علل اصلی بی میلی جنسی مردان / راهکارهای آن

در این مقاله از بررسی علل اصلی بی میلی جنسی مردان و راهکارها آن را برای شما در نظر گرفته ایم. با ما همراه باشید.

.

علل اصلی بی میلی جنسی مردان / راهکارهای آن

.

برخلاف عقیده اکثر مردم، مردان همیشه مايل نیستند که هر روز رابطه جنسی داشته باشند. و جالب توجه است که مردان شبيه زنان در تمایلات خويش نوسان دارند. در واقع بر پايه تحقیقی که در روزنامه پزشکی جنسی چاپ شده است، در سال پيش، ۱۴٫۴ درصد مردان از نداشتن میل جنسی که تا دوماه به طول کشیده شده است رنج برده اند. در دنباله می خوانید چطور می قدرت برخی دلایل این وضعيت در مردان را کشف کرد.

اعتماد به نفس جنسی او پایین است

.

در این بررسی، مردانی که به لحاظ نعوظ اعتماد به نفس کمتری داشتند، بیش از سایرین از عدم میل جنسی رنج می بردند. دکتر برندی انگلر، معالج روابط جنسی و مولف کتاب ” The Men on my Couch ” می گوید :

حتی اگر اختلال نعوظ در مردان تنها یک بار ایجاد شود، آنها می پندارند که این اختلال دوباره هم اتفاق می افتد و تمام میل جنسی آنها کاهش می یابد.

اگر شوهر شما در نعوظ یا نگهداري آن مشکل دارد، تمرکز او بر این مسئله را برای مدتی به چیز دیگری گمراه کنید، به طور مثال بوسیدن، نوازش یا لذت خودتان.

در سر کار استرس دارد

.

بر پايه تحقیقات، این اولین دلیل کاهش میل جنسی در مردان است. درواقع این بدان معناست که بدن شما در مواجهه با استرس، میل جنسی تان را کاهش می دهد. دکتر انگلر می گوید :” زمانی که جمعناتمام گاه استرس دارید و فکرتان سرگرم است، سیستم عصبی منحل شده و بدن کورتیزول ترشح می کند و بدن شما آنقدر آرام نیست که لذت ببرد.” چنان چه مشکل این است، اطمینان یابید که پیش نوازی آرام، شهوانی و ارامش بخش باشد؛ مثل یک حمام داغ دونفره، ماساژ دادن یکدیگر یا اینکه مثل دوران مدرسه کنارهم بشینید و اجازه دهید هردوتان سر حال بیایید.

در پشت پرده رابطه چیزی وجود دارد

.

دکتر انگلر عنوان می کند :” اگر بدانید هنگام رابطه جنسی، ارتباط بین فکر و جسم در مردان تا چه اندازه مهم است، شگفت زده خواهید شد. اگر مرد به مشکلاتی که در روابطش دارد یا رنج هایی که حس می کند بیاندیشد، بدن هیچ پاسخی به لذت بردن نمی دهد.” بنابراین اگر شوهرتان هیچ انرژی برای رابطه جنسی نداشت تعجب نکنید؛ شاید هنوز دارد به گرفتاری هایش فکر می کند. در این مواقع، بهتر است به توافق برسید که اگر مشکلی وجود دارد آن را بیرون از بستر حل کنید.

او تکراری است

.

تکرای جنسی در روابط بلند مدت دیگر دلیل عمده ایست که سبب بی میلی جنسی در مردان می شود. اما نهراسید؛ این بدان معنا نیست که او از شما خسته شده است. انگلر می گوید اگرچه خانم ها معمولا این مسئله را شخصی می کنند، اما این امر هرگز مربوط به آنها نمی شود. این تنها بدان معناست که زندگی جنسی تان تکراری شده است. بیشتر مواقع، بیماران دکتر انگلر اذعان می کنند وقتی همیشه آنها آغازگر رابطه جنسی هستند، دچار بی رغبتی می شوند. پس اگر دچار تکرار شدید، تلاش کنید همه چیز را باهم ترکیب کنید و اندکی صبر به خرج دهید. پیشنهاد نقش بازی کردن بدهید، یا وقتی پوزیشن جدیدی را امتحان می کنید کنترل را بدست بگیرید و یا یکی از مواردی که در لیست اعمال جنسی در آینده خواهد آمد را امنحان کنید. دکتر انگلر می گوید :” وقتی که می خواهید خلاق و اغوا کننده باشید، نقش بازی کنید. در تجارب خود وجود داشته باشید ( فعال باشید).”

او قبلا خودارضایی کرده است

.

شاید او بدون شما یک کارهایی کرده باشد و حالا دیگر توانی ندارد که در رخت خواب جنب وجوش داشته باشد. درمانگر روابط جنسی، دکتر یان کرنر نویسنده کتاب اولین ارگاسم خانممی گوید :” بعضی مردان، بخصوص در سنین بالاتر، پس از خودارضایی دیگر توان و رغبت رابطه جنسی ندارند. به او بفهمانید دوست دارید دفعه دیگر شماهم در این لذت شریک باشید.

او شهوتی نیست

.

می دانید که پس از خوردن بیش از اندازه غذای هندی و ورزش کم، دیگر چالاکی لازم را ندارید و آقایان هم این چنین اند. دکتر کرنر می گوید :” اگر شوهرتان سرحال نیست تمایلی به تحریک شدن ندارد، یعنی رابطه جنسی در دستور کارش قرار ندارد.” کرنر توصیه می کند در این مواقع پیش نوازی، بوسیدن و مالاندن را طولانی تر کنید و ببینید آیا می توانید او را تحریک به رابطه جنسی کنید. دکتر کرنر می گوید :” گاهی اوقات که تحریک می شوید، بدن شما خود به خود بقیه کارها را انجام می دهد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه