادثه به پلیس اراک، مأموران و امدادگران اورژانس بلافاصله در محل حاضر شده وهمزمان با انتقال مجروحان به بیمارستان، با دستوردادستان وفرمانده انتظامی استان و بازپرس ویژه قتل، تحقیقات ویژه جنایی برای رازگشایی از این قتل عام هولناک کلید خورد.

در نخستین بررسی‌ها، مأموران موفق به شناسایی هویت عامل جنایت شده و با کشف این سرنخ، ساعاتی بعد خودروی او را در یکی از محله‌های اراک پیدا کردند.بعدهم برادرش که مظنون به مشارکت در این جنایت هاست بازداشت شد.براساس مدارک موجود در پرونده، قاتل فراری سال گذشته به اتهام معاونت در قتل فردی زندانی شده بود.اما روز ۱۲ دی امسال با سپردن قرار وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی به طورموقت از زندان آزاد شده بود. وی سپس برای انتقامجویی پس ازتهیه اسلحه به خانه مأموری رفت که درجریان دستگیری وی حضورداشت.بعدهم به خانه پدرومادرمرد جوانی رفت که سال گذشته به قتل رسیده بود وبا شکایت آنها زندانی شده بود.

حسینی طاهری دادستان عمومی و انقلاب اراک از دستگیری عامل تیراندازی و قتل اعضای دو خانواده در اراک خبر داد و گفت: متهم که قصد فرار به تهران را داشت به منظور دریافت پول سر قرار حاضر شده بود و هنگام دریافت پول، توسط مامورین نیروی انتظامی دستگیر شد.

به گزارش رکنا، این حادثه که حوالی ساعت پنج صبح امروز رخ داده بود به کشته شدن شش نفر منجر شد.

دادستان اراک در تشریح جزئیات این خبر با بیان اینکه مقتولان از دو خانواده بوده‌ و در جریان درگیری سال گذشته این قاتل دخیل و مرتبط بوده‌اند، افزود: در حادثه صبح امروز ۵ نفر به قتل رسیدند و یک نفر از مجروحین نیز ساعتی قبل در بیمارستان جان باخت. در حال حاضر نیز یک نفر از مجروحین وضعیت وخیمی دارد و سه نفر نیز بستری هستند.

دادستان اراک در خصوص شایعاتی که در رابطه با مشارکت این فرد در قتلی در سال گذشته مطرح می‌شود، گفت: سال گذشته یک درگیری بین این شخص و فرد دیگری رخ داد که تنها ضربه‌ای به سر مقتول آن حادثه وارد شد ولی وی از این ضربه صدمه‌ای ندید و با ضربه چاقوی برادرزاده خودش کشته شد.

به گفته حسینی طاهری، قاتل امروز صبح اراک، به دلیل شرکت در این ضرب و شتم در زندان به سر می‌برده و با وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی برابر با جرم انجام شده در تاریخ ۱۲ دیماه از زندان بیرون آمده است.

وی در رابطه با افراد کشته شده و ارتباط قاتل با این افراد عنوان کرد: خانواده اول مربوط به یکی از پرسنل نیروی انتظامی است که سال گذشته در جریان دستگیری این فرد همکاری داشته است. این مامور نیروی انتظامی به همراه خواهر، مادر و برادرش صبح امروز به دست این قاتل کشته شدند و یک نفر از افراد این خانواده نیز در بیمارستان بستری است.

دادستان اراک ادامه داد: پسر این خانواده نیز مجروح شده و در بیمارستان بستری است که بنا به گزارش بیمارستان وضعیت این فرد نرمال است. یک نفر از همسایگان نیز مورد ضرب و شتم قرار گرفته که در بیمارستان بستری است.

وی در رابطه با زمان وقوع این قتل‌ها در اراک بیان کرد: فرد قاتل ساعت چهار صبح امروز با خانواده خود نیز درگیری داشته و چند تیر هوایی نیز شلیک می‌کند. بعد از این اتفاق قاتل به سمت منزل مقتولین در خیابان طالقانی می‌رود و بعد از آن به سمت کوی علی‌ابن‌ابیطالب(ع) حرکت کرده و در این منطقه نیز با ورود به یک منزل مسکونی اقدام به تیراندازی کرده است. در مجموع، اتفاقاتی که منجر به قتل شده از ساعت پنج تا شش صبح به وقوع پیوست.

طاهری با بیان اینکه قاتل ساعت خلوت را برای ارتکاب جنایت انتخاب کرده بود، عنوان کرد: این فرد ۲۶ سال دارد و به نظر می‌رسد درگیری با خانواده باعث تحریک برای این جنایت شده است.

به گفته وی اسلحه مورد استفاده کتوسط قاتل کلاشینکف بوده و در محل حادثه قمه نیز یافت شده ولی مشخص نیست که در این حادثه مورد استفاده قرار گرفته باشد.

وی خاطرنشان کرد: برادر قاتل صبح امروز دستگیر شده اما مشارکت وی در قتل در دست بررسی است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي