علت افزایش بیماری سرطان در شمال ایران

اخیرا بنا به گزارشات پزشکی شاهد این مشکل هستیم که بیماری سرطان در شمال کشور نسبت به سایر مناطق شیوع بیشتری داردٰ در این مطلب از سایت گهر می خواهیم علت افزایش بیماری سرطان در شمال ایران را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.
.
علت افزایش بیماری سرطان در شمال ایران
.
مشکلات محیط زیستی زندگی تمام مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد بنابراین آن را تنها نباید مسئله سازمان حفاظت محیط زیست بدانیم.
به گزارش گهر به نقل از تسنیم ، معاون آموزش و پژوهش سازمان محیط زیست گفت: نرخ بالای سرطان در مناطق شمال ایران در مقایسه با مناطق کویری می‌تواند به علت تولید بالای پسماندها باشد، که موجب آلودگی آب، خاک و هوا می‌شود.

مهناز مظاهری اظهار داشت: مشکلات محیط زیستی زندگی تمام مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد بنابراین آن را تنها نباید مسئله سازمان حفاظت محیط زیست بدانیم.

وی افزود: امیدوارم با احیاء زیستگاه‌های آبی همچون زاینده‌رود، هامون و پریشان بخشی از چالش‌های زیست‌محیطی کشور را سامان دهیم.

معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: نرخ بالای سرطان در مناطق شمال ایران در مقایسه با مناطق کویری می‌تواند به علت تولید بالای پسماندها باشد، که موجب آلودگی آب، خاک و هوا می‌شود.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه