عکس خواهر مسیح علی نژاد / این کجا و آن کجا!

تاريخ : 22 تیر

خواهر مسیح علی نژاد در حالی در همایش دختران انقلاب حضور داشت که از مسیح علی نژاد اعلام برائت کرد

همایش دختران انقلاب توسط قرارگاه “آمرین به معروف صراط” با سخنرانی علی اکبر رائفی‌پور و با حضور جمعی از خانواده شهدا، به ویژه خانواده‌ی شهدا مصطفی احمدی‌روشن، محسن حججی، ابراهیم هادی و محمدحسین حدادیان در حسینیه همت برگزار شد.

عکس خواهر مسیح علی نژاد

عکس خواهر مسیح علی نژاد / این کجا و آن کجا!, پورتال خبری فرهنگی گهر

در این مراسم خانواده مسیح علی نژاد از وی اعلام برائت کردند.

: خواهر مسیح علی نژاد در همایش دختران انقلاب با بیان اینکه نوه ارشد یک مرد انقلابی و غیرتمند از شمال کشور هستم، گفت: خانواده من محکم و استوار در امتداد راه شهیدان ایستاده اند.

وی افزود: اینجا ایران اسلامی است، کشوری که تنها پرچمدار حفظ حجاب فاطمی در جهان است و ما پیرو مکتبی هستیم که زن را اکثرالخیر نامیده است.ما پیرو دین و مذهبی هستیم که امام حاضرمان(عج) الگوی خود را حضرت زهرا(س) می داند.

خواهر مسیح علینژاد گفت: ما وارثان حجاب و حیای حضرت زهراییم و من به نمایندگی از خانواده کوچک و انقلابی علینژاد می گویم که خط قرمز ما حفظ آرمانهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله حراست از مقام ولایت اهل بیت(ع)، پاسداری از حریم ولایت فقیه، احیا و تداوم حیا و حجاب است.

وی تصریح کرد: چنانچه هرکسی حتی جگرگوشه یمان، حتی پاره تنمان، قدم و قلمی بر خط قرمزهای مردم مسلمان ایران بگذارد، ما هم همانند شما مردم در برابرش ایستاده ایم و تا آخر می ایستیم.

علینژاد خطاب به مقام معظم رهبری گفت: عرض شرمندگی آقا، عرض خضوع آقا، ما آنچه باید انجام دهیم انجام می دهیم. ما هم جان ناقابلی داریم که در دست گرفته و در راه انقلاب فدا خواهیم کرد، برای ما دعا کن.

خواهر مسیح علینژاد ادامه داد: عرض شرمساری به زنان باحجاب و مردان غیور سرزمینم دارم؛ ما هم چهل سال در این کشور در کنار شما زندگی کردیم و باهم ایستادگی کردیم و تا تکمیل آرمانهای انقلاب اسلامی بازهم مبارزه خواهیم کرد.

وی گفت: کسی چه می داند معنای این خواهرانه ها را؟ چگونه کسانی در کنار ما فریاد دلسوزی سر می دهند و می گویند برقص تا برقصیم! مردم ما سالهاست رقص چمران گونه میانه میدان دارند! پس بتاز تا بتازیم!

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي