عکس دختران افغان در فشن شو

تاريخ : 23 آذر

در این مطلب عکسهایی از برگزاری فشن شو در افغانستان مشاهده می نمایید

عکس دختران افغان در فشن شو, پورتال خبری فرهنگی گهر

عکس های دختران زیبای افغان در مراسم فشن شو

عکس دختران افغان در فشن شو, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس دختران افغان در فشن شو, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس دختران افغان در فشن شو, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس دختران افغان در فشن شو, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس دختران افغان در فشن شو, پورتال خبری فرهنگی گهر عکس دختران افغان در فشن شو, پورتال خبری فرهنگی گهر

عکس های دختران زیبای افغان در مراسم فشن شو

اجرای زنده لباس یا (FASHION RUNWAY) یکی از مهمترین روشهای تبلیغاتی است که در صنعت مد و فشن کاربرد وسیع و بسیار مهمی دارد. در این روش ارائه طراحان آخرین مدل لباسهای خود را بوسیله مدلهای زنده(مانکن) و از طریق روشی موسوم به کت واک که همراه با اجرای مدلها روی سن یا استیج(stage) است ارائه می‌کنند.

یک نمایش فشن رویدادی است که در آن طراح مد(یا برند یا تولید کننده) آخرین مدلها و طرح های در دست تولید یا تولید شده خود را معمولاً در طی یک هفته مد به نمایش می گذارد(البته ممکن است این رویداد در طی یک هفته مد نباشد). نمایش زنده لباس معمولا در آغاز هر فصل اتفاق می‌افتد(به طور معمول در بهار/تابستان و یا پاییز/زمستان). برگزاری یک نمایش زنده لباس رویدادی است که در آن به طور خاص مد و روال مد آتی تعیین و ایجاد می‌شود. دو هفته مد مهم و تاثیر گذار در دنیا، هفته مد پاریس و هفته مد نیویورک می‌باشد. هر کدام از این رویدادها هر شش ماه یکبار برگزار می‌گردند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي