عکس دختر جانی دپ و اصغر فرهادی در افتتاحیه جشنواره کن 2017

تاريخ : 28 اردیبهشت

اصغر فرهادی در کنار دختر جانی دپ در افتتاحیه جشنواره کن ۲۰۱۷ حضور یافتند.

اصغر فرهادی کارگردان برنده دو جایزه اسکار که حضور در اسکار هشتادونهم را در اعتراض به سیاست‌های تبعیض‌آمیز ترامپ تحریم کرده بود، همراه با لی‌لی رز دپ، دختر جانی دپ در صحنه افتتاحیه هفتادمین جشنواره فیلم کن حاضر شد.

کارگردان «جدایی نادر از سیمین»‌ در افتتاحیه کن گفت: «در جشنواره‌ فیلم کن فرهنگ‌ها با احترام با هم سخن می‌گویند. اینجا محلی است که مردم مشتاقانه درباره سینما و لحظات خاطره‌انگیز با هم گفت‌وگو می‌کنند.»

فرهادی ابراز امیدواری کرد که فیلم‌های به نمایش درآمده در بخش رقابتی جشنواره کن به «شرایط انسانی» مردم سراسر جهان روشنایی بخشند.

عکس دختر جانی دپ و اصغر فرهادی در افتتاحیه جشنواره کن 2017, پورتال خبری فرهنگی گهر

مونیکا بلوچی، مجری مراسم هم در افتتاحیه کن گفت: «ما همه به شیوه خودمان ستاره هستیم.» او در ادامه افزود: «جلوی بروز و درخشش برخی ستاره‌ها را گرفته‌اند. هر ستاره‌ای باید آزادی از دست رفته‌اش را بیابد و آن‌گونه که شایسته است به درخشش ادامه دهد.»

تامین امنیت هفتادمین دوره جشنواره کن یکی از موارد مهم است که در مراسم افتتاحیه با حضور تعداد زیادی از نیروهای امنیتی در اطراف کاخ جشنواره به خوبی قابل مشاهده بود.

در افتتاحیه جشنواره بین‌المللی کن فیلم «اشباح اسماعیل» به کارگردانی آرنو دپلشن و بازی ماریون کوتیار به نمایش درآمد.

پدرو آلمادوار، رییس هیات داوران این دوره از جشنواره فیلم کن گفت روح و روانش را به کل صرف انجام صحیح این کار خواهد کرد.

در هیات داوران این دوره از جشنواره فیلم کن چهره‌های سرشناسی چون مارن آده، جسیکا چستین و ویل اسمیت نیز حضور دارند. چستین در مراسم فرش قرمز افتتاحیه جشنواره گفت: «کن جشنواره من است». او از ارتباط ویژه خود با جشنواره گفت و به فیلم «درخت زندگی» اشاره کرد که سال ۲۰۱۱ او را به جشنواره کن کشاند.

هفتادمین دوره جشنواره فیلم کن از ۲۷ اردیبهشت تا هفت خرداد برگزار خواهد شد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي