علی ضياء: منتظر اتفاقات جديد باشيد

باشگاه خبرنگاران جوان: شب گذشته در هفتمين روز از ماه مبارك رمضان ويژه برنامه “ماه عسل” كه در اين روزهاي عرفاني و معنوي مهمان خانه‌هاي روزه‌داران است ابتدا با وله‌اي در خصوص صاحب‌الزمان (عج) از شبكه سه سيما به روي آنتن رفت و بعد از پخش وله مجري برنامه عنوان كرد: اين وله نشان دهنده پويا بودن اين برنامه است و طي روزهاي آينده منتظر اتفاقات جديد نيز باشيد تمام تلاش ما اين است كه اتفاقات خيلي خوب د راين برنامه رخ دهد و برنامه‌ريزي‌ها آرام آرام جواب خواهد داد.

و بعد تيتراژ هميشگي برنامه با صداي “بنيامين بهادري” پخش شد.

در آيتم حافظان كل قرآن كريم “فاطمه نيكويي” مهمان اين بخش از ماه عسل بود.

فاطمه نيكويي حافظ كل قرآن كريم با حضور در اين قسمت از برنامه گفت: 10 سال سن دارم و از 6 سالگي به حفظ قرآن كريم و پدر و مادرم در حفظ قرآن نقش موثر و بسزايي را ايفا كردند.

علی ضياء: منتظر اتفاقات جديد باشيد

سيد علي موسوي (شاعر و معلول)، علامحسين مرادي عراقي(حافظ قرآن) از مهمانان شب گذشته برنامه ماه عسل بودند.

سيد علي موسوي با حضور در اين برنامه گفت:‌ از بدو تولد معلول بوده و از وضعيتم بسيار ناراضي هستم.

وي در پاسخ به سوال مجري كه آيا حاضر بودي سالم باشي ولي نتواني شعر بگويي عنوان كرد: دلم مي‌خواست سالم باشم اما شعر نگويم چرا كه در عين سلامت خيلي چيزهاي ديگر به دست مي‌آورم و اينقدر تحقير نمي‌شدم.

وي در شهرستان سوادكوه استان مازندران بدون امكانات در بالاي كوه با پدر و مادرم زندگي مي‌كنم.

موسوي عنوان كرد: من عاشق خدا هستم و هميشه از او طلب مي‌كنم.

غلامحسين مرادي عراقي حافظ قرآن كه نام قبلي او فرزاد بود با حضور در اين برنامه بيان كرد: در سال 84 تصادف بسيار سنگيني كردم كه بر اثر تصادف ضربه سنگيني به مغز، نخاع خورد و ريه دچار آسيب شد و همچنين كليه‌ها و معده وطحالم دچار خونريزي شديد شد.

وي ادامه داد: به مدت 34 روز در كما بودم و 3 بار علائم حيات از بين رفت كه در اين زمان متوسل به حضرت عباس شدم تا  به وضعيت امروز رسيدم.

وي عنوان كرد: من دلم شكست و از ته قلب از خدا خواستم به چشم خود ديدم  كه چطور يك مرده را زنده كرد.

مرادي عراقي تصريح كرد: بعد از آن از مادرم فاطمه زهر (س) خواستم كه من را به غلامي پسرش بپذيرد و تقريباً 4 سال افتخار مي‌كنم كه غلام حسين هستم.

وي در پاسخ به سوال مجري بر اينكه قبل از تصادف فرزاد چگونه فردي بود اظهار داشت: قبل از تصادف از امام حسين تنها يك قيمه و قورمه سبزي را مي‌شناختم ولي در حال حاضر مي‌گويم غلامحسين فداي تو امام حسين.

ماه عسل برنامه‌اي است كه در ايام ماه مبارك رمضان هر شب ساعت 19:15 از شبكه سه سيما با اجراي سيد علي ضياء و تهيه‌كنندگي مجيد يوسفي پخش مي‌شود

 

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر گهر

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه