عکس‌های دو گوشی Lumia 720 و Lumia 520 به بیرون درز کرد

تاريخ : 5 اسفند

تنها ۲ روز دیگر به شروع MWC باقی مانده است و طبق روال همیشه وقتی به این زمان نزدیک می‌شویم شایعات در این مورد بسیار زیاد می‌شوند.

به گزارش جی اس ام امروز عکس‌هایی از دو مدل Lumia 520 و Lumia 720 به بیرون درز کرده است، اما منبع این عکس‌ها کیست؟ منبع این عکس‌ها evleaks است که به معتبر بودن در شایعات بسیار معروف است. اجازه دهید در مورد هر کدام از این دو گوشی جداگانه صحبت کنیم.

Nokia Lumia 720

عکسی که از این گوشی منتشر شده است بسیار شباهت به گوشی Lumia 820 دارد، شیشه‌ای که در جلوی این گوشی به کار رفته حالت منحنی شکل دارد و بدنه در کنار و پشت از یک پلاستیک رنگی ساخته شده است. در کنار دوربین در پشت گوشی نام کارل زایس دیده می‌شود اما کیفیت دوربین نوشته نشده است. همچنین سه پین در کنار گوشی دیده می‌شود که برای اتصال گوشی به داک مخصوص است.

عکس‌های دو گوشی Lumia 720 و Lumia 520 به بیرون درز کرد, پورتال خبری فرهنگی گهر

Nokia Lumia 520

این گوشی که شباهت به Lumia 505 دارد به نظر می‌آید که در قسمت جلوی خود یک صفحه نمایش مسطح دارد و باز هم در پشت گوشی بدنه از پلاستیک رنگی درست شده است.

عکس‌های دو گوشی Lumia 720 و Lumia 520 به بیرون درز کرد, پورتال خبری فرهنگی گهر

نمی‌توان قطع به یقین اعلام کرد که این عکس‌ها درست هستند اگر چه evleaks یکی از معتبرترین منابع در این گونه موارد است. اما  بهتر این است که تا دوشنبه صبر کنیم تا ببینیم که نوکیا این دو گوشی را معرفی خواهد کرد و شاید هم گوشی Lumia 1000 خود را نیز در نمایشگاه MWC معرفی کند.

 

گردآوری: گروه فناوری و اطلاعات گهر

منبع: جی اس ام

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي