عمل جراحی بهنام صفوی در آلمان انجام شد

تاريخ : 12 تیر

در این قسمت از بخش فرهنگی پورتال گهر جزییات خبر  عمل جراحی بهنام صفوی در آلمان انجام شد را در ادامه می خوانید

عمل جراحی بهنام صفوی در آلمان انجام شد, پورتال خبری فرهنگی گهر

عمل جراحی بهنام صفوی در آلمان انجام شد

بهنام صفوی خواننده جوان کشورمان مدتهاست که بیماری دست و پنجه نرم میکند و عمل های متعددی روی سرش انجام داده است. چندی پیش بر اثر یک تشنج شدید بیماری بهنام صفوی دوباره عود کرد و این هنرمند موسیقی پاپ کشورمان را برای انجام عمل جراحی راهی آلمان کرد.بهنام صفوی
بهنام صفوی یک عمل دیگر در آلمان دارد

مدیر برنامه های بهنام صفوی با اشاره به انجام اولین جراحی بهنام صفوی در آلمان، از انتشار تک قطعه «حواست نیست» به زودی خبر داد.
رضا فؤادیان مدیر برنامه های بهنام صفوی گفت:بهنام صفوی برای انجام عمل مغز خود مدتی است که به آلمان رفته و نخستین جراحی اش را هم پشت سر گذاشته است.

وی ادامه داد:با وجود اینکه انجام دادن کارهای مربوط به دعوتنامه و مواردی از این قبیل زمان می برد اما خداروشکر کارها تسهیل شد و بهنام توانست زودتر سفر کند.

فؤادیان تصریح کرد:فکر می کنم بهنام صفوی یک عمل دیگر هم داشته باشد که در زمان خودش انجام می دهد.

وی توضیح داد:براساس صحبت های انجام شده، قرار است تیم جراحی پروفسور سمیعی در بیمارستان INI هانوفر آلمان که یک مرکز تخصصی جراحی مغز محسوب می شود، این خواننده موسیقی پاپ را عمل کنند.

مدیر برنامه های بهنام صفوی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد:به زودی تک قطعه جدید بهنام صفوی با عنوان «حواست نیست» منتشر می شود که اثری زیبا است و فضایی تلفیقی دارد.

مدیر برنامه های خواننده آلبوم «آرامش» خاطرنشان کرد:آهنگسازی و تنظیم قطعه «حواست نیست» را بهنام صفوی انجام داده و حسین غیاثی ترانه آن را سروده است. این اثر فضایی عاشقانه دارد و فضای کلی آن صرفاً پاپ نیست.

گفتنی است، بهنام صفوی حدود دو سال به دلیل عارضه تومور مغزی در بیمارستان بستری شد و مورد جراحی قرار گرفت. این هنرمند جوان پس از این عمل فعالیت های موسیقی خود را در زمینه تولید آلبوم “معجزه” و همچنین کنسرت هایش ادامه داد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي