علیرضا خمسه ظرف 3 ماه آینده با خانواده اش به آمریکا مهاجرت می کند!+عکس

تاريخ : 6 مهر

علیرضا خمسه ظرف ۳ ماه آینده با خانواده اش به آمریکا مهاجرت می کند!+عکس

 

یکی از دخترهایم باید به دانشگاه برود و آن یکی دبستان؛ گلسا و درسا. یک شکلش این است که همین جا ادامه تحصیل دهند و یک شکلش این است که بروند و گرجستان درست بخوانند. بک شکلش این است که برویم استرالیا که فامیل هم دایم ولی هیچ کدام از این اشکال جور نشد و تنها کشوری که کارهایمان برای اقامت در آن مهیا شد، آمریکا است.

 

علیرضا خمسه بازیگری که بیش از همه به واسطه دو کاراکتر «نقی» و «بیدار» شناخته می شود مدتهاست که سرگرم فراهم کردن شرایط اقامتش در ایالات متحده آمریکا بوده است؛ او در تازه ترین گفتگویش با «همشهری» هم به صراحت از این مساله سخن گفته که ممکن است ظرف سه ماه آینده به آمریکا مهاجرت کند. متن کامل گفته های خمسه را در این باره در ادامه می خوانید:

یکی از دخترهایم باید به دانشگاه برود و آن یکی دبستان؛ گلسا و درسا. یک شکلش این است که همین جا ادامه تحصیل دهند و یک شکلش این است که بروند و گرجستان درست بخوانند. بک شکلش این است که برویم استرالیا که فامیل هم دایم ولی هیچ کدام از این اشکال جور نشد و تنها کشوری که کارهایمان برای اقامت در آن مهیا شد، آمریکا است. ممکن است کارهایمان جور شود و سه ماه دیگر از ایران برویم…البته این وضعیت مختص من نیست و اغلب دوستان هنرمندم به خاطر تحصیلات فرزندان شان هم که شده اقامت یک کشور دیگر را هم دارند مثلا خانم گوهر خیراندیش.

علیرضا خمسه ظرف 3 ماه آینده با خانواده اش به آمریکا مهاجرت می کند!+عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي