عصبانیت سرهنگ علیفر و صدور بیانیه به خاطر امیر دولاب !

سرهنگ علیفر که در مورد سوتی چند شب اخیرش در خصوص نام یک ورزشگاه بیش از پیش در فضای مجازی بر سر زبانها افتاد و البته در مصاحبه جدید اعلام کرد که به دل نگرفته است اما به یکباره تغییر موضع داد و بیانیه ای تند صادر کرد که در ادامه می خوانید

عصبانیت سرهنگ علیفر و صدور بیانیه به خاطر امیر دولاب !

 

علیرضا علیفر موضعی عجیب و غریب در مورد شوخی ای که با او شده گرفت. گزارشگر پر سروصدای این روزهای تلویزیون که به صورت معمول از خود جنبه بسیار زیادی نشان می داد و البته گفته بود که شوخی انجام شده ناراحت اش نکرده حالا یک بیانیه تندی در مورد شوخی ها با خودش داشته است.
علیفر در این بیانیه البته بالحنی که انتظار نمی رفت امیر دولاب را نشانه رفته و گفته که این کارها به خاطر حسادت آن پسر جوان بوده است. او در بیانیه تندش اشتباه در مورد استفاده از منبع غیرقابل اعتماد را نادیده گرفته و بیانیه را صادر کرده.
باسلام، ادب و احترام به همه کسانی که وجودشان عاری از بخل و حسادت است. انتقادات گسترده اخیر از من آن هم به خاطر اشتباهی که اصلا ربطی به 90  دقیقه گزارش بازی نداشته و حاصل شهرت طلبی یک جوان بوده که حسرت این را داشته که نامش روی آنتن تلویزیون گفته شود نشانگر بی چون و چرای دو مورد است:
اول اینکه علیفر در حال حاضر مطرح ترین و مورد توجه ترین فرد جامعه فوتبال کشور است و دوم اینکه بخل و حسادت ناجوانمردانه نارفیقان از موفقیت ها و همیشه مطرح بودن های من باعث شده تا از کاه، کوه بسازند و تاسف به حال رسانه هایی که با از یاد بردن رسالت خود با کسی مصاحبه می کنند که با کار خلاف و غیر اخلاقی و دست بردن در یک سایت بین الملی به دنبال شهرت طلبی است و تاسف افزون تر برای همکارانی که ناجوانمردانه در برنامه های رادیو و تلویزیون بجای حمایت، آتش بیار معرکه شدند.
 که به همه آن ها می گویم: ننگ بر شما فرصت طلبان نارفیق که بویی از حرمت رفاقت و یا حداقل همکاری سالیان دراز نبرده اید.
به خرد و کلان تان می گویم : این نیز بگذرد اما کسانی که بخل و حسادت در وجودشان هست تا زنده هستند عذاب می کشند و تنها مرگ ناجی آن هاست.
 در مورد من و همیشه مطرح بودن من راهی ندارید جز اینکه در شعله های اتش بخل و حسادت خود بسوزید و خاکستر شوید. در پایان از همه هواداران و دوستانم که به طرق مختلف حمایت خود را از حق و حقیقت اعلام کرده اند تشکر و قدردانی
میکنم.
با احترام علیرضا علیفر
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه