عکسهای گوشی جدید htc X9

گوشی جدید x9 htc چند روز پیش تاییدیه آژانس رگولاتوری چین را دریافت کرد در ادامه تصاویری از این گوشی را می بینید

پیش از این نیز شاهد تصاویری از این گوشی اچ‌تی‌سی بودیم؛ با توجه به گرفتن تاییده‌ی TENNA، احتمالا باید اوایل سال میلادی جدید منتظر ایکس ‌۹ باشیم. این گوشی که بیش‌تر به یک میان‌رده شبیه است احتمالا پیش از عرضه‌ی پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی عرضه خواهد شد.

عکسهای گوشی جدید htc X9

اطلاعاتی که پیش از این در مورد سخت‌افزار ایکس ۹ فاش شده حاکی از آن است که اچ‌تی‌سی از یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ استفاده کرده است. پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای این گوشی فرکانس کاری ۲.۲ گیگاهرتز خواهد داشت که در کنار ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم وظیفه‌ی پردازش فرامین کاربر را بر عهده دارند. اچ‌تی‌سی برای ذخیره‌ی اطلاعات کاربر حافظه‌ی ۱۶ گیگابایتی را برای ایکس ۹ در نظر گرفته است که این میزان به وسیله‌ی درگاه microSD تا یک ترابایت قابل افزایش است. دوربین پشتی دستگاه نیز ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. اچ‌‌تی‌سی همچنین برای گرفتن عکس سلفی یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی گوشی قرار داده است.

عکسهای گوشی جدید htc X9

مدتی است که علاقه‌مندان منتظر عرضه‌ی یک گوشی بالارده‌ با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ از سوی اچ‌تی‌سی هستند؛ به نظر می‌رسد ایکس ۹ پیش از این گوشی بالارده به بازار عرضه شود. آیا ایکس ۹ می‌تواند طرفداران وفادار این شرکت تایوانی را برای صبر کردن تا عرضه‌ی پرچمدار جدید امیدوار نگاه دارد؟

عکسهای گوشی جدید htc X9

عکسهای گوشی جدید htc X9

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه